אז ככה
הערה: האיטיות של רשת אי-דונקי היא תוצאה של כמה גורמים שאתה יכול לנסות לפתור: 1. כניסה (לפעמים קשה) לשרתים מרובי משתמשים. 2. מחשב חזק שיכול להחזיק הרבה חיבורים (קונקשנס) 3. רשת מהירה (מן הסתם) 4. סבלנות מנסיון, לפעמים, בעיקר בלילה, פתאום נופל עליך משהו עם חיבור חזק וזה רץ ........ הנה הקישורים לקבצי התרגום: http://forum.sharereactor.com/viewtopic.php?t=58840