פארק דה פרנס
New member
אני חזיתי כאן את הזינוק ביבנה מערב
ואתה טועה, מה שהעלה את כמות הנוסעים זה לא הבעיות ביבנה מזרח (כי הורידו את מספר הרכבות גם ביבנה מערב!) אלא פתיחת מגרש החניה, באיחור של כמעט שנתיים. חבל מאד ששוב פתחו תחנה חדשה בלי להשלים את התשתיות סביבה (ע"ע ת"א הגנה) אבל מוטב מאוחר, וכעת התחנה תוכל לממש את מלוא הפוטנציאל שלה.
אני חזיתי כאן את הזינוק ביבנה מערבאותי מעניינת מאוד הסטטיסטיקה מתחנות יבנה לאוק
לאוקטובר.
ברור שתחנת יבנה מערב רשמה עליה משמעותית בנסיעות, אבל זה בעיקר משום שעושה רושם שמייבשים את תחנת יבנה מזרח ברמה שאיננה עולה בקנה אחד עם נורמות השירות המקובלות.
בהקשר זה - הרכבות בקו אשקלון- תל אביב (המערבי) כבר כיום מלאות בשעות השיא. בבקרים - בראשון לציון אין מקום לשבת לאף אחד +- בחלק מהימים.
אם רכבת ישראל לא תוסיף קרונות כאשר יפתח הקו לשדרות, צפוי עומס מוגזם באופן קבוע כבר מאשדוד/יבנה.
ואתה טועה, מה שהעלה את כמות הנוסעים זה לא הבעיות ביבנה מזרח (כי הורידו את מספר הרכבות גם ביבנה מערב!) אלא פתיחת מגרש החניה, באיחור של כמעט שנתיים. חבל מאד ששוב פתחו תחנה חדשה בלי להשלים את התשתיות סביבה (ע"ע ת"א הגנה) אבל מוטב מאוחר, וכעת התחנה תוכל לממש את מלוא הפוטנציאל שלה.