הדמגוגיה של נשיא אירן

הדמגוגיה של נשיא אירן

הדמגוגיה של נשיא אירןו יוסף בן דוד שורץ 11:02 | 20/05 הדמגוגיה המסוכנת של נשיא אירן. הדרישה של נשיא אירן כי על היהודים לשאת טלאי צהוב, רק משקפת עד כמה האידיאולוגיה של הפופוליזם הימני שהוא מייצג היא ריאקציונית ומתחרה בדמגוגיה הימנית בכל העולם. היא מתחרה לא רק במכחישי השואה היהודית באירופה , אלא עם הטרנספרסטים והקוראים "מוות לערבים" והמבקשים לחלל מסגדים ובתי קברות מוסלמים. דמגוגיה חולנית זו של האגף הצבאי של המולות, נובעת מהניסיון שלו להטות את המשבר המחריף של המשטר אל תעלת הביוב של השנאה הלאומנית והדתית. התשובה לחולניות זו בכל העולם כולל בישראל היא הפלתו על ידי המוני העם במיוחד מעמד העובדים והקמתה של חברה חופשית מניצול , מלמות ושנאה לאומנית חולנית. אין ספק כי לאומנים חולניים מסוגו בקרב החוגים השליטים בארצות הברית ובישראל ינסו להשתמש בדבריו כדי לפתוח במלחמה חדשה במזרח התיכון הפעם כנגד אירן. אולם זו סכנה נוראה משום שאיראן היא מדינה חמושה היטב, והדבר האחרון לו אנו זקוקים היא עוד מלחמה מטורפת. למרות הלחץ של חלק מהפנטגון לפתוח במלחמה כזו, בוש חושש ממנה מאוד, משום שהכיבוש האימפריאליסטי בעיראק מותנה בתמיכתה של איראן בו. זה לא יפריע לימין המטורף בישראל לדרוש מלחמה כזו. אך התרחבות המלחמה האימפריאליסטית במזרח התיכון רק תביא למפלה של ארצות הברית. עם שליטי ישראל ישתתפו בה, ויש כאלו כאדון פרס הקורא למחוק את איראן, מלחמה כזו עלולה לההפך לאסון להמוני העם בישראל.
 
אני חושבת שהלגיטמציה לרעיון כזה

באה בניצול סמלי השואה לרעה. גם בארץ זה קרה, על ידי יהודים, מתנחלים שהתמשו בטלאי כדי לעורר איזשהי תעמולה זולה. וזה קורה ע"י חיילים, ופעם גם בכנסת. אז נכון זה מזעזע ואני מתנגדת לרעיון שלו, אבל אני חושבת שזו סתם תעמולה זולה. כדי לעורר זרקור.. וכדי שלארה"ב יהיה תירוץ למלמחה, כמו שעשתה בעיראק ובאפגניסטאן. הרי כל אלה שעושים את התעמולה נשארים בארמונות שלהם, והעם הפשוט ממשיך לסבול. אז האם צריך להתייחס לדבריו? כן ולא. כן כי השואה הייתה ולא רוצים תשחזור, למרות שלא חסרי רצחי עם שקורים ואף אחד אפילו לא מתייחס. לא.. כי הוא סתם רוצה אור זרקורים.
 

מוחמד5

New member
../images/Emo26.gif עיתונות זולה ושקרנית ../images/Emo31.gif

נסיון לפתוח חזית חדשה ע"י הפצת שקרים מצוצים מהאצבע.
 
ידעתי מההתחלה שזה שקר

רק מחפשים סיבה כדי לתקוף אץ איראן, נראה לי שבקרוב נהיה עדים למאזן כוחות חדש במזרח התיכון כולו.
 

ערב רב

New member
אני אמנם גיביתי בשעתו חלק מההשוואה

שנעשתה בין הטיהור האתני של גוש קטיף וצפון השומרון לבין השואה, אבל שלא יהיה ספק - הפוליטיזציה של השואה נעשית רובה ככולה במחנה השמאל הקיצוני (שכולל כמובן את רוב הערבים) בארץ באופן תדיר בכלי התקשורת שלהם בעברית ובערבית, בהשוואתה את מצב ערביי יש"ע (ואף ישראל) למצב היהודים בשואה.
 
אינפורמציה חשובה המעידה ככל הנראה

שמדובר אכן בתעמולת כזב המשרתת את תעמולת המלחמה של שליטי ארצות הברית וישראל.
 
אגב..בנוגע לטלאי..

הטלאי הצהוב ליהודים, והטלאים האחרים לנוצרים ולשכייכים לדת הפרסית העתיקה, לא מזכירה לכולנו משהו שהיה בישראל עד לא מזמן? המילה "לאום" בתעודת זהות למשל? כן..זה מאוד שונה. דבר אחד הוא נשיאת טלאי בבגדים ודבר אחר הוא הלאום בתעודת זהות. אבל העיקרון הוא אותו עקרון. הריי ישראל השמיטה את זה מהתעודת זהות כי זה גזענות והאיחוד האירופאי לא מסכים לזה. אז ישראל נאלצה להשמיט את זה ככה שהאיחוד האירופאי יוכל להכיר בישראל. אבל חבר'ה, זה אותו העקרון. אני לא מדבר על הכוונה של איראן להתגרות בארה"ב, אלא על העיקרון עצמו הגזעני. כל ישראל ממש מזועזעת, ובצדק. אבל עצם העובדה שלפני כמה זמן אנחנו גרמנו לאנשים לא יהודים לשאת תעודת זהות שתגיד אם הם יהודים או לא, לא אמורה לגרום לנו לחשוב קצת על עצמו? זה רק נקודה למחשבה.
 
ברווז עיתונאי אחד אחר השני

שימו לב למכונת התעמולה השקרנית הפועלת בימים אלו באמצעי התקשורת האימפריאליסטים ברווז עיתונאי נאלח אחר ברווז עיתונאי נאלח. בחודשים האחרונים שמענו את השקרים הבאים: א. כי הוגו צ'אווס הוא אנטישמי. סילוף שהיה מבוסס על הוצאת מילים מהקשרם והשמטת משפטים מהטקסט של נאומו בדצמבר. ב. כי קו לוינגסטון ראש העיר של לונדון הוא אנטישמי. זה היה מבוסס על מקרה שבו בוא אמר לעיתונאי של עיתון צהוב הידוע בהיסטוריה שלו כפרו נאצי, שעיתונאיו עשו מסיבה לעורך היוצא, מחופשים לנאצים, כי הוא מתנהג כשומר מחנות נאצים משום שבא להציק למסיבה של אחד מחברי הלייבור השמאליים שהוא הומוסקסואל. לאחר שקן אמר זאת לעיתונאי, הוא אמר לו כי הוא יהודי, וקן שאל אותו אז מה אתה עושה בעיתון כזה וסירב להתנצל. ג. כי קסטרו גנב לעצמו 900 מיליון דולר והפקידם בבנק בשוויץ. זה היה מבוסס על שמועות כזב של גולים קובנים ימניים אשר לא ידעו לספר באיזה בנק ובאיזה חשבון אך זה לא הפריע למערכת תעמולת הכזב. ד. כי הפרלמנט האיראני הורה ליהודים לשאת טלאי צהוב וגם זה מבוסס עכל שמועות של גולים פרו אימפריאליסטים. ה. אני משוכנע שכל אחד יכול להעלות בזכרונו עוד מקרים מסוג זה, החל מהדיווח הכוזב על עיראק והנשק להשמדה המונית שלא היה קיים, דרך סיקור המלחמה. כל שהמשבר של השיטה הקפיטליסטית מחריף כך הולכים ומתרבים הברווזים העיתונאים.
 

מותר לי

New member
טחחחחח.... השמיטה.... ../images/Emo64.gif

היא "רק" כתבה תאריך עברי ליהודים וכוכביות לאלו שלא
 

מוחמד5

New member
../images/Emo26.gif אני אישית כבר לא מאמין

לכל מה שנכתב ונאמר בתקשורת, הן המקומית והן העולמית. חברות התקשורות והמשפיעות שבניהן הן בבעלות אנשי ממון,והם דואגים לשרת את האינטרסים האישיים שלהם. התקשורת האמריקאית למשל במלחמה נגד עירק שמרה, על שתיקה לא דווחו בהגינות, הם היו שופר של הממשל.אפילו תמונות של חיילים אמריקאיים הרוגים הם נמנעו מלשדר. בארץ המצב לא שונה, הן במבצע חומת מגן, כל התקשורת דווחה אך ורק מה שדובר צה"ל רצה שידווחו, וכל צילום של כתבה היא עובר את הצינזור הצבאי לפני השידור. התמונה האמתית על מה שקרה שם לא הגיעה לצופים. חוץ מזה רוב הכתבים הצבאיים הם בוגרי מערכת הביטחון,והם מתישבים בדיעה שלהם עם המערכת כך שאובייקטיביות אין. ואם לא די בכך, תזכרו בהתגייסות הגורפת של כל התקשורת לטובת מפלגת קדימה בבחירות האחרונות.
 
ל"מותר לי"..יש לך טעות

תאריך עברי ליהודים וכוכביות לאלו שלא, זה מה שיש עכשיו. אבא שלי הוא לא יהודי והוא יליד אוורגוואי, כשהוא הגיע לארץ לפני 17 שנה, שאלו אותו מה הלאום שלו כדי לשים בתעודת זהות. אבא שלי הופתע ולא הבין מה הם רוצים ממנו. הם לא יכלו לשים לו יהודי אז הם רק שאלו אותו כל הזמן מה הוא. אז הוא פשוט אמר שוב ושוב "אני אורוגוואי", ובסוף שמו לו בלאום שהוא אורוגוואי. לא יהודי ולא נוצרי ולא ערבי. כנראה שאתה לא יודע, אבל ככה זה היה עד לפני כמה שנים. יש לי חברים ערבים שבתעודת זהות שלהם כתוב - לאום: ערבי. אז לא להתווכח על עובדות. אגב אם אני לא טועה (כי אני לא 100 אחוז בטוח) זה היה חוק שהדתיים שמו.
 
הלאום שונה מהתאריך

בת"ז של כולם היה לאום או יהודי או ערבי , ואני זוכר שהוצאתי ת'תעודה היה רשום ערבי , אבל .. אצל היהודים ורק אצלם יש את התאריך העברי , עכשיו כמובן סעיף הלאום ירד , אבל התאריך עברי לא , הם עדיין יכולים להבדיל בין ערבי ליהודי בת"ז ... אותי מעניין למה צריך תאריך עברי ?? ואם כן למה רק ליהודים ?
 
ואללה, שאלה טובה

באמת שאלה טובה. אולי פשוט צריך להגיע למסקנה שהגזענות, גם אם בעקיפין, עדיין נראית בבירור בת"ז, גם אם סעיף הלאום הוסר. עצוב שזה ככה אבל זאת המציאות בישראל. מה שאותי מכעיס באמת זה שאנחנו הישראלים מתלוננים כל הזמן על אנטישמיות, כאשר אנחנו בעצמו גזענים כלפי האחר.
 

מותר לי

New member
אז ככה:

היתה תקופה קצרה שליהודים רשמו בלאום "יהודי" ולכל השאר עשו כוכביות... (אחרי כמה חודשים ביטלו את הסעיף לחלוטין) לגבי התאריך: אתה צודק, כל מי שלא יהודי היה מופיע לו כוכביות בתאריך העברי, עד שהיה רעש וקמה צעקה על זה שלא עשו כלום כשהשמיטו את הלאום אבל שמו כוכביות, אז משרד הפנים הפך ל"יותר חכם": לא כותב תאריך עברי בכלל וגם לא כוכביות לכל אלו שלא יהודים
מה הוא עשה בזה? השתיק פיות... כשאני פותחת היום ת"ז ישראלית שנוצרה בחודש האחרון אני עדיין יודעת אם אתה יהודי או לא, אבל אם אתה לא יהודי אתה לא מרגיש משהו מוזר בת"ז שלך, כי לא מופיעות לך כוכביות משונות וחסרות פשר. אני הוצאתי תעודה ב2000 וסעיף הלאום מוזכר, אז הגיוני שלחברים שלך גם מופיע הסעיף הנ"ל, סך הכל זה דיי חדש כל הסיפור. לא יודעת מי המציא את החוק הדפוק והמטופש הזה, אבל מי שהמציא הוא אידיוט גמור! אגב- אני בת
ויש לי "קצת" ידע בנושא, יקום מי שמכיר אותי ויוכיח
 

מותר לי

New member
../images/Emo25.gif

היום מישהו שאל אותי אם אני נשואה (משהו כמו: "אינתי מינג'וזי?" אם אני לא טועה...) וכששאלתי אותו איפה זה ג'וזי כדי שאוכל להגיד לו אם אני משם הוא התחיל לצעוק עלי שזה מאד לא בסדר שהוא צריך לדעת עברית בשעה שאני לא יודעת ערבית
האמת הוא צודק, אבל למה לצעוק
נו, למדתי עוד מילה, בפעם הבאה לא אחזור על הפאדיחה
 

מותר לי

New member
ברור שמסכימה!

זה גם מה שאני טענתי... לא?
לא הבנתי איפה היתה הטעות... וברוח אביך: הלאום שלי ישראלי
 
למעלה