הזמן בורח......

ניהי

New member
הזמן בורח......

שלום לכולם... אני ממש חדשה פה, וקצת חוששת. אני בת 32 נושקת ל-33 ועדיין רווקה. למרות נסיונות רבים, ומסתבר שכושלים, לא הגעתי לזוגיות. החלטתי לעשות מעשה, מתנה ליום ההולדת 33, אני בונה משפחה. ומרצון אני הופכת לאם חד הורית. אך הפחדים גדולים וככל שהזמן עובר החששות רק גדלות... איך מתמודדים לבד? גם מבחינה כלכלית אני חוששת. יש לי המון המון שאלות, את מי שואלים? הייתי גם מאוד רוצה לשמוע מאם חד הורית שבחרה בדרך זו, על הקשיים ועל ההתמודדות... איפה מוצאים תשובות לכל השאלות? תודה על ההקשבה
 
הזמן לא בורח

רק לא מצאת אותו בזמן .. היום אם הייתי בראש הזה לפני 11 וחצי שנה מי היה מתחתן בכלל! הייתי לומדת ממשכיה לחיות לעבוד לחסוך לבלות להנות ..ואז בגיל שלך הייתי בטח מרגישה שהנה אני מוכנה ..כי זה מצחיק פתאום אני מרגישה שוב מוכנה כאילו אז לא הייתי אני והיום אני כמו חדשה.. את צריכה לעשות הרבה שיקולים אני לא הייתי עושה צעד כזה לדעתי אז בגיל מקסים מכובד ומדויק לדעת מה את רוצה למצוא לקבל ולקחת. אבל שוב זכותך להרגיש כפי שאת מרגישה ולחפוץ בדרכך שלך .. חישבי לא רק כלכלית אתן לך דוגמא מהיותי גרושה ולי שני בנים והבכור היה בן 2.5 כשנפרדנו כמה חודשים לפני הגט והקטן היה בן 1.3 ח'.. הם לא ממש חווים את אבא שלהם בכל דרך מצב וזמן..אבל יש להם אבא קבוע רוב הזמן פעם בשבועיים וזה המון לילד כמה שזה נשמע כלום שכזה .. סתם חושבת שזה קצת לא הוגן להביא ילד לעולם בידיעה ברורה ונחרצת עבורו שלא יהיה לו אבא ללכת אליו לרוץ אליו לאהוב אותו לחלוק איתו ולחכות לו גם אם לזמן קצר ומועט..זה יותר מכלום אחד גדול. כלכלית זה שולי לדעתי כרגע זה לא אמור להיות השיקול המוביל.
 

דש1דש

New member
רוצה לענות לך.....

בלי להתחיל ריב
ובמקום לענות בשמה - אענה בשמי - שכן אני עשיתי את הצעד עליו היא חושבת והריתי דרך בנק הזרע, לביתי אין אבא - לא היה - לא יהיה. הדוגמא שלך לא מתאימה - ולמה? כי אני גם לא מצאתי בן זוג. אז מה היו האופציות שעמדו בפני?
להמשיך לחכות - עד מתי? הגיל מתקתק - לא?
לגנוב זרע - לשכב עם מישהו כדי שיהיה אבא לילדי - מה הרווחתי - אינני יודעת ממש מי הוא - וגם אם כן - מי ערב לי לאן זה יתפתח? יהיה לי ילד שאביו לא רוצה בו, או מתכחש לו, או... לא רוצה לחשוב על זה - שלא לדבר על חוסר המוסריות שבהפיכת מישהו לאב בעל כורחו...
לוותר לגמרה - טוב - בעיני זו לא היתה אופציה
להתחתן סתם עם מישהו - לעשות ילד וסביר להניח שלהתגרש מהר - כי אילו לא נישואין עם מכנה כל כך טוב - וחזרנו לנקודת הלבד ממילא - שעה או שעתיים בשבוע - זה לא משנה - זו לא משפחה לפי הספרים. ומה עם האומללות שתיהיה עד נקודת שיווי המשקל?? מה עם השאלה למה אבא לא גר איתנו - שלא לדבר על נטש אולי ולמה יש לו משפחה משלו ואני לא גר שם?!
ללכת לבנק הזרע. לילדתי אין אבא - היא תגדל ככה - אין מישהו שכן או לא מקדיש לה זמן - מראש אין - זו לא נטישה - זה אולי חוסר - אבל זה עדיף על לא ליהיות כלל בעולם (לדעתי) אם אניאצליח בגידול שלה היא תיהיה שלמה עם עצמה ועם מה שיש לה במשפחה. היא תסתכל על משפחות אחרות ואני מקווה שתדע לראות את הטוב והפחות טוב שבהן - לא רק להגיד - "איזה כיף לו יש לו אבא שמרים אותו גבוה" - אלא גם "איזה כיף לי - יש לי אמא שלא מחלקת עצמה ביני ובין מישהו מבוגר אחר...." בכל אופן - ילדים מקבלים את מצבם - ובגיל העשרה כועסים על הכל
ולשאלה של ניהי - כמו שכבר הפנו אותך - יש לנו פורום שלם שלנו - בו אנחנו דנות בנושאים האילו, עוזרות זו לזו - תומכות זו בזו (ורבות לפעמים
) שבו כל הנשים הרו ללא בן זוג - אם דרך בנק הזרע או אימצו לבד, או במפגש שהביא ילד לעולם אך לא זוגיות. את מוזמנת!
 

