הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
עוד וולבו הלך לעולמו


כביש 1 נחסם לתנועה בשני הכיוונים
כביש 1 נחסם לתנועה בשני הכיוונים מנווה אילן עקב אוטובוס בוער
פורסם: 16/04/2014 11:27
כביש 1 נחסם לתנועה מנווה אילן בשני הכיוונים בעקבות אוטובוס שעולה באש. משטרת התנועה מבקשת מהנהגים לנסוע בכביש 443 ובכביש 395 ולא להגיע לאזור.
עוד וולבו הלך לעולמו
 


כביש 1 נחסם לתנועה בשני הכיוונים
כביש 1 נחסם לתנועה בשני הכיוונים מנווה אילן עקב אוטובוס בוער
פורסם: 16/04/2014 11:27
כביש 1 נחסם לתנועה מנווה אילן בשני הכיוונים בעקבות אוטובוס שעולה באש. משטרת התנועה מבקשת מהנהגים לנסוע בכביש 443 ובכביש 395 ולא להגיע לאזור.
 

S a m B o o k i

New member
86-601-01 אשדוד.

כביש 1 נחסם לתנועה בשני הכיוונים
כביש 1 נחסם לתנועה בשני הכיוונים מנווה אילן עקב אוטובוס בוער
פורסם: 16/04/2014 11:27
כביש 1 נחסם לתנועה מנווה אילן בשני הכיוונים בעקבות אוטובוס שעולה באש. משטרת התנועה מבקשת מהנהגים לנסוע בכביש 443 ובכביש 395 ולא להגיע לאזור.
86-601-01 אשדוד.
 

בועז ל

New member
שיישרף, אבל למה היום?!


כביש 1 נחסם לתנועה בשני הכיוונים
כביש 1 נחסם לתנועה בשני הכיוונים מנווה אילן עקב אוטובוס בוער
פורסם: 16/04/2014 11:27
כביש 1 נחסם לתנועה מנווה אילן בשני הכיוונים בעקבות אוטובוס שעולה באש. משטרת התנועה מבקשת מהנהגים לנסוע בכביש 443 ובכביש 395 ולא להגיע לאזור.
שיישרף, אבל למה היום?!

ולמה בדיוק כשאני נמצא על כביש 1?
 

בועז ל

New member
כמה מילים ליענקל'ה שחר, האיש שהמשיך לייבא

שיישרף, אבל למה היום?!

ולמה בדיוק כשאני נמצא על כביש 1?
כמה מילים ליענקל'ה שחר, האיש שהמשיך לייבא
את ה"שרופים" של וולוו גם לאחר שהיה ידוע על נטיותיהם הלוהטות של אוטובוסיו: חג שמח, יענקל'ה. שקבוצתך תמשיך לקצור הצלחות בעונה הבאה, בדיוק ובאותה מידה כפי שעשתה זאת השנה.
 

משה343

New member
האוצ`..זה כאב


כמה מילים ליענקל'ה שחר, האיש שהמשיך לייבא
את ה"שרופים" של וולוו גם לאחר שהיה ידוע על נטיותיהם הלוהטות של אוטובוסיו: חג שמח, יענקל'ה. שקבוצתך תמשיך לקצור הצלחות בעונה הבאה, בדיוק ובאותה מידה כפי שעשתה זאת השנה.
האוצ`..זה כאב
 
בועז, אל תסתבך איתנו


כמה מילים ליענקל'ה שחר, האיש שהמשיך לייבא
את ה"שרופים" של וולוו גם לאחר שהיה ידוע על נטיותיהם הלוהטות של אוטובוסיו: חג שמח, יענקל'ה. שקבוצתך תמשיך לקצור הצלחות בעונה הבאה, בדיוק ובאותה מידה כפי שעשתה זאת השנה.
בועז, אל תסתבך איתנו

הזהר מנקמת הירוקים...
 
וילי: אתה אדם חכם במיוחד ! נסה להבין

בועז, אל תסתבך איתנו

הזהר מנקמת הירוקים...
וילי: אתה אדם חכם במיוחד ! נסה להבין
מבין כל ההודעות כאן מהי באמת הבעיה עם וולוו. כמובן שאני מנוע מלדון בסוגיה. יש פה רגישויות לא פשוטות, אבל לבטח תבין מדוע תופעת השריפות ב-וולוו נמשכת ללא הפוגה ואיש במשרד התחבורה לא נוקט שום פעולה לעצור את הענין.....
 
אני דווקא חושב שכתבת דברים די ברורים

וילי: אתה אדם חכם במיוחד ! נסה להבין
מבין כל ההודעות כאן מהי באמת הבעיה עם וולוו. כמובן שאני מנוע מלדון בסוגיה. יש פה רגישויות לא פשוטות, אבל לבטח תבין מדוע תופעת השריפות ב-וולוו נמשכת ללא הפוגה ואיש במשרד התחבורה לא נוקט שום פעולה לעצור את הענין.....
אני דווקא חושב שכתבת דברים די ברורים
והרי אין זו הפעם הראשונה שהפוליטיקאים לא פועלים כראוי עקב כניעה לאינטרסים צרים.
לא רק בתחום התחבורה ולא רק בישראל.

עוד שאלה מעניינת - הצד של חברות האוטובוסים.
נניח שיש לוולבו או ליבואן אינטרס להמשיך למכור אוטובוסים פגומים.
מדוע החברות ממשיכות לקנות אותם גם לאחר שנשרפו 147? (אני מבין שזה המספר העדכני).
מה האינטרס שלהן?
 

