הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שאלה, בעל הבית: איך אתה מסביר את העובדה

תגיד לליאור קינן שתשב על הפה בשקט
ותפסיק לבלבל לנו במוח יחד עם כל חסרי הידע האחרים במשרד התחבורה. 145 אוטובוסים מסוג וולוו הם מחדל נורא וחובה להוריד מהכביש במדינת ישראל את כל צי אוטובוסי הוולוו עד לבדיקה מעמיקה של הנושא. במשרד התחבורה אין אדם אחד שמסוגל לבצע את הבדיקה הזו.
אני יותר משמח לעשות כאן אולטרא פרסומת לחברת מרצדס !!! מי שהעז לרכוש באגד אוטובוסים שאינם מתוצרת מרצדס היה שיכור ובגילופין ללא עוררין ! בעשר השנים האחרונות נשרפו בישראל 6 אוטובוסי מרצדס בלבד, הרבה פחות מדגמי מאן. ארבעה מתוך השישה שנשרפו, נשרפו עקב תקלות במזגן. אחד בגלל הצתה (ככל הנראה) ורק אחד בגלל בעיה במנוע.
צריך להיות יותר מאידיוט מושלם כדי להמשיך ולהסיע מחר בבוקר אוטובוסיםן מתוצרת וולוו על כל כבישי מדינת ישראל ללא יוצא מן הכלל.
איך אמרנו??? מרצדס ורק מרצדס הוא התשובה לכל תחלואי הבעיות. הכי זול לאחזקה והכי קל לתיקון. המנועים האמינים ביותר ואורך חיים גדול באופן משמעותי מכל אוטובוס של כל יצרן אחר. ברור לכולם ואין על עוררין, שדגמי ה- O305 וה-O303 ממודל 1980 ו- 1981 המוגמרים, יכלו לנסוע גם כיום על הכבישים עם אחוז תקלות אפסי.
ח'ברה: זה רק ענין של זמן עד שבאחד מאוטובוסי הוולוו הבאים שיישרפו, יישרפו גם הנוסעים חיים. אבל כאן בארץ העולם החמישי לא עושים דבר עד שלא קורה אסון.
פושע עם תעודות מי שממשיך להתיר לאוטובוסי וולוו מדגמי B10B ו- B12B להמשיך ולנסוע על הכבישים. הפתרון הנכון הוא הורדה מיידית של כל הדגמים הללו מהכביש ומיד, שלילת רישיון האוטובוס עד לביצוע השינוי המתחייב במשאבת הדלק ובסמיכותה למנוע.
שאלה, בעל הבית: איך אתה מסביר את העובדה
שיבוא האוטובוסים המסוכנים האלה נמשך לא מעט שנים גם לאחר שתופעת השרפות נתגלתה? לא אשאל אותך מדוע לא הוקמה עד כה ועדת חקירה לבדיקת המחדל מאחר שכנראה יש קשר בין התשובות לשתי השאלות.
 
איך? פוליטיקה פנימית מסריחה ו-

שאלה, בעל הבית: איך אתה מסביר את העובדה
שיבוא האוטובוסים המסוכנים האלה נמשך לא מעט שנים גם לאחר שתופעת השרפות נתגלתה? לא אשאל אותך מדוע לא הוקמה עד כה ועדת חקירה לבדיקת המחדל מאחר שכנראה יש קשר בין התשובות לשתי השאלות.
איך? פוליטיקה פנימית מסריחה ו-
כל מיני לחץ לי את היד ואלחץ לך. מדובר במחדל מטורף ובסכנת חיים של ממש.
 

בועז ל

New member
אם הצלחתי לקרוא אותך מבין השורות, אז דומה

איך? פוליטיקה פנימית מסריחה ו-
כל מיני לחץ לי את היד ואלחץ לך. מדובר במחדל מטורף ובסכנת חיים של ממש.
אם הצלחתי לקרוא אותך מבין השורות, אז דומה
שהפוליטיקה במקרה דנן אינה מסתכמת ב"פנימית" בלבד.
 
