הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

טנק2

New member
מחר-חסימת רחובות בהרצליה פיתוח-מירוץ סופרפארם

הודעות ודיווחים
מחר-חסימת רחובות בהרצליה פיתוח-מירוץ סופרפארם
יערך שינוי מסלול בקווים 13,29,39,90,27 של מטרופולין.
התחנות הבאות יבוטלו:
מלון השרון (מק"ט תחנה:20432).
מדיקל סנטר (מק"ט תחנה:27121).
חוף זבולון (מק"ט תחנה:27169).
רמת ים/הגבורה (מק"ט תחנה:27122).
רמת ים/מדינת היהודים (מק"ט תחנה:27123).
זבולון/מודיעין (מק"ט תחנה:27152).
מדינת היהודים/מתתיהו (מק"ט תחנה:27150).
מדינת היהודים/נעמי שמר (מק"ט תחנה:27149).
יהושע בן נון/אבא אבן (מק"ט תחנה:27110).
קניון ארנה (מק"ט תחנה:26666)
 

amit1270

New member
"הרכבת הקלה בי-ם החזירה את החיים למרכז העיר"

הודעות ודיווחים
"הרכבת הקלה בי-ם החזירה את החיים למרכז העיר"
פרנסי ירושלים חוגגים את הישגי הרכבת הקלה: נסיקת מחירי נדל"ן סמוך לתחנות וגידול במוותרים על רכב פרטי ■ ומה עם מחירי השכירות? זינוק של 50% עד 80% במחירים במרכז העיר בין השנים 2007 ל-2012 ■ הבסטיונרים במחנה יהודה: "כולם תיירים"

גלובס
 

davidfainshtein

Member
מנהל
וכל זה בלי נבואות הזעם על 100 הרוגים בשנה

"הרכבת הקלה בי-ם החזירה את החיים למרכז העיר"
פרנסי ירושלים חוגגים את הישגי הרכבת הקלה: נסיקת מחירי נדל"ן סמוך לתחנות וגידול במוותרים על רכב פרטי ■ ומה עם מחירי השכירות? זינוק של 50% עד 80% במחירים במרכז העיר בין השנים 2007 ל-2012 ■ הבסטיונרים במחנה יהודה: "כולם תיירים"

גלובס
וכל זה בלי נבואות הזעם על 100 הרוגים בשנה
אבל אל תיתן לעובדות לבלבל את חובבי חנויות התקליטים מעלות האבק שלנו.
 

25306yosef

New member
אין כמו תקליטי ויניל !!!

וכל זה בלי נבואות הזעם על 100 הרוגים בשנה
אבל אל תיתן לעובדות לבלבל את חובבי חנויות התקליטים מעלות האבק שלנו.
אין כמו תקליטי ויניל !!!
אבל מי ששומע כל היום רק קבצי MP3 מחורבנים, לעולם לא ידע מהי איכות.

פורמטים איכותיים יותר מתקליטי ויניל, זה רק מאסטרים על סלילים או על קלטות DAT, או קבצים במינימום 24 ביט על 96 קילוהרץ. ומומלצים גם הקבצים המקוריים לפני המאסטרינג.

מכיוון ש-CD מוגבל ל-16 ביט על 44.1 קילוהרץ בלבד, אז ה-CD לא יגיע לעולם לאיכות של תקליט הויניל והוא ישמע תמיד פחות טוב ממנו. אבל מי ששומע כל היום מוסיקה רק מקבצי MP3 מחורבנים, לא יוכל להבין את זה. רק במערכות שמע איכותיות אפשר להבחין בין איכויות הפורמטים השונים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מה הקשר

אין כמו תקליטי ויניל !!!
אבל מי ששומע כל היום רק קבצי MP3 מחורבנים, לעולם לא ידע מהי איכות.

פורמטים איכותיים יותר מתקליטי ויניל, זה רק מאסטרים על סלילים או על קלטות DAT, או קבצים במינימום 24 ביט על 96 קילוהרץ. ומומלצים גם הקבצים המקוריים לפני המאסטרינג.

מכיוון ש-CD מוגבל ל-16 ביט על 44.1 קילוהרץ בלבד, אז ה-CD לא יגיע לעולם לאיכות של תקליט הויניל והוא ישמע תמיד פחות טוב ממנו. אבל מי ששומע כל היום מוסיקה רק מקבצי MP3 מחורבנים, לא יוכל להבין את זה. רק במערכות שמע איכותיות אפשר להבחין בין איכויות הפורמטים השונים.
מה הקשר
בין מחט של פטיפון לתחת של חמור גרם?
אין לי בעיה עם ויניל. אני כבר מספיק "זקן" בשביל לגדול על תקליטי ויניל מתוצרת גרמנית. רמזתי למשהו ספציפי ומי שהיה צריך להבין -הבין.
 

נתנאל531

Well-known member
למי בדיוק מסייעת עליית מחירי השכירות?

"הרכבת הקלה בי-ם החזירה את החיים למרכז העיר"
פרנסי ירושלים חוגגים את הישגי הרכבת הקלה: נסיקת מחירי נדל"ן סמוך לתחנות וגידול במוותרים על רכב פרטי ■ ומה עם מחירי השכירות? זינוק של 50% עד 80% במחירים במרכז העיר בין השנים 2007 ל-2012 ■ הבסטיונרים במחנה יהודה: "כולם תיירים"

גלובס
למי בדיוק מסייעת עליית מחירי השכירות?
לציבור הירושלמי שהחנויות / משרדים בהם הוא משתמש צריכים כעת לגלם את העלות העודפת של ההשכרה בתערפים שלהם, או לשכבה דקה של יזמי נדל"ן / משכירי נכסים?

נראה שזה לא מסייע למתמודדים עם יוקר המחיה, אפילו להיפך.
 

טשאפק 2

New member
אילו דמי השכירות היו יורדים

למי בדיוק מסייעת עליית מחירי השכירות?
לציבור הירושלמי שהחנויות / משרדים בהם הוא משתמש צריכים כעת לגלם את העלות העודפת של ההשכרה בתערפים שלהם, או לשכבה דקה של יזמי נדל"ן / משכירי נכסים?

נראה שזה לא מסייע למתמודדים עם יוקר המחיה, אפילו להיפך.
אילו דמי השכירות היו יורדים
היה הדבר מהווה הוכחה, שמרכז העיר אינו אטרקטיבי, ובעקיפין - הוכחה לכישלונה של הרכבת הקלה.

הם עלו - אז גם על זה נתלונן?!

הטענה אינה שעליית דמי השכירות כשלעצמה היא אינטרס של הציבור, אלא הם מהווים אבן-בוחן למידת הפעילות והאטרקטיביות של איזור מסוים. עליית דמי השכירות מעידה על עלייה בערך החנויות, שמעידה על עלייה בכמות הקונים ובכמות הכסף שהקונים מוכנים להוציא.

די מקובל לבחון את ההשפעה של פרויקט תחבורתי, בין היתר, באמצעות שינויים במחירי הנדל"ן ובדמי השכירות בסביבתו.
 


אילו דמי השכירות היו יורדים
היה הדבר מהווה הוכחה, שמרכז העיר אינו אטרקטיבי, ובעקיפין - הוכחה לכישלונה של הרכבת הקלה.

הם עלו - אז גם על זה נתלונן?!

הטענה אינה שעליית דמי השכירות כשלעצמה היא אינטרס של הציבור, אלא הם מהווים אבן-בוחן למידת הפעילות והאטרקטיביות של איזור מסוים. עליית דמי השכירות מעידה על עלייה בערך החנויות, שמעידה על עלייה בכמות הקונים ובכמות הכסף שהקונים מוכנים להוציא.

די מקובל לבחון את ההשפעה של פרויקט תחבורתי, בין היתר, באמצעות שינויים במחירי הנדל"ן ובדמי השכירות בסביבתו.

תמיד צריך למצוא משהו להתלונן עליו.
 

נתנאל531

Well-known member
הטענה של סוחרי מחנה יהודה בכתבה היא

אילו דמי השכירות היו יורדים
היה הדבר מהווה הוכחה, שמרכז העיר אינו אטרקטיבי, ובעקיפין - הוכחה לכישלונה של הרכבת הקלה.

הם עלו - אז גם על זה נתלונן?!

הטענה אינה שעליית דמי השכירות כשלעצמה היא אינטרס של הציבור, אלא הם מהווים אבן-בוחן למידת הפעילות והאטרקטיביות של איזור מסוים. עליית דמי השכירות מעידה על עלייה בערך החנויות, שמעידה על עלייה בכמות הקונים ובכמות הכסף שהקונים מוכנים להוציא.

די מקובל לבחון את ההשפעה של פרויקט תחבורתי, בין היתר, באמצעות שינויים במחירי הנדל"ן ובדמי השכירות בסביבתו.
הטענה של סוחרי מחנה יהודה בכתבה היא
שבעצם אין שינוי בפדיון, למרות גידול במספר הולכי הרגל באיזור - 'באים תיירים אבל לא קונים שום דבר'. אם היה גידול בפדיון הסוחרים, מסתבר שהנתון הזה היה מוצג בכתבה, לפני הנתון על העליה במחירי השכירות.
 

טשאפק 2

New member
הסוחרים לא הציגו שום נתון

הטענה של סוחרי מחנה יהודה בכתבה היא
שבעצם אין שינוי בפדיון, למרות גידול במספר הולכי הרגל באיזור - 'באים תיירים אבל לא קונים שום דבר'. אם היה גידול בפדיון הסוחרים, מסתבר שהנתון הזה היה מוצג בכתבה, לפני הנתון על העליה במחירי השכירות.
הסוחרים לא הציגו שום נתון
ומובן שתמיד אפשר למצוא מי שיתלונן וגם מי שנפגע באמת. לגבי פדיון לא הוצג בכתבה שום נתון, ואין בסיס להניח שהוא ירד רק על סמך תלונות של כמה סוחרים.

מן העלייה בשכירות אפשר להבין שיש עלייה בביקוש לשטחי מסחר. איך אפשר להסביר עלייה זו, אם לא בעלייה בפדיון?
 

נתנאל531

Well-known member
לגבי עליית הערך לכאורה

אילו דמי השכירות היו יורדים
היה הדבר מהווה הוכחה, שמרכז העיר אינו אטרקטיבי, ובעקיפין - הוכחה לכישלונה של הרכבת הקלה.

הם עלו - אז גם על זה נתלונן?!

הטענה אינה שעליית דמי השכירות כשלעצמה היא אינטרס של הציבור, אלא הם מהווים אבן-בוחן למידת הפעילות והאטרקטיביות של איזור מסוים. עליית דמי השכירות מעידה על עלייה בערך החנויות, שמעידה על עלייה בכמות הקונים ובכמות הכסף שהקונים מוכנים להוציא.

די מקובל לבחון את ההשפעה של פרויקט תחבורתי, בין היתר, באמצעות שינויים במחירי הנדל"ן ובדמי השכירות בסביבתו.
לגבי עליית הערך לכאורה
המצב בירושלים הוא כזה שיש ביקוש גדול ביחס להיצע לדירות מגורים, ובאופן עקרוני משתלם להפוך בכל מקום שאפשר מבני מסחר ותעשייה לפרוייקטי מגורים.

לכן יתכן ועליית מחירי השכירות מעידה על עליית שווי הבניין עקב פונטציאל להסבה למגורים, ולא בגלל גידול בפדיון ובכמות הקונים.
 

טשאפק 2

New member
הכל יכול להיות

לגבי עליית הערך לכאורה
המצב בירושלים הוא כזה שיש ביקוש גדול ביחס להיצע לדירות מגורים, ובאופן עקרוני משתלם להפוך בכל מקום שאפשר מבני מסחר ותעשייה לפרוייקטי מגורים.

לכן יתכן ועליית מחירי השכירות מעידה על עליית שווי הבניין עקב פונטציאל להסבה למגורים, ולא בגלל גידול בפדיון ובכמות הקונים.
הכל יכול להיות
אבל למה להתפתל כל-כך בניסיון למצוא זווית שחורה בכל דבר?

פוטנציאל השבחה משפיע על מחיר הנכס אבל לא על השכירות שמוכנים בעלי החנויות לשלם. מה אכפת להם מפוטנציאל ההשבחה אם יוסב הבניין בעתיד למגורים?!

שאלת על פדיון - הרי כתבה שמראה שהפדיון עלה, והוא גבוה מזה של קניון מלחה ושל ממילא. זה ההסבר הטבעי והמתבקש לעליית דמי השכירות.
 

טשאפק 2

New member
ותגובה אופיינית מהכתבה, לחובבי התלונות

הכל יכול להיות
אבל למה להתפתל כל-כך בניסיון למצוא זווית שחורה בכל דבר?

פוטנציאל השבחה משפיע על מחיר הנכס אבל לא על השכירות שמוכנים בעלי החנויות לשלם. מה אכפת להם מפוטנציאל ההשבחה אם יוסב הבניין בעתיד למגורים?!

שאלת על פדיון - הרי כתבה שמראה שהפדיון עלה, והוא גבוה מזה של קניון מלחה ושל ממילא. זה ההסבר הטבעי והמתבקש לעליית דמי השכירות.
ותגובה אופיינית מהכתבה, לחובבי התלונות
"הפדיון עלה למדינה, לא לנו. הם לוקחים את כל הכסף שאנחנו מרוויחים - כל המסים, השכירויות והמע"מ, הכל עלה והמחיר נשאר אותו דבר. אז אנחנו כן מרגישים שיש יותר עבודה, אבל בשורה התחתונה בכיס נשאר פחות מפעם".
 

amit1270

New member
בכיינים מקצועיים....

ותגובה אופיינית מהכתבה, לחובבי התלונות
"הפדיון עלה למדינה, לא לנו. הם לוקחים את כל הכסף שאנחנו מרוויחים - כל המסים, השכירויות והמע"מ, הכל עלה והמחיר נשאר אותו דבר. אז אנחנו כן מרגישים שיש יותר עבודה, אבל בשורה התחתונה בכיס נשאר פחות מפעם".
בכיינים מקצועיים....
 

eladgabso01

New member
יש נתון אמיתי כמה נוסעים וכמה משלמים ?

"הרכבת הקלה בי-ם החזירה את החיים למרכז העיר"
פרנסי ירושלים חוגגים את הישגי הרכבת הקלה: נסיקת מחירי נדל"ן סמוך לתחנות וגידול במוותרים על רכב פרטי ■ ומה עם מחירי השכירות? זינוק של 50% עד 80% במחירים במרכז העיר בין השנים 2007 ל-2012 ■ הבסטיונרים במחנה יהודה: "כולם תיירים"

גלובס
יש נתון אמיתי כמה נוסעים וכמה משלמים ?
רוב הערבים הצעירים לא משלמים לפי דעתי..
 
אין מצב שהרוב לא משלמים, זה לא משתלם לרכבת

יש נתון אמיתי כמה נוסעים וכמה משלמים ?
רוב הערבים הצעירים לא משלמים לפי דעתי..
אין מצב שהרוב לא משלמים, זה לא משתלם לרכבת
הם מזמן היו רואים שבתחנות מסוימות הרוב לא מתקפים. ושולחים פקחים בהתאם. הערכה שלי מעל 90% משלמים , בגלל שהתרגלו או בגלל הפקחים. בשעות העומס יכולים קצת יותר להתגנב. או מי שרוצה לנסוע תחנה או 2.
 

קו 415

Active member
כשהם מציינים את הרכבת המלאה בכל שעות היום

"הרכבת הקלה בי-ם החזירה את החיים למרכז העיר"
פרנסי ירושלים חוגגים את הישגי הרכבת הקלה: נסיקת מחירי נדל"ן סמוך לתחנות וגידול במוותרים על רכב פרטי ■ ומה עם מחירי השכירות? זינוק של 50% עד 80% במחירים במרכז העיר בין השנים 2007 ל-2012 ■ הבסטיונרים במחנה יהודה: "כולם תיירים"

גלובס
כשהם מציינים את הרכבת המלאה בכל שעות היום
זה פשוט כי סיטיפס לא מספקים שירות מקסימלי, כך שיהיה פחות עומס
 
השירות סביר , כמובן רצוי לשפר.

כשהם מציינים את הרכבת המלאה בכל שעות היום
זה פשוט כי סיטיפס לא מספקים שירות מקסימלי, כך שיהיה פחות עומס
השירות סביר , כמובן רצוי לשפר.
אי אפשר ליצור קרונות חדשים בקסם ולהעביר קרון כל דקה כידוע.
 
כביש 1 נחסם לתנועה בשני הכיוונים

מחדל "השרופים" - המשך הדיון
שני אוטובוסים נוספים הצטרפו היום לרשימת השרופים כש'ההצגה הראשית' התרחשה בכביש מס' 1 שנחסם לתנועה בשני הכיוונים. פרק הזמן הארוך שבו נחסם הכביש יכול לסמל את התקופה הארוכה בה מתווספים עוד ועוד אוטובוסים לרשימה שרק הולכת וגדלה. ריבוי מקרי השרפה והשקט התקשורתי סביב העניין עומדים בניגוד מוחלט ותמוה למקרה השרפה שאירע ב"רכבת ישראל" סמוך לנתניה. אז נזעקו כל מי שרק יכל להביע את חששם מפני אסון שעלול להתרחש. קרונועי הרכבת נשלחו לבדיקת מומחים בחו"ל והוקמה ועדת בדיקה לנסיבות המקרה.

מכל אלה לא ראינו דבר כאשר הדבר נגע באוטובוסים, שמרביתם, יש לציין, מדגם של וולוו. אז מחדל בטוח שיש כאן, אך האם מסתתרת כאן גם "פרשה"? האם קיים קשר שתיקה בנושא? מדוע לא הצליחו עד כה להתגבר על בעיה (ויתקנו אותי המומחים) שנראית על פניו כליקוי בטיחותי? מדוע נמשך יבוא האוטובוסים המסוכנים גם לאחר שנתגלה בהם ליקוי הבטיחות? מדוע ממלא שר התחבורה פיו מים יחד עם כל הסגל המקצועי של משרדו? למה הם מחכים, להרוגים בנפש?!
הנכם מוזמנים להביע את דעתכם בנושא.
כביש 1 נחסם לתנועה בשני הכיוונים
כביש 1 נחסם לתנועה בשני הכיוונים מנווה אילן עקב אוטובוס בוער
פורסם: 16/04/2014 11:27
כביש 1 נחסם לתנועה מנווה אילן בשני הכיוונים בעקבות אוטובוס שעולה באש. משטרת התנועה מבקשת מהנהגים לנסוע בכביש 443 ובכביש 395 ולא להגיע לאזור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה