אלולי כל הכבוד...../images/Emo45.gif
שמי הילשוש ואני אם חד הורית אפשר להגיד מבחירה
חייתי עם בן זוגי לשעבר (אבא של ילדי) 3 שנים
תמיד הוא אמר שהוא רוצה ממני ילד
ולצערי בתקופה האחרונה לזוגיות שלנו לא ממש הסתדרנו על הצד הטוב ביותר ואז נכנסתי להריון, הוא כמובן רצה שאני אפיל ואני לא רציתי אז ארזתי ועזבתי לבית אימי. אז אפשר לקרוא לזה מבחירה
הוא לא היה לצידי כל משך ההריון, לא הגיע פעם אחת לראות את הילד ולא שלח כסף או כל דבר אחר שהילד היה צריך. שבני היה בן שלושה חודשים נסעתי איתו לביתו של אביו.(גר אצל אימו) אימו מאוד שמחה והוא לא ממש התייחס, נעצב ליבי אבל שוב לאחר כחודש חזרתי ונסעתי אליו שוב וככה כל חודש עד גיל שנה בערך והכל בתקווה שהוא יאהב אותו ויפתח רגש כלשהו לבנו המתוק והקטן.
אך לשווא
עד היום הוא עדיין לא מגיע ולא מתקשר לשאול לשלומו או אם חסר לו משהו או שהוא צריך משהו,
כלום ושום דבר
שהילד היה בגיל שנה ורציתי להזמין אותו ואת אימו אליי הביתה לקפה ועוגה הוא אמר שהוא בכלל רצה שהילד ימות ולא יחיה וחבל שלא עשיתי הפלה
כן כן יש גם אבות כאלה חסרי רגש וכאלה שלא מגיע להם שתהיה להם אפשרות להוליד ילדים. (מה גם שהוא גרוש עם ילד בן 6 וגם אליו לא הכי מתייחס)
(ובכל התקופה שחיינו ביחד כל פעם שהבן שלו היה מגיע הייתי מרעיפה עליו חום ואהבה כאילו הוא היה שלי, מלמדת אותו דברים, קונה לו ומפנקת אותו ועד היום הילד שלו משוגע עליי ואפילו בא לבקר אותי לבד. (ילד בן 6) אז קודם כל
כל הכבוד לאותו בחור שמחפש לא רק לעשות ילד אלא גם לדאוג לו, לטפח אותו ולהעניק לו מה שילד צריך. וכל הכבוד לך אלולי על הירידות על הבנות שהגיבו בחריפות מיותרת שכזו. הלוואי ואבי הילד שלי היה מתעניין ולו רק קצת. ולמרות שהוא לא דמות מחנכת שהייתי רוצה שהילד שלי יקח דוגמה מאביו בכל זאת לכל ילד הזכות להכיר את אביו ולדעת מי ומה הוא (
) עם כל הכאב שבדבר, אין לי מושג מה להגיד לילד שלי שיתחיל לשאול איפה אבא הילד שלי בן שנתיים ושלושה חודשים
אז עוד יש לי קצת זמן אבל עדיין אין לי מושג מה להגיד לו.
אז לך שמחפש אשה להוליד ילד משותף
בהצלחה גדולה
ואני לא חושבת שצריך לרדת ככה על גבר שצודק באיזשהו מקום ורוצה להביא ילד לעולם ולדאוג לו כמו שצריך, כן יירבו
הילשוש