הצדק עימך ! רק אומר דבר אחד ברור:

אם הצלחתי לקרוא אותך מבין השורות, אז דומה
שהפוליטיקה במקרה דנן אינה מסתכמת ב"פנימית" בלבד.
הצדק עימך ! רק אומר דבר אחד ברור:
מומלץ ונכון יהיה להפריט את יבוא וולוו לכמה יבואנים שונים שאין שום קשר עסקי או אחר ביניהם ! התחרות ביבוא תמיד טובה.
 

olli3

New member
מנהל
לא דיברתי איתה, אבל אם אתה רוצה לדבר איתה

תגיד לליאור קינן שתשב על הפה בשקט
ותפסיק לבלבל לנו במוח יחד עם כל חסרי הידע האחרים במשרד התחבורה. 145 אוטובוסים מסוג וולוו הם מחדל נורא וחובה להוריד מהכביש במדינת ישראל את כל צי אוטובוסי הוולוו עד לבדיקה מעמיקה של הנושא. במשרד התחבורה אין אדם אחד שמסוגל לבצע את הבדיקה הזו.
אני יותר משמח לעשות כאן אולטרא פרסומת לחברת מרצדס !!! מי שהעז לרכוש באגד אוטובוסים שאינם מתוצרת מרצדס היה שיכור ובגילופין ללא עוררין ! בעשר השנים האחרונות נשרפו בישראל 6 אוטובוסי מרצדס בלבד, הרבה פחות מדגמי מאן. ארבעה מתוך השישה שנשרפו, נשרפו עקב תקלות במזגן. אחד בגלל הצתה (ככל הנראה) ורק אחד בגלל בעיה במנוע.
צריך להיות יותר מאידיוט מושלם כדי להמשיך ולהסיע מחר בבוקר אוטובוסיםן מתוצרת וולוו על כל כבישי מדינת ישראל ללא יוצא מן הכלל.
איך אמרנו??? מרצדס ורק מרצדס הוא התשובה לכל תחלואי הבעיות. הכי זול לאחזקה והכי קל לתיקון. המנועים האמינים ביותר ואורך חיים גדול באופן משמעותי מכל אוטובוס של כל יצרן אחר. ברור לכולם ואין על עוררין, שדגמי ה- O305 וה-O303 ממודל 1980 ו- 1981 המוגמרים, יכלו לנסוע גם כיום על הכבישים עם אחוז תקלות אפסי.
ח'ברה: זה רק ענין של זמן עד שבאחד מאוטובוסי הוולוו הבאים שיישרפו, יישרפו גם הנוסעים חיים. אבל כאן בארץ העולם החמישי לא עושים דבר עד שלא קורה אסון.
פושע עם תעודות מי שממשיך להתיר לאוטובוסי וולוו מדגמי B10B ו- B12B להמשיך ולנסוע על הכבישים. הפתרון הנכון הוא הורדה מיידית של כל הדגמים הללו מהכביש ומיד, שלילת רישיון האוטובוס עד לביצוע השינוי המתחייב במשאבת הדלק ובסמיכותה למנוע.
לא דיברתי איתה, אבל אם אתה רוצה לדבר איתה
אני מניח שהיא תשמח. רוצה טלפון או מייל?

אני לא זוכר את המינוח המדוייק, זה היה במבזק השעה 16:00 בטלוויזיה ואת הנוסח המדוייק אינני זוכר כי בדיוק התעוררתי. היא אמרה משהו על כך שאוטובוסים שנשרפים הפך להיות משהו שגרתי שקורה כל כמה ימים או משהו דומה בניסוח.

בכל מקרה, האם המספרים שנקבת כאן הם אך ורק עקב שריפת מנוע או גם דברים אחרים? כי נראה לי שהיא התכוונת בטואל ולא רק משריפות מנוע.
 
אני מדבר על שריפות במנוע. אני אאתר אותה

לא דיברתי איתה, אבל אם אתה רוצה לדבר איתה
אני מניח שהיא תשמח. רוצה טלפון או מייל?

