הוט מתנתקת מ cnn

הוט מתנתקת מ cnn

החוזה בין הוט ל-CNN יפקע בסוף אוקטובר רון צ'יקון, סגן נשיא בכיר ומנהל אזור המזה"ת בטרנר: "הטקטיקה של הוט בהחלט לא עובדת לטובת ציבור המנויים שלה" *** מועצת הכבלים והלווין הורתה להוט לא לקנוס מנויים שיבקשו לעבור ל-YES בגלל הפסקת שידורי CNN בהוט בעקבות האישור שנתנה מועצת הכבלים והלווין להוט להסיר את ערוץ CNN מלוח השידורים של החברה, הודיעה חברת טרנר, כי בהעדר מו"מ רציני, ב- 1 בנובמבר יפקע תוקפו של החוזה בין הוט ל-CNN. "הטקטיקה של הוט בהחלט לא עובדת לטובת ציבור המנויים שלה", מסר רון צי'קון, סגן נשיא בכיר ומנהל אזור המזרח התיכון בטרנר. "להוט יש היסטוריה של חובות והתנהלות מונופוליסטית שפגעו ביחסים עם טרנר וההיסטוריה חוזרת על עצמה גם עתה. לא התנהל עמנו משא ומתן שניתן להגדירו רציני". "לפני שנתיים טרנר הסירה את הערוצים TCM וקרטון נטוורק בגלל חובות של הוט שלא שולמו. כעת ממשיכה הוט במסורת של דילול התוכן, כשהיא מאיימת להסיר מלוח השידורים שלה את ערוץ החדשות הבינ"ל הנצפה ביותר בעולם והפופולרי ביותר בישראל". על-פי סקר שערך מכון טלסקר באפריל האחרון 40.3% מהישראלים בחרו ב-CNN כערוץ החדשות הבינ"ל המועדף עליהם בעת חדשות מתפרצות, כאשר CNN מובילה בהפרש ניכר על-פני ערוצים האחרים. בנוסף, למעלה ממחצית מהנשאלים ענו, כי הם רואים חשיבות רבה וחשיבות רבה מאד לשידורי הערוץ בישראל. צ'יקון הוסיף, כי טרנר שמחה שבהחלטת מועצת הכבלים והלווין צויין, כי רשת CNN אינה עוזבת את ישראל ותמשיך את שידוריה ב-YES. עוד קבעה המועצה, כי הוט לא תוכל לקנוס מנויים שיבקשו לעבור לחברת YES בשל הפסקת שידורי CNN בהוט.
 

avimusa

New member
לפי מה שהבנתי...

CNN פועלת עם הוט כבר המון שנים, במהלכן הוט איבדה לקוחות ולכן הם דורשים להוריד את המחיר של הערוץ זה נכון שזה אולי בגלל חובות?
 
מאידך, ייתכן

שהיות ויס לחוצים מהבארדאקים שלהם שמבריחים להם לקוחות דאגו לאיזה טריקונצ'יק . ניתן בהחלט לומר שהניתוק של הוט מהcnn יעצור את הסחף מיס אל הוט
 

tapuach

New member
ויכוח של גובה תשלום התמלוגים

מדברים על זה כבר זמן מה, הסיפור הוא ויכוח על התשלום שהוט משלמת לCNN ו/או לזכיין שלה בארץ , שלטענת הוט הסכום גבוה ובכך לא מאפשר לה להוזיל את העלות מול המתחרה. כרגע הערוץ עובד כרגיל, באפיק 67 מצורף צילום מסך.
 
למעלה