הורות

  • פותח הנושא bat4
  • פורסם בתאריך

bat4

New member
הורות

שלום לכולם אודה באם מישהו יוכל לומר לי מה שם האתר בו ניתן להכיר בין גבר ואישה המעוניינים רק ללדת ילד משותף. אני יודע שקיים אתר כזה אבל..... תודה שבת שלום
 

bat4

New member
למצוטטת בהנאה

שלום לך טעות בהבנה אינני מחפש אינקובטור אני מחפש מישהו אינטלגנטית שתהייה אמא נפלאה לילד שאני כל כך רוצה שתהייה מספיק נבונה לשתף אותי בגידולו , להעזר בי, לאפשר לי להתענג איתו כשאקח אותו לגן/בית ספר ובכלל בסופי שבוע וחגים. אם יש שאלות אשמח לענות
 
אה...

כאילו שאני אגדל אטפח, ואתה תקטוף את הפירות. ממש חכם מצידך, אתה לא חושב שזה איגואיסטי? ומה עם הילד, אולי הוא ירצה לגדול עם שני הורים ולא אחד. אבל בכל זאת יש פורום שנקרא חד הוריות מבחירה אולי שם תמצא מישהי שתענה על דרישותך.
 

bat4

New member
למצוטטת בהנאה

כמה נחמדה את - בת 39 יושבת בדד ומעבירה ביקורת - אהה???? הרי רוב הנשים יושבות ומקטרות על שהגברים אינם שותפים בגידול הילדים הנה בא גבר שלוקח אחריות מלאה ורצון לשיתוף מלא בגידול הילד ולך יש הערות כל כך מוזרות. הנה את לבד !!!!! למה תמיד כששומעים ורואים גבר רואים את המסגרת של הטבעת העגולה/מרובעת??? מה כל כך טוב שם ואם כל כך טוב למה אינך שם עדיין????
 
לידיעתך

אני בכלל לא מחפשת טבעת ובטח לא עגולה... בעלי לשעבר היה שותף מלא לגידול הילדים שלנו ואני בכלל אבל בכלל לא לבד ובטח ובטח לא בדד ( ואני לא גרושתו של זוהר ארגוב) בכלל לא טוב שם לכן אני כבר לא שם ( אפרופו טבעות) בברכה שרת הטבעות שקניתי לעצמי
 

pinkli

New member
מתערבת..

למה לא תגדל אתה את הילד לבד והאמא תבוא לסוף שבוע לקנות לו מתנה? זה שיתוף מלא בגידול הילד?? למה לא, האישה תחליף,תקלח,תכבס,תנקה,תחנך,ושכחתי,היא צריכה להיות יפה וחכמה,עוד משהוא? ואז יבוא "הגבר החזק" יבוא וישחק כדורגל,סיפור ונשיקה עד השבוע הבא.. נראה לי, שאישה שרוצה ילד לבד,היא תמצא את הדרך, אישה שרוצה שיהיה גבר בחיי הילד היא תתחתן(תמיד להתגרש זו אופציה) אולי אני טועה. ובטוח שיש "קטגוריות" נוספות, אבל ממה שנשמע ממה שכתבת, לצערי זה נשמע לא הכי טוב.. (במידה וטעיתי מתנצלת מראש) שבוע טוב לך! פינקלי
 