אני לא זוכר את המינוח המדוייק, זה היה במבזק השעה 16:00 בטלוויזיה ואת הנוסח המדוייק אינני זוכר כי בדיוק התעוררתי. היא אמרה משהו על כך שאוטובוסים שנשרפים הפך להיות משהו שגרתי שקורה כל כמה ימים או משהו דומה בניסוח.

בכל מקרה, האם המספרים שנקבת כאן הם אך ורק עקב שריפת מנוע או גם דברים אחרים? כי נראה לי שהיא התכוונת בטואל ולא רק משריפות מנוע.
אני מדבר על שריפות במנוע. אני אאתר אותה
ביום שבו יישרפו נוסעים בתוך הוולוו... תודה על הרצון הטוב ! תבורך !
 

olli3

New member
מנהל
אוקיי. אם לא תצליח,יש לי את הטלפון והמייל שלה

אני מדבר על שריפות במנוע. אני אאתר אותה
ביום שבו יישרפו נוסעים בתוך הוולוו... תודה על הרצון הטוב ! תבורך !
אוקיי. אם לא תצליח,יש לי את הטלפון והמייל שלה
 
תודה רבה איש יקר ! הבעיה היא לא היא

אוקיי. אם לא תצליח,יש לי את הטלפון והמייל שלה
תודה רבה איש יקר ! הבעיה היא לא היא
אלא מי שנמצא מעליה ולא נוקף אצבע לטפל בבעיה מסיבות מסויימות שבועז ואני לא נוכל לדון בהן לצערי בפומבי.
 

alantan

New member
מישהו קורא את המידע הבא לגבי recall-ים?

תגיד לליאור קינן שתשב על הפה בשקט
ותפסיק לבלבל לנו במוח יחד עם כל חסרי הידע האחרים במשרד התחבורה. 145 אוטובוסים מסוג וולוו הם מחדל נורא וחובה להוריד מהכביש במדינת ישראל את כל צי אוטובוסי הוולוו עד לבדיקה מעמיקה של הנושא. במשרד התחבורה אין אדם אחד שמסוגל לבצע את הבדיקה הזו.
אני יותר משמח לעשות כאן אולטרא פרסומת לחברת מרצדס !!! מי שהעז לרכוש באגד אוטובוסים שאינם מתוצרת מרצדס היה שיכור ובגילופין ללא עוררין ! בעשר השנים האחרונות נשרפו בישראל 6 אוטובוסי מרצדס בלבד, הרבה פחות מדגמי מאן. ארבעה מתוך השישה שנשרפו, נשרפו עקב תקלות במזגן. אחד בגלל הצתה (ככל הנראה) ורק אחד בגלל בעיה במנוע.
צריך להיות יותר מאידיוט מושלם כדי להמשיך ולהסיע מחר בבוקר אוטובוסיםן מתוצרת וולוו על כל כבישי מדינת ישראל ללא יוצא מן הכלל.
איך אמרנו??? מרצדס ורק מרצדס הוא התשובה לכל תחלואי הבעיות. הכי זול לאחזקה והכי קל לתיקון. המנועים האמינים ביותר ואורך חיים גדול באופן משמעותי מכל אוטובוס של כל יצרן אחר. ברור לכולם ואין על עוררין, שדגמי ה- O305 וה-O303 ממודל 1980 ו- 1981 המוגמרים, יכלו לנסוע גם כיום על הכבישים עם אחוז תקלות אפסי.
ח'ברה: זה רק ענין של זמן עד שבאחד מאוטובוסי הוולוו הבאים שיישרפו, יישרפו גם הנוסעים חיים. אבל כאן בארץ העולם החמישי לא עושים דבר עד שלא קורה אסון.
פושע עם תעודות מי שממשיך להתיר לאוטובוסי וולוו מדגמי B10B ו- B12B להמשיך ולנסוע על הכבישים. הפתרון הנכון הוא הורדה מיידית של כל הדגמים הללו מהכביש ומיד, שלילת רישיון האוטובוס עד לביצוע השינוי המתחייב במשאבת הדלק ובסמיכותה למנוע.
מישהו קורא את המידע הבא לגבי recall-ים?
http://www.warrantyguide.co.uk/vehicle-recalls-volvo-bus-recalls
 

