|הודעה| טיול אמצ"ש - 20K
*** טיול אמצע השבוע למאותגרי שבת, מובטלים, בטלנים, וסתם כאלה שבא להם פעמיים כי טוב יתקיים ביום שלישי ה- 28 לחודש **** השבוע אני נותן התראה מעט יותר ארוכה ע"מ שאפשר יהיה להתארגן...טיול אמצע השבוע יהיה מבוסס על 20K בשילוב "משער הגיא להר הרוח דרך נטף וחזרה" עם קצת טוויסט לתיבול ועניין. אורך :25 קמ´, מסלול מעגלי קושי פיזי: בינוני עד קשה קושי טכני: בינוני. תוואי המסלול: ברובו על שבילים 4X4 ,פרט לקטע סינגל באורך של כ 1.5 קמ´ שמתחיל תלול מאוד וטכני.נמצא בתוואי נחל יתלה. [לא לחשוש..ניתן להליכה או נמצא מסלול חלופי] קיימות מספר עליות עבות בנחל כפירה לפני הגעה לנטף. מעברים טכניים במספר ערוצים על חלוקי נחל . רכיבה קצרה על כביש ביציאה מנטף. הגעה וחניה: נפגשים בשעה 7:30 חונים במתחם של תחנת הדלק פז "שער הגיא בכביש מספר 1. לבאים מתל אביב,יש להמשיך עד צומת שורש ולחזור חזרה לכיוון ת"א. המסלול יקח לדעתי כ-3 שעות - בלי נדר. נא להביא: קסדה, מים, מגיני רגליים/ידיים מומלץ, חטיף אנרגיה, ביגוד חם (בעיקר לירידה מומלץ מעיל ניילון או סוג אחר של wind stopper) מצב רוח טוב וכמובן...אופניים ** הרכיבה הינה על אחריות הרוכבים ** אנו נשתדל להפגין סימפטיה וסובלנות גם כלפי רוכבים מתחילים יחסית (נדרש כושר גופני לא רע במסלול הזה) ונתאים רמתנו לאיטי שברוכבים כמנהגנו. אנא אשרו במסרים - ע"מ שנמתין למאחרים. טלפון לתיאומים [אנא רחמנות..לא בשעות הלילה של יום שני] 054-8024044 **** פרטים נוספים במידה ויהיו בהמשך **** ראו הזמנה זאת כאישית
*** טיול אמצע השבוע למאותגרי שבת, מובטלים, בטלנים, וסתם כאלה שבא להם פעמיים כי טוב יתקיים ביום שלישי ה- 28 לחודש **** השבוע אני נותן התראה מעט יותר ארוכה ע"מ שאפשר יהיה להתארגן...טיול אמצע השבוע יהיה מבוסס על 20K בשילוב "משער הגיא להר הרוח דרך נטף וחזרה" עם קצת טוויסט לתיבול ועניין. אורך :25 קמ´, מסלול מעגלי קושי פיזי: בינוני עד קשה קושי טכני: בינוני. תוואי המסלול: ברובו על שבילים 4X4 ,פרט לקטע סינגל באורך של כ 1.5 קמ´ שמתחיל תלול מאוד וטכני.נמצא בתוואי נחל יתלה. [לא לחשוש..ניתן להליכה או נמצא מסלול חלופי] קיימות מספר עליות עבות בנחל כפירה לפני הגעה לנטף. מעברים טכניים במספר ערוצים על חלוקי נחל . רכיבה קצרה על כביש ביציאה מנטף. הגעה וחניה: נפגשים בשעה 7:30 חונים במתחם של תחנת הדלק פז "שער הגיא בכביש מספר 1. לבאים מתל אביב,יש להמשיך עד צומת שורש ולחזור חזרה לכיוון ת"א. המסלול יקח לדעתי כ-3 שעות - בלי נדר. נא להביא: קסדה, מים, מגיני רגליים/ידיים מומלץ, חטיף אנרגיה, ביגוד חם (בעיקר לירידה מומלץ מעיל ניילון או סוג אחר של wind stopper) מצב רוח טוב וכמובן...אופניים ** הרכיבה הינה על אחריות הרוכבים ** אנו נשתדל להפגין סימפטיה וסובלנות גם כלפי רוכבים מתחילים יחסית (נדרש כושר גופני לא רע במסלול הזה) ונתאים רמתנו לאיטי שברוכבים כמנהגנו. אנא אשרו במסרים - ע"מ שנמתין למאחרים. טלפון לתיאומים [אנא רחמנות..לא בשעות הלילה של יום שני] 054-8024044 **** פרטים נוספים במידה ויהיו בהמשך **** ראו הזמנה זאת כאישית