הודעה מעמיר...

הודעה מעמיר...

עמיר מוסר שנה טובה ברכה והצלחה, סליחה ומחילה מכולם, וחתימה טובה...
 
../images/Emo140.gif שנה טובה גם לך עמיר ולכל בני משפחתך

אני רוצה לומר לך שזמר כמוך יש אחד בדור , האמן לי , אני לא אומרת את זה בתור מעריצה שלך אלא בתור משהי ששומעת את השירים שלך מעל 3 שנים , כל מה שאתה שר כ"כ נכנס פנימה ללב , כאילו קורא את הנשמה ולפעמים, הנשמה הזו זועקת ואתה שם בשביל לזעוק , אתה שם בשביל לשמח , הלוואי שתהיה לכל עמ"י שנה טובה ורק אור ואהבה לכולם
 

גרציה פ

New member
לכל חברי הפורום, לעמיר אבי וכל משפחת בניון ..

שנה טובה ומבורכת בהמון אושר, בריאות, שמחת חיים, שלווה ונחת, אהבת אחים, והגשמה עצמית....
אמן כן יהיה רצון!
 
למעלה