בועז ל

New member
מעניין מאוד, אלן. לגבי הדגם המתלקח יש התראה

מישהו קורא את המידע הבא לגבי recall-ים?
http://www.warrantyguide.co.uk/vehicle-recalls-volvo-bus-recalls
מעניין מאוד, אלן. לגבי הדגם המתלקח יש התראה
rkuubyh, כבר משנת 2003! להבנתי, מאחר שמדובר ב-recall של החברה, הדבר פוסל אפשרות שבעיית הבטיחות נובעת מההרכבה הישראלית.

ד"ר רייטר, נא תגובתך: האם הייתה איזושהי התייחסות מצד החברות בארץ ל-recall שפורסם ואילו צעדים ננקטו (אם בכלל) ע"מ להתמודד עם התופעה?
 

בועז ל

New member
rkuubyh = רלוונטית.


מעניין מאוד, אלן. לגבי הדגם המתלקח יש התראה
rkuubyh, כבר משנת 2003! להבנתי, מאחר שמדובר ב-recall של החברה, הדבר פוסל אפשרות שבעיית הבטיחות נובעת מההרכבה הישראלית.

ד"ר רייטר, נא תגובתך: האם הייתה איזושהי התייחסות מצד החברות בארץ ל-recall שפורסם ואילו צעדים ננקטו (אם בכלל) ע"מ להתמודד עם התופעה?
rkuubyh = רלוונטית.
 
לא ! לא בישראל !!! אף אחד לא טרח להפנים

מישהו קורא את המידע הבא לגבי recall-ים?
http://www.warrantyguide.co.uk/vehicle-recalls-volvo-bus-recalls
לא ! לא בישראל !!! אף אחד לא טרח להפנים
את הריקולים הללו !
שם כתוב:


VOLVO BUS B12B & B12M Recall


Risk of fire

VOLVO BUS B12B & B12M recall Nov 2005VOLVO BUS announced a problem with the B12B & B12M affecting a total of 546 vehicles.

There is a possibility of a thermal malfunction on the fuel filter water separator bowl with the heater. This can result in overheating due to low fuel level in combination with a faulty thermostat in the water separator bowl

The following remedial action is necessary to address this problem. Recall affected vehicles, fit heat shield and check/reconnect cable in the electrical connector on the fuel filter/water separator housing
נראה לך שמישהו במשרד התחבורה קרא? כנראה שלא ! ואם כן, אזי הוא מחוייב להתעלם מהריקול הזה עקב לחצים המופעלים עליו מכיוון בלתי צפוי !
חובה להפסיק את המונופול של יענקל'ה ביבוא של וולוו לארץ ! חובה גורלית לתת ליבואנים אחרים להביא ארצה לפחות את שלדות האוטובוסים ולשנות בהן את הדרוש תיקון או להתחיל ולייבא וולוו מוגמרים ! מדוע מוגמרים???
כי לחברות ההרכבה בישראל יש הנחייה ברורה לא להתערב בעניין ! הן חוששות להביע את דעתן מחשש שלא תקבלנה הזמנות ! בהזדמנות ראשונה אדבר איתך בטלפון או בעל-פה ואסביר לך במדוייק מדוע הסיפור הזה כל כך מלוכלך בארץ !!!
 

alantan

New member
נשמע כמו מחדל - אם כך הדבר, מדובר בגרימת מוות

לא ! לא בישראל !!! אף אחד לא טרח להפנים
את הריקולים הללו !
שם כתוב:


VOLVO BUS B12B & B12M Recall


Risk of fire

VOLVO BUS B12B & B12M recall Nov 2005VOLVO BUS announced a problem with the B12B & B12M affecting a total of 546 vehicles.