אילת 11

New member
שלום ניהי

הפורום המתאים לך ולמבנה המשפחה שאת מתכננת הוא פורום חד הוריות מבחירה, שם כולן אמהות יחידניות שבחרו להקים משפחה ללא זוגיות. בואי הצטרפי אלינו
 

מרגנית2

New member
תודה מיכלי על ההזמנה

לעיתים אני מבקרת גם פה. בעיקר מחפשת את ורד חברתי חסרת המחשב. ותשובה לניהי: גיל 33 זה זמן טוב להתחיל מבחינה ביולוגית. לבד קשה אבל לא בלתי אפשרי... כלכלית כדאי להכין חסכון או למצוא עבודה יציבה בשעות נוחות עם ילד. נגיד עד 4. התינוק שלי משתולל כעת. אז נסי לקרא אחורה בפורום שלנו מבחירה. בהצלחה
 

סיוולה

New member
מרגניתוש כפרוש, זו ורד חסרת המחשב

שכל הזמן חושבת עליך, מדברת עליך, ולא מפסיקה לשלוח לך מחשבות של אהבה ושמחה, ושיהיה לך רק שנה טובה. וכמובן שורד חסרת המחשב, נכנסה למחשב לאחל שנה טובה, שתהנה מהקטנצ'יק ומהגדולה, ולהתנצל.... את יודעת על מה... (על אי ההתקשרות/על כך שאני לא מגיעה/ זה מה שנקרא בעיות תקשורת/ובעיות תחבורה.... מבינה?). אז אני כרגע מתמודדת עם מציאות שלא כל כך נעים לשתף אחרות, כי זה רק מה שחסר שניהי תשמע את הבעיות, אני רוצה שניהי תדע דבר אחד חשוב, שמעבר לכל הבעיות/הצרות/ההתמודדות הכלכלית/הנפשית/האלוהים יודע מה... יש דבר אחד שאני לא הייתי מחליפה אותו בשום דבר, וזה האושר, וזה החיוך, וזה הידיעה שיש לי את הילד שלי... במקרה הנוכחי = את הילדה הנוכחית החדשה שלי לשנה החדשה, שהיא כבר בת 6 חודשים, ואני מאחלת לכל עם ישראל באשר הוא - שפע ילדים, ומי שליבו מבקש אחר הילד, תביא את הילד = החיים יעזרו לך להסתדר. וניהי יקירי, אני בת 39 שנה, אני חד הורית, רווקה, מובטלת, כרגע מתגוררת בבתים של חברות טובות שמארחות אותי, בבתיהן ועושות אתי ועם שתי בנותיי מצווה גדולה, אבל החשוב מכל - אני לא הייתי מוכנה לוותר על ילדתי לא הראשונה ולא השניה בעד שום הון שבעולם - ואני משלמת את המחיר הנוכחי בחיי - ב א ה ב ה ע צ ו מ ה. כאן תמצאי את התמיכה כאן תמצאי את האוזן הקשבת פה יהיה לך המקום לשתף ופה יהיה לך המקום לדעת שאת לא לבד במערכה. עם כל אהבתי,
 
את התשובות העיקריות קיבלת כבר

מחברותיי היקרות. נשמח מאד לראותך בפורום שלנו
בהצלחה
 

noa37

New member
מצטרפת לחברותי ומזמינה אותך

לפורום שלנו. תשמעי הרבה דעות מבנות שמצאו את עצמן בדיוק במצבך ופנו לבנק הזרע על מנת להביא ילד לעולם, מתוך בחירה וידיעה שלא יהיה לילד אב.
 
היי. איך אוכל גם אני להיות אב חד הו

שלום. אני קורא כאן ורואה שיש כאן רק אימהות חד הוריות שיכולות בכל מיני דרכים ואמצעים להורות ולהביא ילד לעולם. מה איתנו הגברים שמאיזו סיבה אחרו את הרכבת,יכולים להורות ולהביא ילד לפחות אחד כדי שלא ..........היכן "קונים" את זה? אם המקום רק לנשים הודיעוני, רק תגיבו בבקשה.
 

סיוולה

New member
מתוק 1 המקורי, גם אתה יכול להיות אב

אבל בשביל זה צריך כישור אחד גדול, להיות מוכן לשאת באחריות המשותפת על כל הכרוך בכך. לזכור שמאישה אפשר להתגרש מילדים לא מתגרשים. לדעת שמה שפוסק בית המשפט מבחינת הוצאות ילדים, זו בדיחה, בהשוואה למציאות ולצרכי הילדים, ולמציאות היום-יומית אליה הילדים חשופים. אף אחד, לדעתי, לא מאחר את הרכבת, לדעתי מי שמאחר את הרכבת, זה מי שלא רוצה ילדים, מי שרוצה, תאמין לי - מוצא את הרכבת וגם יודע לשלם את מחיר הכרטיס (ולא מתפלח). אבל החשוב מכל וגם העצוב מכל - בעולמנו הישראלי והכללי, יש אלפי חד הוריים, הם לא מודעים לזכות ולמתנה שניתנה להם להיות אבות, וזה חבל וזה עצוב. ערב יום הכיפורים תעשה חשבון נפש עם עצמך, ותשאל, האם אני מסוגל להתמודד עם גידול ילדים על כל הכרוך בכך. אם התשובה - כן. שלוחה לך הצלחתי. ורד
 

inbal118

New member
אני איתך

שלום שלום אני ממש מבינה אותך ואני איתך. אני בת 27 ועדיין לא מצאתי בחור רציני, והשעון הביולוגי כמו שאומרים דופק, וגם אני חשבתי על זה. אמרתי לעצמי שאם עד גיל 29 אני לא אתחתן אני מתכוונת להביא ילדים בלי להתחתן. אני לא רוצה לקחת את הסיכון שאני לא אמצא את הבחור המיועד ובסוף אני אשאר לבד. אני מעדיפה להישאר לבד בלי גבר מאשר להישאר לבד בלי ילדים. אני אומרת לכי על זה, ושאם אומרים לך שאנשים ידברו עליך כמו שלי אמרו, אז אני אומרת לך כמו שאני אמרתי למי שאמר לי את זה, שאנשים יכולים לקפוץ לי. לכי על זה.
 
עצה בשבילך

שלום! שמי יוליה ואמא שלי אם חד הורית לפני שנתים הורי התגרשו אמא שלי לא מרויח הרבה אבל מסתדרים גם לה היו בהתחלה קשים ופחדים אבל לומדים להתגבר עליהם, את צריכה להאמין בעצמך ולדעת להסתדר בכוחות עצמך אם תחפשי עזרה תמיד היא תבוא אליך ממקום מסוים השאלה אם תידעי להבחין בה או לא. אני מאחלת לך הרבה הצלחה ותידעי שהכול בידיך את יכולה לעשות את עצמך מאושרת וגם לאמלל את עצמך, אל תפחדי מכלום, תאמיני באלוהים, ותיעזרי בקיים הטוב עוד לפניך. תמיד תמצאי את האור בקצה המנהרה.
 
הצדעה וקנאה(הערצה)בך/ן

אני גבר היחידי שעונה כאן האם זה רק לנשים חד הוריות? אני חושב וזה כן. מקנא לכן(מעריץ)על יכולתכן להבדיל מגברים,שיכולות להביא ילד לעולם עם,בלי,גבר.יש לכם את הדבר הכי מיוחד וזכות וזה הרחם מה שאין לגבר. אוכל רק לאמר את דעתי.כל אישה חייבת לחוות את זה ולא משנה המחיר הדרך ובטח מה יאמרו אחרים,הלו אחרים הם חלאות חולניות קנאיות ואנוכיות.להן יש למה לכן אסור?איך אישה יכולה לקנא לאישה במיוחד בנושא כזה כאוב.אל תעשו חשבון לאחרים וכמו שאני אומר.לא רואה אותם,כך גם איני שומע אותן. תהנו מהזכות שניתנה לכם מה שלנו הגברים שמאיזו סיבה אחרו את הרכבת. בהצלחה.עשו את שלכן רק בחוכמה. שמחתי לקרוא את תגובתן של חברותיכן.תיתחזקו בזה ורק להן תאזינו,אחת לשניה. הריון קל בריא ושיעבור לכם בשלום. מואההההההה נשים
 

סיוולה

New member
יוליה - כשמך כן את - לו יהי. (קצת

בהפוך) אני מורידה את הכובע. המילים שלך - קרן אור באפלה בשבילי. שיהיה לך את כל הטוב שבעולם. את מתוקה ומקסימה ואני מאחלת לך שעם החוכמה והאמונה שבתוכך תגשימי את כל מה שליבך חפץ. רק טוב.
 
למעלה