הודעה חשובה לכולם! אני מצטער אם פגעתי בדרך זו או אחרת במישהו כאן.זהלא קל לעזור ככה,
א איש האהבה... New member 27/6/01 #1 הודעה חשובה לכולם! אני מצטער אם פגעתי בדרך זו או אחרת במישהו כאן.זהלא קל לעזור ככה,
א איש האהבה... New member 27/6/01 #2 המשך דרך התכתבות.קשה ליצור אמון.אבל אני כאן למי שצריכה/ך אדם שיקשיב.