There is a possibility of a thermal malfunction on the fuel filter water separator bowl with the heater. This can result in overheating due to low fuel level in combination with a faulty thermostat in the water separator bowl

The following remedial action is necessary to address this problem. Recall affected vehicles, fit heat shield and check/reconnect cable in the electrical connector on the fuel filter/water separator housing
נראה לך שמישהו במשרד התחבורה קרא? כנראה שלא ! ואם כן, אזי הוא מחוייב להתעלם מהריקול הזה עקב לחצים המופעלים עליו מכיוון בלתי צפוי !
חובה להפסיק את המונופול של יענקל'ה ביבוא של וולוו לארץ ! חובה גורלית לתת ליבואנים אחרים להביא ארצה לפחות את שלדות האוטובוסים ולשנות בהן את הדרוש תיקון או להתחיל ולייבא וולוו מוגמרים ! מדוע מוגמרים???
כי לחברות ההרכבה בישראל יש הנחייה ברורה לא להתערב בעניין ! הן חוששות להביע את דעתן מחשש שלא תקבלנה הזמנות ! בהזדמנות ראשונה אדבר איתך בטלפון או בעל-פה ואסביר לך במדוייק מדוע הסיפור הזה כל כך מלוכלך בארץ !!!
נשמע כמו מחדל - אם כך הדבר, מדובר בגרימת מוות
ברשלנות חו"ח. אני מאוד מקווה שזה לא יגיע למצב שביום מן הימים מישהו יאבד את חייו באחת השריפות הללו. אם זה יקרה, מישהו צריך ללכת לכלא להרבה זמן, בהנחה שהתעלם ביודעין מהריקול.

נדבר בקרוב בכיף, נשמע כמו סיפור מעניין מאוד. כרגע כל המשפחה פה עם שפעת, אחת מעשר המכות שמכים את אנגליה!
 
אם זה יקרה, שחר ילך לכלא להרבה שנים

נשמע כמו מחדל - אם כך הדבר, מדובר בגרימת מוות
ברשלנות חו"ח. אני מאוד מקווה שזה לא יגיע למצב שביום מן הימים מישהו יאבד את חייו באחת השריפות הללו. אם זה יקרה, מישהו צריך ללכת לכלא להרבה זמן, בהנחה שהתעלם ביודעין מהריקול.

נדבר בקרוב בכיף, נשמע כמו סיפור מעניין מאוד. כרגע כל המשפחה פה עם שפעת, אחת מעשר המכות שמכים את אנגליה!
אם זה יקרה, שחר ילך לכלא להרבה שנים
ולא יעזור לו מעמדו או הכסף שלו. הוא היבואן והוא נושא באחריות. חובה מיידית להשבית לאלתר את כל אוטובוסי הוולוו בישראל עד לבירור ועד לשינוי מבני בכל כלי הרכב. יש מספיק אוטובוסים רזרוויים גם בלי הוולוו. ישראל כץ לא עושה דבר בנידון כי......על כך רק בעל-פה !
 

אוהדא11

New member
שחר יתן שיגעו לו בבייבי ששמו וולוו ?

