הדבקת מדבקות על רכבים

True prophet

New member
הדבקת מדבקות על רכבים

אני לא יודע אם שמתם לב אבל, אתמול ללא כל התראה מראש החלו להדביק על הרכבים אשר מחנים בצורה שקצת מפריע לתנועה מדבקות ( אלא שלא יורדות בקלות ) על השימשה הקדמית ובצד של הנהג. אחד מעובדי התחזוקה של המכללה הסתובב בחניון וכאשר ראה מכונית שלדעתו קצת מפריע הוא הצמיד לה מדבקה.
 
זאת באמת בעיה ...

הנסיעה בתוך החניה במכללה היא באמת קצת מסובכת בגלל שמחנים בכל מקום אפשרי אבל שיטת המדבקות היא באמת שיטה גרועה. צריך איכשהו להתארגן ולבוא בדרישה לנשיא המכללה שימצא פתרון לבעיות החניה שאנחנו נתקלים בהם. מעניין מאד מי נתן את ההוראה לאותו עובד תחזוקה .... זה לא יתכן שמכללה שרוצה להגדיל את מספר הסטודנטים שלה, לא תגדיל את מספר מקומות החניה !!!
 

galit3880

New member
../images/Emo41.gif תגובה + רעיון

אני אתמול חניתי במשך כל הבוקר במפרצון הקטן (כשיוצאים מהחניון לא לכיוון הכביש הראשי נוסעים ישר) ותתפלאו איזה "מדליק" ...
קיבלתי דוח חניה מעיריית ת"א תגידו נראה לכם הגיוני שעד שמצאתי חניה שלא מפריע בנסיעה בחניון של המכללה קיבלתי דוח ??? אומנם החניה היתה בכחול לבן אבל אני לא חושבת שכל שעה עגולה צריך לצאת מהשיעור וללכת לאוטו לשים תו חניה כדי למנוע את קבלת הדוח ????? זה לא הגיוני !!!! חשבתי על רעיון אולי איכשהו יהיה הסדר עם העירייה באזור של המכללה שלנו כל נהג בעל רכב יקבל תו חניה שכתוב שהוא סטודנט ממכללת אפקה ושיהיה לנו אפשרות לחנות במקומות מסויימים בעלי כחול לבן . כמו שעושים עם דיירים במקומות מסויימים בת"א . מה אתם חושבים ??? יש אפשרות לבצע זאת ???
 

Miss CBR

New member
../images/Emo45.gif

בישיבה הקרובה עם מנכ"ל המכללה נעלה את הסוגייה הזו .
 
למעלה