א ל ו ל י

New member
תגידו../images/Emo5.gifמה יש לכם ? ../images/Emo4.gif

קראתי את ההודעה בדיוק כמוכן, ומשום מה אני הבנתי ממנה שקיים גבר שכנראה לא מצא את אשת חלומותיו אך לא רוצה לוותר על האבהות ומחפש את האגודה (נדמה לי שזו "הורות שווה") המפגישה בין גברים ונשים הרוצים להביא ילד משותף לעולם. לי אישית זה לא היה מתאים ואני מאוד נהנית ושלמה עם היותי יחידנית, אבל מכאן ועל להתנפל ככה על מישהו (ועוד לכתוב לו בסוף "במידה וטעיתי מתנצלת מראש") עוד ארוכה הדרך. וממש חבל. לנו כשנים יש פרבילגיה להחליט אם לשמור הריון, אם לגדל לבד, ומה יעשה גבר שמשתוקק לילד? יגנוב ביצית?
יחטוף תינוק מבית החולים?
יש ביננו נשים שכנראה ניכוו ונפגעו מגברים ואולי קשה להן להאמין שייתכן הענין הזה של אב איכפתי ומסור. לי אישית ממש צרם לראות את התגובות שקיבל כאן הבחור הזה, אלא אם כן לא הצלחתי לקרוא בין השורות מה שאתן הצלחתן.
 
אלולי

לא מסכימה איתך, נכון שלנו הבחירה אם להשאיר את העובר או לא, ראשית אני התחלתי את השרשור כהלצה, כתבתי לו שהוא יגדל ועקב תגובתו העניין הפך לרציני, ואם הוא כל כך רוצה אז למה באמת שלא יגדל בעצמו, אם יש מישהו שמוכנה להביאעבורו ילד לעולם אז למה שהוא לא יקח אחריות ויגדל לדעתי הוא אפילו יהנה כפליים ולא בכלל לא קשה להאמין שיש אבות שאיכפתיים ומסורים יש לנו כאן הפורום אחד כזה מישל
(זה בשבילך) ועוד אחד זה הגרוש שלי שלקח על עצמו לגדל את בתי הקטנה כיוון שהיא מאוד קשורה אליו אז הנה לך דוגמאות על אמונה שאכן יש גברים כאלה אה ועוד משהו ואם הוא כל כך רוצה ילד ואין לו אישה שתביא לו שיאמץ יש המון ילדים מסכנים בארצנו שהיו מתים לקבל מעט אהבה ובית חם ואכן כנראה לא ידעת לקרוא בין השורות הוא זה שירד עליי ולא אני אז.....
 

א ל ו ל י

New member
אני חוזרת וקוראת

הוא לא כתב שזה "עבורו" בשום מקום. אבל את יודעת מה, אנחנו מתווכחות לנו והאיש בכלל לא נכנס לכאן ומסביר את עמדתו. אז אני רישמית עוזבת את הדיון. מקווה שיהיה לו טוב.
 

הילשוש

New member
אלולי כל הכבוד...../images/Emo45.gif

שמי הילשוש ואני אם חד הורית אפשר להגיד מבחירה
חייתי עם בן זוגי לשעבר (אבא של ילדי) 3 שנים
תמיד הוא אמר שהוא רוצה ממני ילד
ולצערי בתקופה האחרונה לזוגיות שלנו לא ממש הסתדרנו על הצד הטוב ביותר ואז נכנסתי להריון, הוא כמובן רצה שאני אפיל ואני לא רציתי אז ארזתי ועזבתי לבית אימי. אז אפשר לקרוא לזה מבחירה
הוא לא היה לצידי כל משך ההריון, לא הגיע פעם אחת לראות את הילד ולא שלח כסף או כל דבר אחר שהילד היה צריך. שבני היה בן שלושה חודשים נסעתי איתו לביתו של אביו.(גר אצל אימו) אימו מאוד שמחה והוא לא ממש התייחס, נעצב ליבי אבל שוב לאחר כחודש חזרתי ונסעתי אליו שוב וככה כל חודש עד גיל שנה בערך והכל בתקווה שהוא יאהב אותו ויפתח רגש כלשהו לבנו המתוק והקטן.
אך לשווא
עד היום הוא עדיין לא מגיע ולא מתקשר לשאול לשלומו או אם חסר לו משהו או שהוא צריך משהו,
כלום ושום דבר
שהילד היה בגיל שנה ורציתי להזמין אותו ואת אימו אליי הביתה לקפה ועוגה הוא אמר שהוא בכלל רצה שהילד ימות ולא יחיה וחבל שלא עשיתי הפלה
כן כן יש גם אבות כאלה חסרי רגש וכאלה שלא מגיע להם שתהיה להם אפשרות להוליד ילדים. (מה גם שהוא גרוש עם ילד בן 6 וגם אליו לא הכי מתייחס)
(ובכל התקופה שחיינו ביחד כל פעם שהבן שלו היה מגיע הייתי מרעיפה עליו חום ואהבה כאילו הוא היה שלי, מלמדת אותו דברים, קונה לו ומפנקת אותו ועד היום הילד שלו משוגע עליי ואפילו בא לבקר אותי לבד. (ילד בן 6) אז קודם כל
כל הכבוד לאותו בחור שמחפש לא רק לעשות ילד אלא גם לדאוג לו, לטפח אותו ולהעניק לו מה שילד צריך. וכל הכבוד לך אלולי על הירידות על הבנות שהגיבו בחריפות מיותרת שכזו. הלוואי ואבי הילד שלי היה מתעניין ולו רק קצת. ולמרות שהוא לא דמות מחנכת שהייתי רוצה שהילד שלי יקח דוגמה מאביו בכל זאת לכל ילד הזכות להכיר את אביו ולדעת מי ומה הוא (
) עם כל הכאב שבדבר, אין לי מושג מה להגיד לילד שלי שיתחיל לשאול איפה אבא הילד שלי בן שנתיים ושלושה חודשים
אז עוד יש לי קצת זמן אבל עדיין אין לי מושג מה להגיד לו.
אז לך שמחפש אשה להוליד ילד משותף
בהצלחה גדולה
ואני לא חושבת שצריך לרדת ככה על גבר שצודק באיזשהו מקום ורוצה להביא ילד לעולם ולדאוג לו כמו שצריך, כן יירבו
הילשוש
 

ללי 8

New member
להגיד את האמת.

בצורה הכי פשוטה, אמירת האמת היא הכי טובה,ובלי להשתמע שהבעיה היא אצלכם, אלא פשוט מאוד להסביר את האמת. נראה לי שעשית די, כשהילד שלך יגדל הוא כבר יבחר את דרך ההתמודדות שלו מול אביו, ואם דברים ישתנו לטובה, מה טוב. אני חושבת שאת צריכה להניח לדברים ולא להשקיע שם אנרגיות מיותרות, האחריות שלך היא לעצמך ולילד שלך, תהיי עסוקה בלהיות אמא טובה(ויש לי הרגשה שאת עושה את זה) השאר כבר לא תלוי בך. ולכן גם אין לך מה להשקיע אנרגיות בתקווה "הלוואי ש.." אני בטוחה שההפסד כולו שלו, זה גם מה שאת צריכה לשדר לילד שלך. יש הרבה ילדים שגדלים נפלא בלי אבא, או בלי אביהם הביולוגי, אני בטוחה שזה מה שאת מאחלת לילדך. מבינה אותך, ומאחלת לכם רק טוב.
 

הילשוש

New member
היי ללי

אני חושבת שאני משקיעה את כולי בגידול בני ויש תוצאות יפות מאוד יש לי ילד חכם ונבון לגילו ואין לי בעיה שהוא לא יכיר את אביו כי הוא גם ככה לא דוגמה לחינוך , אבל לצערי כל ילד מגיע לשלב הזה שהוא שואל איפה אבא ומי זה אבא שלי ואני לא יודעת ממש מה צריך להגיד הציעו לי להגיד שהוא בחו"ל או משהו כזה ובאמת אולי זה מה שצריך ואני יודעת מה זה לגדול בלי אבא כי הוריי התגרשו שהייתי בת 11 בערך ועוד לפניי כן היו להם פרידות שאני ואחותי נשארנו פעם עם אמא ופעם עם אבא וזה היה קשה ופגע בנו בנפש שלנו ואני לא רוצה שבני יעבור את השלב הזה למרות שאי אפשר למנוע אותו. אני מבחינתי מרעיפה עליו חום ואהבה וככה יהיה תמיד אני באמת אמא טובה ומשקיעה הרבה בבני הרך והמתוק ורק מקווה לטוב שוב תודה על העידוד והתמיכה הילשוש
 

m i c h a l i

New member
מצטערת אבל

אני לא חושבת שאלולי "יורדת על הבנות" אנחנו מביעים כאן דיעה ומנסים ליצור דיון בשפה תרבותית... אין צורך לנסות לחרחר מריבות בין הכותבים... אימרי את דעתך, הגיבי לאחרים = הכל בדרך ארץ אנחנו כותבים כאן , רובנו, לא מהיום ואין ספק שיש כאן מגוון רחב של דיעות... חיו ותנו לחיות
 

הילשוש

New member
אם פגעתי.........

לא היתה לי שום כוונה לחרחר ריב או כל סכסוך בין אף אחד אבל כמו שאמרת כל אחד יש את הזכות לחיות ולעשות כל מה שטוב לו כל עוד הוא לא פוגע בסביבה אז האדון שניסה לברר איפה יש אתר שבו הוא יוכל למצוא את מבוקשו קיבל תגובות חריפות ביותר וגם אני בדעה של חיה ותן לחיות אז למה הגיבו לו בצורה כזו בפרט אם הן כותבות לא מהיום וגם אם מביעים דעה אז לכל דעה יש צורה להביע אותה ומה שהן עשו לא היה ממש יפה . אם גרמתי למישהי להתעצבן אז עמה הסליחה אבל גם זכותו של גבר להביא ילדים בלי חתונה ובלי מסגרת וזה שהוא עצמו לא יכול להוליד ילדים זו כבר בעיה בפניי עצמה שאין מה לעשות לגביה חוץ מלמצוא פתרון כמו שהוא מחפש אז שיהיה שבוע מקסים הילשוש
 

bat4

New member
תשובה ל- pinkli

טוב אז..... תביאי את אותה בחורה שתסכים שאני אגדל את הילד והיא תבוא רק בסופי שבוע וכו'..... אני אשמח מאוד ואעניק את כולי לטובת העניין אבל... איפה יש אישה כזו? אם את מכירה אשמח גם אני להכירה וכבוד רב ארכוש לה
 

pinkli

New member
היי BAT4

אז כך.. נכון שלהיות גבר ולהביא ילד זה הרבה יותר קשה מהסיבה הפיסית,מה שלאשה אין זו בעיה(בדרך כלל. הבעיה היא כשגבר רוצה להביא ילד תמיד יש את הסיכון שהאישה תעזוב,לא יסתדר הכל כפי שנראה בתחילת הדרך ובדרך כלל האמא תקבל את הילד. אני מכירה עוד שיש את הפחד הזה עמוק בלב. כשגבר רוצה את ה"ביטחון הזה", שיש לו ילד שלו נראה לי שאחרי נישואין יש יותר הכרה בזכויות שלו בבית המשפט, לפי דעתי אין זכות לייצר מצב של "גרושין"לילד רק מהסיבה שגבר רוצה אחד! זה מספיק קשה למי שחייב לעשות את זה. הפתרון הוא(כן,זה לא קל,הוא לאמץ ילד יש המון בלי אבא ובלי אמא או אלה שאין אחד שדואג אז למה,שוב,לייצר "בעיה" ובמידה שאתה רוצה"ילד שלך" יש אפשרות "לקנות" (אמא פונדקאית?) אני לא שופטת אף אחד! מבינה שזה לא פשוט, אבל מבינה שיש ילד באמצע. בהצלחה בכל מה שתחליט והמון אהבה לכל הילדיס
 
עבר זמנו בטל קורבנו

ובכל זאת.... הדברים נכונים לכל באי הפורום, מן הסתם יש דרך להגיב על דברים. בטח לא בהשמצות על גבי הפורום. "יושבת בדד ומעבירה ביקורת"....מאיפה החוצפה הזו לקבוע קביעות ולהעליב אנשים?, מאחורי כל ניק מסתתר בן אדם שמהווה עולם ומלואו, אל תשכחו זאת. ניעלבת, לא הבנת את הצחוק שבו נאמרו הדברים, פנה במסר. לא כאן.
ערב נפלא פורום
 
למעלה