הדמגוגיה של נשיא אירן

מותר לי

כן זה מה שאת טענת, פשוט כשראיתי בקריאה ראשונה "טחח נשמטה" חשבתי שזה היה לעג..אז סליחה על הקושי הבנה. אחרי התגובות האחרות שלך הבנתי שאנחנו בעצם אומרים את אותו הדבר חחח. סליחה.
 

מותר לי

New member
זה היה לעג...

לעג על מדינת ישראל שעושה מהלך אחד נורמלי, ובו בזמן "מתקנת" את הנורמליות שלה בצעד לא שפוי אחר...
 
אז יש לי שאלה

האם אנחנו מסכימים בזה שישראל מדינה מאוד גזענית כלפי השונה והאחר? האם מישהו אחר חוץ ממני מתעצבן מזה שעם ישראל מתלונן על האנטישמיות כלפינו?
 

מותר לי

New member
../images/Emo45.gif

כמה שהיא מתיימרת להיות דמוקרטית- היא גזענית! ו... יודע מה? היא גזענית גם בתוכה, לא רק כלפי האחרים... ע"ע האתיופים... אגב- בחברה הדתית (החרדים במיוחד...) הגזענות עולה שם לרמות שלא נשמע כמותן! וגם אני מתעצבנת שעם ישראל מתלונן על אנטישמיות... יודע למה? כי ערבים הם גם מצאצאי שם! אז איפה האנטישמיות בדיוק? ולמה הם לא קמים וצועקים "אנטישמיות" כשקורה משהו רע לערבים? ולמה הם לא מכנים את עצמם "אנטישמים" מתוקף היותם שונאי ערבים?
 

Woking

New member
מסכים אבל

משמעות המילה אנטישמיות היא בפירוש מוגבלת לשנאת יהודים. סליחה על האנגלית, אבל הנה חומר רקע על הנושא. זה נכון שבמידה מסויימת המילה נולדה על רקע של תורת גזע שהציגה על העמים השמים (ובכלל זה הערבים) כנחותים, אולם המילה "אנטישמיות" באה כדי לתת למונח של "שנאת יהודים" לגיטימציה, כאילו השנאה מבוססת על אמיתות מדעיות. מה שנקרא "מכבסת מילים". אני לא חושב שיש מקבילה היסטורית לשנאת היהודים, בהיקפה, בעומקה ובתוצאותיה. עם זאת אני מסכים איתך, שזאת עובדה מצערת ביותר, שהיהודים במקום להפוך לאור לגויים וללפיד לפני המחנה במלחמה בגזענות ובדעות הקדומות, משתמשים בשואה בכדי להצדיק מדיניות שנגועה בגזענות.
 

מותר לי

New member
לא יודעת אנגלית... 'צטערת...

השאלה היא מי המציא את המושג "אנטישמיות"... אם זה היהודים אז הטענה שלך לא תופסת.
 

Woking

New member
חומר למחשבה

אירגונים אסלאמים קיצונים משתמשים בדיוק בטיעונים האלו בכדי "להוכיח" שאינם אנטישמים, שהרי אין אדם שונא את עצמו. ובכן, בדיוק כמו שהמילה "אלוהים" היא צורת רבים, אבל בעצם יש רק אחד, ככה לפעמים המשמעות של מושג היא לא בדיוק מילולית. המילה אנטישמיות מתארת שינאת יהודים וזהו. אם את רוצה לשנות את איך שכל העולם חושב, אז בבקשה, אבל אני חושב שיש מטרות ראויות יותר למאמץ כזה.
 
ובכן..

כמובן. אני מסכים איתך מותר לי, המושג אנטישמיות כולל את הערבים. וזה נשמע די דפוק כשישראל מתלוננת על אנטישמיות. אבל גם נכון שהמושג אנטישמיות הוא תמיד כלפי היהודים. אף אחד לא חושב על הערבים כשהוא אומר "אנטישמיות" כי הרוב לא מבינים מה זה אומר אפילו. מה שאני רוצה להגיד אבל זה שלדעתי ישראל מלאה בטראומות כבר. כי זה ממש ממש טראומה. אפילו באירוויזיון שהיה לפני יומיים, כבר אנשים (בינהם חבר טוב שלי) התחילו לקפוץ ולהגיד "הם אנטישמים הם אנטישמים!! אנטישמיות!. וכשאני שומע את זה אני פשוט מתבאס לקלוט כמה טמטום יש בנו. סה"כ שנה שעברה יצאנו מקום רביעי. הם היו אנטישמים? נו באמת. אגב, אנשים בישראל צריכים להבין שזה לא אנטישמיות הבעיה בעולם ובמיוחד באירופה. אלא אנטי-ישראליות. אנשים עוד לא קולטים שבאירופה ובשום מקום כמעט בעולם לא אוהבים עם שכובש ומדכא עם אחר? זה לא נגד היהודים זה נגד הישראלים. נגד המדיניות של הישראלים. ובנוסף לזה ההתנהגות הברברית של הישראלי כשהוא יוצא לחו"ל לא ממש משפיעה על הדמות שלנו לטובה.
 

מותר לי

New member
גם המקום הרביעי מקורו באנטישמיות...

למה לא זכינו מקום ראשון? אה? אנטישמיות! כולם אנטישמים!
אתה מכיר בוודאי את האנשים שבשבילם "כל הערבים מחבלים"... בדיוק אותו דבר- יש את אלו שבשבילם "כל היהודים ציונים"... הגדרת את זה יפה! מה שמכנים כ"אנטישמיות" זו אינה אלא "אנטי-ישראליות", או "אנטי ציונות", כי אני בטוחה שאם אתה ארמני ויהיה לך לוק צברי טיפוסי, ותגיע למדינה שהישראלים דיי "זרקו" עליה והזיקו לה, לא ממש יהיה איכפת לה מה אתה כמו שיקפוץ לה לעיניים שאתה ישראלי... כל ההגדרות ותחושת הנרדפות זה טראומות מהעבר והרבה דמיונות, המדינה מפחדת מהצל של עצמה, וכאחת כזאת היא עושה שרירים... אני כבר מזמן התייאשתי ממנה
(ולחשוב שהייתי פעם ימנית, ציונית, לא היה מישהו מורעל יותר ממני
)
 
ואללה מותר לי

טוב לדעת שאת היית ימנית ציונית פעם. זה טוב לדעת שיש אנשים בישראל שמסוגלים להתעשת ולפקוח עיניים. זה אומר שיש תקווה לעוד מורעלים כאלה (שבישראל יש המוווןןן). נ.ב. היית רוצה לדעת את השם שלך ככה אני לא יקרא לך "מותר לי" כל הזמן
 

שנביט

New member
פתרון לא בנמצא

יוסף כרגיל הכי קל זה למצוא את הבעיות ויש בעיות לרוב לא חסר הן נמצאות בכל מקום אני מבינה מהקטע הקצרצר הזה שאינך מעוניין במלחמה ואם אכן תהיה מלחמה זה היה אסון יש דרך אחרת "לטפל" באירן לדעתך?אם יש לך הצעות הן מעניינות אותי כי נראה לי שנשיא אירן ממש מצפה לאחת כזו מספיק לי לשמוע אותו והאוזניים שלי מצלצלות ואלו רק דיבורים ואין לו בעייה לנאום אותם בלי חשש בלי פחד ולו הקל ביותר אדם כזה מסוכן תנסה ללכת קדימה מה אכן יקרה אם לא "יטפלו" בו הוא כבר רומז על שואה נוספת .. אתה מצפה שנישאר אדישים? שניתן לעם אחר לטבוח אותנו? שנתעלם? שלא נאמין ששואה נוספת יכולה להתרחש?אני לא חושבת שצריך לקחת כזה סיכון.כיום יש לנו כוח ואם יש מדינות נוספות שמוכנות "לטפל" באירן ובנשיא השערורייתי שלה מה טוב.
 
אממ שנביט

נשיא אירן הוא דמגוג דפוק ופרימיטיב שמנסה להתגרות בישראל. הוא לא יטבח ולא שום דבר. הוא יודע טוב מאוד עם מי הוא מתעסק.
 
למעלה