שאלה, בעל הבית: איך אתה מסביר את העובדה
שיבוא האוטובוסים המסוכנים האלה נמשך לא מעט שנים גם לאחר שתופעת השרפות נתגלתה? לא אשאל אותך מדוע לא הוקמה עד כה ועדת חקירה לבדיקת המחדל מאחר שכנראה יש קשר בין התשובות לשתי השאלות.
שאלה, בעל הבית: איך אתה מסביר את העובדהתגיד לליאור קינן שתשב על הפה בשקט
ותפסיק לבלבל לנו במוח יחד עם כל חסרי הידע האחרים במשרד התחבורה. 145 אוטובוסים מסוג וולוו הם מחדל נורא וחובה להוריד מהכביש במדינת ישראל את כל צי אוטובוסי הוולוו עד לבדיקה מעמיקה של הנושא. במשרד התחבורה אין אדם אחד שמסוגל לבצע את הבדיקה הזו.
אני יותר משמח לעשות כאן אולטרא פרסומת לחברת מרצדס !!! מי שהעז לרכוש באגד אוטובוסים שאינם מתוצרת מרצדס היה שיכור ובגילופין ללא עוררין ! בעשר השנים האחרונות נשרפו בישראל 6 אוטובוסי מרצדס בלבד, הרבה פחות מדגמי מאן. ארבעה מתוך השישה שנשרפו, נשרפו עקב תקלות במזגן. אחד בגלל הצתה (ככל הנראה) ורק אחד בגלל בעיה במנוע.
צריך להיות יותר מאידיוט מושלם כדי להמשיך ולהסיע מחר בבוקר אוטובוסיםן מתוצרת וולוו על כל כבישי מדינת ישראל ללא יוצא מן הכלל.
איך אמרנו??? מרצדס ורק מרצדס הוא התשובה לכל תחלואי הבעיות. הכי זול לאחזקה והכי קל לתיקון. המנועים האמינים ביותר ואורך חיים גדול באופן משמעותי מכל אוטובוס של כל יצרן אחר. ברור לכולם ואין על עוררין, שדגמי ה- O305 וה-O303 ממודל 1980 ו- 1981 המוגמרים, יכלו לנסוע גם כיום על הכבישים עם אחוז תקלות אפסי.
ח'ברה: זה רק ענין של זמן עד שבאחד מאוטובוסי הוולוו הבאים שיישרפו, יישרפו גם הנוסעים חיים. אבל כאן בארץ העולם החמישי לא עושים דבר עד שלא קורה אסון.
פושע עם תעודות מי שממשיך להתיר לאוטובוסי וולוו מדגמי B10B ו- B12B להמשיך ולנסוע על הכבישים. הפתרון הנכון הוא הורדה מיידית של כל הדגמים הללו מהכביש ומיד, שלילת רישיון האוטובוס עד לביצוע השינוי המתחייב במשאבת הדלק ובסמיכותה למנוע.
שיבוא האוטובוסים המסוכנים האלה נמשך לא מעט שנים גם לאחר שתופעת השרפות נתגלתה? לא אשאל אותך מדוע לא הוקמה עד כה ועדת חקירה לבדיקת המחדל מאחר שכנראה יש קשר בין התשובות לשתי השאלות.