מבעד למשקף
New member
החולייה החסרה
החולייה החסרה
החולייה החסרה
איזה יופי ! אבל יש עוד חוליות חסרותהחולייה החסרה
עזוב, זו אמנות!איזה יופי ! אבל יש עוד חוליות חסרות
בהמשך הגשר ,בצידו המזרחי.
צודקאיזה יופי ! אבל יש עוד חוליות חסרות
בהמשך הגשר ,בצידו המזרחי.
תמונה נהדרת ! בפעם הבאה אנוצודק
שים לב לפינים הבולטים בתקריב
לא צריך לדרושתמונה נהדרת ! בפעם הבאה אנו
"דורשים" צילום מהגשר עצמו.
פשוט פנטסטי ! כל תמונה שלך מלהיבהלא צריך לדרוש
תקבל בלי דרישה
פשוטה,קלה,קטנה,ידידותית,וחזקהפשוט פנטסטי ! כל תמונה שלך מלהיבה
יותר מקודמתה.אגב, באיזו מצלמה אתה משתמש אם מותר לדעת?
פשוטה,קלה,קטנה,ידידותית,וחזקה
מבלה רוב זמנה באבק,לעיתים גם בשומן,וגריז על הידיים. סוללות חזקות מאוד,זיכרון אדיר,והעיקר...היא קלה מאוד על הצואר. כנס ולמד על תכונותיה
תשובההסקירה אכן מחמיאה למצלמה![]()
אותי מעניין לדעת האם טווח הזום האופטי הגדול אינו גורם לעיוותים וכיצד מתמודדת המצלמה עם תנאי תאורה חלשים המצריכים צילומי פלאש.
תשובה
אין עיוותים אבל...קצת קשה לה בתנאי תאורה ירודים,בעיקר לעת השקיעה,באור יום. לדוגמא...צילום של נחל סמך,וגמלא עם השקיעה לא יצא מוצלח
ראיתי את הפיגומים השבועלא צריך לדרוש
תקבל בלי דרישה
מחר בבוקר אני יוצאראיתי את הפיגומים השבוע
ואני חייבת לומר שאני מעריצה את האנשים שעובדים שם זה נראה פשוט פחד אלוהים להסתובב על הדבר הזה מעל התהום.![]()
מחר בבוקר אני יוצא
להמשיך את הסיור בשבילי הגאיות בסביבה,ואז אטפס מהתחתית,למעלה,בסולמות,על מנת לתעד את המבנה,צפו לעוד תעוד![]()
וכעת תתבונןאיזה יופי ! אבל יש עוד חוליות חסרות
בהמשך הגשר ,בצידו המזרחי.
כעת מקרוב יותראיזה יופי ! אבל יש עוד חוליות חסרות
בהמשך הגשר ,בצידו המזרחי.
וזה המזרחיאיזה יופי ! אבל יש עוד חוליות חסרות
בהמשך הגשר ,בצידו המזרחי.
אכן תמונה מדהימה, אבל מה לעשותתמונה מדהימה!
שווה הקפצה!
ועוד יותר מקרובאכן תמונה מדהימה, אבל מה לעשות
הגן של עוכר השמחות הטבוע בי שוב התפרץ...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.