תגיד לליאור קינן שתשב על הפה בשקט
ותפסיק לבלבל לנו במוח יחד עם כל חסרי הידע האחרים במשרד התחבורה. 145 אוטובוסים מסוג וולוו הם מחדל נורא וחובה להוריד מהכביש במדינת ישראל את כל צי אוטובוסי הוולוו עד לבדיקה מעמיקה של הנושא. במשרד התחבורה אין אדם אחד שמסוגל לבצע את הבדיקה הזו.
אני יותר משמח לעשות כאן אולטרא פרסומת לחברת מרצדס !!! מי שהעז לרכוש באגד אוטובוסים שאינם מתוצרת מרצדס היה שיכור ובגילופין ללא עוררין ! בעשר השנים האחרונות נשרפו בישראל 6 אוטובוסי מרצדס בלבד, הרבה פחות מדגמי מאן. ארבעה מתוך השישה שנשרפו, נשרפו עקב תקלות במזגן. אחד בגלל הצתה (ככל הנראה) ורק אחד בגלל בעיה במנוע.
צריך להיות יותר מאידיוט מושלם כדי להמשיך ולהסיע מחר בבוקר אוטובוסיםן מתוצרת וולוו על כל כבישי מדינת ישראל ללא יוצא מן הכלל.
איך אמרנו??? מרצדס ורק מרצדס הוא התשובה לכל תחלואי הבעיות. הכי זול לאחזקה והכי קל לתיקון. המנועים האמינים ביותר ואורך חיים גדול באופן משמעותי מכל אוטובוס של כל יצרן אחר. ברור לכולם ואין על עוררין, שדגמי ה- O305 וה-O303 ממודל 1980 ו- 1981 המוגמרים, יכלו לנסוע גם כיום על הכבישים עם אחוז תקלות אפסי.
ח'ברה: זה רק ענין של זמן עד שבאחד מאוטובוסי הוולוו הבאים שיישרפו, יישרפו גם הנוסעים חיים. אבל כאן בארץ העולם החמישי לא עושים דבר עד שלא קורה אסון.
פושע עם תעודות מי שממשיך להתיר לאוטובוסי וולוו מדגמי B10B ו- B12B להמשיך ולנסוע על הכבישים. הפתרון הנכון הוא הורדה מיידית של כל הדגמים הללו מהכביש ומיד, שלילת רישיון האוטובוס עד לביצוע השינוי המתחייב במשאבת הדלק ובסמיכותה למנוע.
שחר יתן שיגעו לו בבייבי ששמו וולוו ?
 
מי שואל אותו בכלל??? הרי ברגע שב-וולוו הראשון

שחר יתן שיגעו לו בבייבי ששמו וולוו ?
מי שואל אותו בכלל??? הרי ברגע שב-וולוו הראשון
יהיו נוסעים מטוגנים ושרופים, יענקל'ה שחר ימצא את עצמו בכלא להרבה שנים. המעמד שלו לא יסייע לו במקרה כזה.
מבחינתו, עדיף שיעזוב את תחום יבוא האוטובוסים ויתן ליבואן אחר והרבה יותר מקצועי לייבא את השלדות של וולוו כאשר יינתן אישור מיוחד למרכבים ולהארגז לבצע את הריקול בכל מה שיש כיום על הכביש. אני מצטערלומר אך שחר מייבא סחורה מסוכנת לישראל ! לא יעלה על הדעת שבתוך יומיים נשרפים בישראל שלושה אוטובוסי וולוו ואיש לא מניד עפעף.
ולמען האמת: חובה קיומית להקטין בשיעור ניכר את כמויות הוולוו על הכבישים ולהגדיל מיידית את אחוזי המרצדס והמאן למען בטיחות הנוסעים.
אגד יכולה כיום להזמין את המרצדסים מדגמי OC500 עם מנועים מאוד חזקים ואמינים, אם רק תחפוץ בכך. ניתן להזמין את ה-OC500 עם מנועי 600 כו"ס אם רק רוצים שזה מנוע הרבה יותר חזק לאוטובוסים ממה שוולוו יכולה להציע. יש לי תחושה שמשהו רע מאוד עובר על וולוו בשנים האחרונות וזה נכון גם למכוניות פרטיות מתוצרתם שאמינותן מדחי לדחי. רק חטיבת המשאיות שלהם עושה חייל.
 