בועז ל

New member
ה"עוד שאלה מעניינת" היא השאלה החשובה

אני דווקא חושב שכתבת דברים די ברורים
והרי אין זו הפעם הראשונה שהפוליטיקאים לא פועלים כראוי עקב כניעה לאינטרסים צרים.
לא רק בתחום התחבורה ולא רק בישראל.

עוד שאלה מעניינת - הצד של חברות האוטובוסים.
נניח שיש לוולבו או ליבואן אינטרס להמשיך למכור אוטובוסים פגומים.
מדוע החברות ממשיכות לקנות אותם גם לאחר שנשרפו 147? (אני מבין שזה המספר העדכני).
מה האינטרס שלהן?
ה"עוד שאלה מעניינת" היא השאלה החשובה
שהתשובה עליה לא ברורה לי כלל.
 
וזו צריכה להיות "קונספירציה" מאד נרחבת

ה"עוד שאלה מעניינת" היא השאלה החשובה
שהתשובה עליה לא ברורה לי כלל.
וזו צריכה להיות "קונספירציה" מאד נרחבת
שהרי מדובר במגוון של חברות עם מגוון של בעלים וגם של סוגי בעלויות.

היכן נפגשים האינטרסים של כל אלה עם האינטרסים של היצרן והיבואן?
והאם גם מפגש זה קשור באופן כלשהו לדרג הפוליטי/ביורוקרטי?
 

בועז ל

New member
וזו כבר שאלת השאלות לאור השתיקה בנושא

וזו צריכה להיות "קונספירציה" מאד נרחבת
שהרי מדובר במגוון של חברות עם מגוון של בעלים וגם של סוגי בעלויות.

היכן נפגשים האינטרסים של כל אלה עם האינטרסים של היצרן והיבואן?
והאם גם מפגש זה קשור באופן כלשהו לדרג הפוליטי/ביורוקרטי?
וזו כבר שאלת השאלות לאור השתיקה בנושא
 

Ofekalef1

New member
למה בעצם אכפת להם?

אני דווקא חושב שכתבת דברים די ברורים
והרי אין זו הפעם הראשונה שהפוליטיקאים לא פועלים כראוי עקב כניעה לאינטרסים צרים.
לא רק בתחום התחבורה ולא רק בישראל.

עוד שאלה מעניינת - הצד של חברות האוטובוסים.
נניח שיש לוולבו או ליבואן אינטרס להמשיך למכור אוטובוסים פגומים.
מדוע החברות ממשיכות לקנות אותם גם לאחר שנשרפו 147? (אני מבין שזה המספר העדכני).
מה האינטרס שלהן?
למה בעצם אכפת להם?
הנזק עבורן מזערי כי יש ביטוח. אני טועה?
 

משה343

New member
ציפור קטנה לחשה לי שאין ביטוח לאוטובוסים...

למה בעצם אכפת להם?
הנזק עבורן מזערי כי יש ביטוח. אני טועה?
ציפור קטנה לחשה לי שאין ביטוח לאוטובוסים...
בתחבורה ציבורית מפני אי כדאיות כלכלית .
 
ביטוח לא ניתן בחלל ריק

למה בעצם אכפת להם?
הנזק עבורן מזערי כי יש ביטוח. אני טועה?
ביטוח לא ניתן בחלל ריק
אם לאורך כך וכך שנים 147 אוטובוסים כאלה נשרפו, מן הסתם חברת הביטוח לא נולדה אתמול ומעלה את הפרמיות כדי לגלם את הנזק. חברות ביטוח קיימות לשם כוונת רווח והמבוטחות (חברות האוטובוסים) לא יכולות לקחת להן את כל הרווחים שהרי אחרת חברות הביטוח לא תבטחנה אוטובוסים...

מדוע מעדיפות החברות להמשיך ולקנות אוטובוסים אשר הפרמיות עליהם עולות משנה לשנה בהשוואה לאוטובוסים שאין להם את הבעיה הזו?

בנוסף אל תשכח את הנזק התפעולי שנגרם עקב שריפת אוטובוס, החברה הרי צריכה גם להביא נוסעים ממקום למקום ואז צריך להביא אוטובוס חלופי, להזמין עוד אוטובוסים להשלמת הפערים בצי של החברה, וכו'.
 

Ofekalef1

New member
כן, אך מן הסתם העלייה של הפרמיות

ביטוח לא ניתן בחלל ריק
אם לאורך כך וכך שנים 147 אוטובוסים כאלה נשרפו, מן הסתם חברת הביטוח לא נולדה אתמול ומעלה את הפרמיות כדי לגלם את הנזק. חברות ביטוח קיימות לשם כוונת רווח והמבוטחות (חברות האוטובוסים) לא יכולות לקחת להן את כל הרווחים שהרי אחרת חברות הביטוח לא תבטחנה אוטובוסים...

מדוע מעדיפות החברות להמשיך ולקנות אוטובוסים אשר הפרמיות עליהם עולות משנה לשנה בהשוואה לאוטובוסים שאין להם את הבעיה הזו?

בנוסף אל תשכח את הנזק התפעולי שנגרם עקב שריפת אוטובוס, החברה הרי צריכה גם להביא נוסעים ממקום למקום ואז צריך להביא אוטובוס חלופי, להזמין עוד אוטובוסים להשלמת הפערים בצי של החברה, וכו'.
כן, אך מן הסתם העלייה של הפרמיות
מגולמת בעליית מחירי הנסיעה, שלא מורגשת לנוסעים כי הם מסובסדים ע"י משרד התחבורה.
או שלא?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה