הזמן בורח......
שלום לכולם... אני ממש חדשה פה, וקצת חוששת. אני בת 32 נושקת ל-33 ועדיין רווקה. למרות נסיונות רבים, ומסתבר שכושלים, לא הגעתי לזוגיות. החלטתי לעשות מעשה, מתנה ליום ההולדת 33, אני בונה משפחה. ומרצון אני הופכת לאם חד הורית. אך הפחדים גדולים וככל שהזמן עובר החששות רק גדלות... איך מתמודדים לבד? גם מבחינה כלכלית אני חוששת. יש לי המון המון שאלות, את מי שואלים? הייתי גם מאוד רוצה לשמוע מאם חד הורית שבחרה בדרך זו, על הקשיים ועל ההתמודדות... איפה מוצאים תשובות לכל השאלות? תודה על ההקשבה
שלום לכולם... אני ממש חדשה פה, וקצת חוששת. אני בת 32 נושקת ל-33 ועדיין רווקה. למרות נסיונות רבים, ומסתבר שכושלים, לא הגעתי לזוגיות. החלטתי לעשות מעשה, מתנה ליום ההולדת 33, אני בונה משפחה. ומרצון אני הופכת לאם חד הורית. אך הפחדים גדולים וככל שהזמן עובר החששות רק גדלות... איך מתמודדים לבד? גם מבחינה כלכלית אני חוששת. יש לי המון המון שאלות, את מי שואלים? הייתי גם מאוד רוצה לשמוע מאם חד הורית שבחרה בדרך זו, על הקשיים ועל ההתמודדות... איפה מוצאים תשובות לכל השאלות? תודה על ההקשבה