הזמנה לכנס סיום הקמפיין

הזמנה לכנס סיום הקמפיין

מתפקדים ומתפקדות יקרים, שרת החוץ ציפי לבני מזמינה אתכם לאירוע סיום קמפיין הבחירות והרמת כוסית לכבוד ראש השנה. האירוע יתקיים ביום ראשון הקרוב 14/9 בשעה 18:30 בהשתתפות שרים, ח``כים, ראשי רשויות ופעילים מרכזיים של קדימה מכל הארץ. האירוע יתקיים בגני התערוכה בת``א, באולם העגול. כל מתפקדי קדימה מוזמנים! האירוע יועבר בשידור חי במתחם "ציפי לבני לראשות קדימה" באתר תפוז: www.tapuz.co.il/livni/
 

REHVOT

New member
מותר לדעת מי התורמים לקמפיין הזה?

מי מסר לציפי מעטפות ?
 

עידן2929

New member
נראה שאתה משועמם או מלא שנאה עצמית ...

שמתי לב שאתה מרבה לבקר בפורום חבל שאתה מנצל את ה"בעילום שם" אולם יפה שגם לשכמותך יש כאן במה. כל מועמד מגיש עפ"י חוק למבקר המדינה פירוט על הוצאות הבחירות . ואני שואל מי מילא אותך בשנאה כה עצומה ? עידן שלם.
 

REHVOT

New member
עידן שלם יקירי

סילוקו של אולמרט מראשות הממשלה אינו מספק. הקמת סיעת קדימה - בהרכבה הקיים, שהורצה וטופחה על-ידי כלי התקשורת, היא אם כל חטאת. בכיריה כשלו ו/או גוננו זמן רב על אולמרט. גם לבני כשלה, בעצם מחדלה המתמשך והימנעותה מהתפטרות. רק בחירות חדשות, אפוא, יאפשרו להעמיד תנועה זו במבחן הציבור. רק בחירות כלליות לכנסת ייקבעו האם ראויה תנועה זו להנהיג את המדינה; (מתוך מאמר של העיתונאי יואב יצחק.: ציפי לבני לא מתאימה) אתה מוכן להתייחס לגופם של דברים?
 
למעלה