alantan

New member
כדאי מאוד שיתחילו להתעורר שם אצל היבואן

מי שואל אותו בכלל??? הרי ברגע שב-וולוו הראשון
יהיו נוסעים מטוגנים ושרופים, יענקל'ה שחר ימצא את עצמו בכלא להרבה שנים. המעמד שלו לא יסייע לו במקרה כזה.
מבחינתו, עדיף שיעזוב את תחום יבוא האוטובוסים ויתן ליבואן אחר והרבה יותר מקצועי לייבא את השלדות של וולוו כאשר יינתן אישור מיוחד למרכבים ולהארגז לבצע את הריקול בכל מה שיש כיום על הכביש. אני מצטערלומר אך שחר מייבא סחורה מסוכנת לישראל ! לא יעלה על הדעת שבתוך יומיים נשרפים בישראל שלושה אוטובוסי וולוו ואיש לא מניד עפעף.
ולמען האמת: חובה קיומית להקטין בשיעור ניכר את כמויות הוולוו על הכבישים ולהגדיל מיידית את אחוזי המרצדס והמאן למען בטיחות הנוסעים.
אגד יכולה כיום להזמין את המרצדסים מדגמי OC500 עם מנועים מאוד חזקים ואמינים, אם רק תחפוץ בכך. ניתן להזמין את ה-OC500 עם מנועי 600 כו"ס אם רק רוצים שזה מנוע הרבה יותר חזק לאוטובוסים ממה שוולוו יכולה להציע. יש לי תחושה שמשהו רע מאוד עובר על וולוו בשנים האחרונות וזה נכון גם למכוניות פרטיות מתוצרתם שאמינותן מדחי לדחי. רק חטיבת המשאיות שלהם עושה חייל.
כדאי מאוד שיתחילו להתעורר שם אצל היבואן
 
כדאי שיהיו כמה יבואנים מקבילים

כדאי מאוד שיתחילו להתעורר שם אצל היבואן
כדאי שיהיו כמה יבואנים מקבילים
לסחורה של וולוו עם פיקוח צמוד והדוק ביותר על ענין משאבות הדלק והמנועים.
אף אחד לא הבטיח ליענקל'ה שחר זכות בלעדית על יבוא תוצרת וולוו ! אין שום סיבה שלא ימונו יבואנים נוספים ל-וולוו. הרי במילא זה כבר הפך נוהג, ראה פולקסווגן או BMW שלהן יש יותר מאשר יבואן אחד !

דרך אגב: בעבר נסעתי בגרמניה על אוטובוס BMW ! זו היתה חוויה יוצאת דופן ויוקרתית מאוד...
 

בועז ל

New member
אביה, כמה אוטובוסים פעילים נותרו בארץ מהדגמים

מי שואל אותו בכלל??? הרי ברגע שב-וולוו הראשון
יהיו נוסעים מטוגנים ושרופים, יענקל'ה שחר ימצא את עצמו בכלא להרבה שנים. המעמד שלו לא יסייע לו במקרה כזה.
מבחינתו, עדיף שיעזוב את תחום יבוא האוטובוסים ויתן ליבואן אחר והרבה יותר מקצועי לייבא את השלדות של וולוו כאשר יינתן אישור מיוחד למרכבים ולהארגז לבצע את הריקול בכל מה שיש כיום על הכביש. אני מצטערלומר אך שחר מייבא סחורה מסוכנת לישראל ! לא יעלה על הדעת שבתוך יומיים נשרפים בישראל שלושה אוטובוסי וולוו ואיש לא מניד עפעף.
ולמען האמת: חובה קיומית להקטין בשיעור ניכר את כמויות הוולוו על הכבישים ולהגדיל מיידית את אחוזי המרצדס והמאן למען בטיחות הנוסעים.
אגד יכולה כיום להזמין את המרצדסים מדגמי OC500 עם מנועים מאוד חזקים ואמינים, אם רק תחפוץ בכך. ניתן להזמין את ה-OC500 עם מנועי 600 כו"ס אם רק רוצים שזה מנוע הרבה יותר חזק לאוטובוסים ממה שוולוו יכולה להציע. יש לי תחושה שמשהו רע מאוד עובר על וולוו בשנים האחרונות וזה נכון גם למכוניות פרטיות מתוצרתם שאמינותן מדחי לדחי. רק חטיבת המשאיות שלהם עושה חייל.
אביה, כמה אוטובוסים פעילים נותרו בארץ מהדגמים
המועדים לפורענות?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה