Ultra marine
New member
הגירה לאירופה
שלום לכולם, אני בטוחה שהשאלה שלי עולה די הרבה (מצטערת מראש
) חשבתי לעבור לגרמניה (או מדינה דוברת גרמנית אחרת) התחלתי יחסית לאחרונה ללמוד גרמנית (האמת, בכלל לא בגלל זה.. סתם בשביל הכיף) וחשבתי לתת צ'אנס למעבר. העניין הוא שאני לא מכירה אף אחד שיכול לתת לי הכוונה.. דבר ראשון אני לא יודעת איך זה הולך להוציא דרכון (שני ההורים שלי ממדינות שטכנית אני יכולה להוציא באמצעותן דרכון אירופאי - לפי מה שאני מבינה). שמעתי שזאת פרוצדורה שפשוט מערבים בה עורך דין שעושה את כל העבודה (בעלות של כמה שיקלונים
) דבר שני, מבחינת עבודה, אני לא יודעת איך אפילו להתחיל לחפש עבודה. ואפילו לא בטוחה בדיוק באיזה תחום. למדתי מדעי ההתנהגות לתואר ראשון. גם בארץ, זה לא אומר שיש לי הסמכה לעשות משהו מסוים, אבל זה אומר שאני יכולה להשתלב בכל מיני מקצועות שקשורים איכשהו לרווחה - עבודה עם אוכלוסיות מיוחדות, עבודה בשילוב כוח אדם (שלא מעניין אותי באופן אישי) וכאלה. מעבר לזה, יש לי כישורי מחשב מצוינים וקליטה מהירה בכל מה שקשור למחשב. אני דוברת וכותבת אנגלית ברמה גבוהה לכן אני משערת שזה יכול להועיל באיזשהו אופן.. מעבר לזה, לא שזה ממש משנה, סתם כעובדה, אני בכל מקרה מתכננת לקחת איתי את הכלב שלי (על כל 65 ק"ג שלו..) מבחינת ההעברה שלו אני משערת שלא תהיה לי בעיה לברר (אני מכירה הרבה כלבנים שטסים לחו"ל להביא כלבים/להעביר כלבים לתערוכות/הרבעות וכאלה) השאלה אם יש משהו שאני צריכה לדעת בנוגע להחזקת כלב באירופה (ששונה מבארץ). סתם שאלה שפתאום עלתה לי עכשיו. אז זהו פחות או יותר.. אשמח לעזרה
שלום לכולם, אני בטוחה שהשאלה שלי עולה די הרבה (מצטערת מראש