ההיא מטרוניתא

ליטאים מבטאים את זה ככה: צ'ונט Tshunt

אמא שלי, ליטאית-חסידית מחוזקת אומרת צ'וּלוּנְט
 
לאט לאט, אנשים עושים אחד ועוד אחד

מחברים קצה חוט אחד למשנהו, ויש כאן גם פועלות מבורכות שמביאות כתבים מקוריים, בסוף גם מבינים. מה צריך יהודי יותר מזה? אפשר לומר, שהגענו אל המנוחה ואל הנחלה.
 
למעלה