הודעה מיוחדת מאת עמוס עוז

הודעה מיוחדת מאת עמוס עוז
http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=36985&msgid=56975470

חברות וחברים יקרים,

זה קרוב לשלושים שנה, הרחק מעין הציבור, מקדיש המוקד להגנת הפרט את כל עמלו לסייע לפלסטינים המדוכאים תחת שלטון הכיבוש הישראלי. מדי חודש עוזר הארגון למאות אנשים במתן ייעוץ, סיוע או ייצוג משפטי: איתור בן משפחה שנלקח למעצר; סיוע בהשגת היתר חיוני מטעם הצבא או ממשרד הפנים, שבלעדיו המבקש אינו יכול לנוע ממקום אחד למשנהו, או לחיות בקרב משפחתו; מאבק נגד הריסות עונשיות של בתי מגורים, נגד הפרדת משפחות, נגד חומת ההפרדה ונגד עוולות אחרות המתחוללות קרוב כל כך אלינו הישראלים, אך רחוק מהתודעה הציבורית.

בזכות פעילותו הנחושה והמיומנת, מצליח המוקד להביא לביטולן של החלטות בלתי הוגנות במקרים פרטניים, דבר המוליך לא פעם להישגים עקרוניים ולשינוי מדיניות פסולה.

העוול שאנו מחוללים בשטחים הכבושים נמשך זה חמישים שנה. הסכסוך בין הישראלים לפלסטינים הוא סבוך וטראגי ולא פעם נראה חסר תקווה. ובכל זאת אני דבק בדעתי, כי ביום מן הימים יגיע הסכסוך לסיומו, גם כתוצאה מפועלם של אנשים כמו אלה העובדים במוקד: אנשים הממאנים להתייאש, הנחושים לפעול לשימור צלמה הערכי והמוסרי של ישראל, המשתמשים בכל האמצעים שברשותם כדי לפעול למען הצדק וההוגנות.

יש דבר מה שביכולתך לעשות כבר עתה – לתמוך במוקד. ארגון צנוע זה, הנאבק קשות ועושה זאת במקצוענות מובהקת, זקוק לתמיכה כספית כדי להמשיך בעבודתו החשובה. זוהי מטרה ראויה מאין כמותה ואני מפציר בכם לסייע לו במאמציו.

בברכה,

עמוס עוז
 
מה קרה? סרסורוס פשט את הרגל? אזלו כספי הטרור למימון הסייענים
הסמאלנים ממוצא היהודי לטרור הערבו-איסלאמי?
 
למעלה