הורדת בבילון

אודו

New member
הורדת בבילון

הי מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד פרקים של בבילון 5?
 

dankner

New member
המלצה

הורד את הדיוידי ריפ של העונה הראשונה דרך רשת האי-דונקי / מיול. אני הורדתי את כל הפרקים + קבצי התרגום שלהם ולאחר צפיה בכל פרקי העונה אני ממליץ מאד
 

Locutus

New member
לדעתי עדיף

להוריד פרקי DVD-RIP של TNG. הורדתי את כל הסידרה, אין ספק שזו הסידרה הכי טובה בכל הזמנים.
 

capit

New member
../images/Emo53.gifבאמת??

איך אני מוריד את זה באיכות דיוידי?? אני מוריד בנתיים את כל הפרקים דרך ה-imesh בפורמט avi והאיכות על הפנים
 

dankner

New member
הגזמת לגמרי ../images/Emo8.gif

את כל העונות של הדור הבא חובה לרכוש בפורמט דיוידי - גם אם זה אומר להפסיק לאכול ולהתחיל לחסוך ..........
 

אודו

New member
איפה

תודה על ההצאה, לקחתי אותה ללבי אבל מאיפה מצאת את קבצי התרגום? וחוץ מזה האידונקי כל כך איטי...
 

dankner

New member
אז ככה

הערה: האיטיות של רשת אי-דונקי היא תוצאה של כמה גורמים שאתה יכול לנסות לפתור: 1. כניסה (לפעמים קשה) לשרתים מרובי משתמשים. 2. מחשב חזק שיכול להחזיק הרבה חיבורים (קונקשנס) 3. רשת מהירה (מן הסתם) 4. סבלנות מנסיון, לפעמים, בעיקר בלילה, פתאום נופל עליך משהו עם חיבור חזק וזה רץ ........ הנה הקישורים לקבצי התרגום: http://forum.sharereactor.com/viewtopic.php?t=58840
 

Esmena

New member
במחילה,

לא אכנס איתכם לוויכוח על האיכות, אבל לבבילון עלילה רציפה שחשוב בה כל פרט ועקרוני מאוד לראותה מתחילתה- ולכן כדאי שהיא תקבל הורדת די.וי.די. כמובן שגם איכות הסידרה עצמה משחקת תפקיד, אבל אתם יודעים מה אני חושבת
 

dankner

New member
../images/Emo2.gifהוא שאמרתי

המלצתי להוריד את הדיוידי ריפ של העונה הראשונה
 
למעלה