../images/Emo140.gif שנה טובה גם לך עמיר ולכל בני משפחתך
אני רוצה לומר לך שזמר כמוך יש אחד בדור , האמן לי , אני לא אומרת את זה בתור מעריצה שלך אלא בתור משהי ששומעת את השירים שלך מעל 3 שנים , כל מה שאתה שר כ"כ נכנס פנימה ללב , כאילו קורא את הנשמה ולפעמים, הנשמה הזו זועקת ואתה שם בשביל לזעוק , אתה שם בשביל לשמח , הלוואי שתהיה לכל עמ"י שנה טובה ורק אור ואהבה לכולם