יפה אמרתם ארבל ושועלת אח...איזה חברים
S SOSANAA New member 9/8/01 #19 אל תלך לפניי ../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif אכן אמר אלמוני ואני מצטטת "אל תלך אחריי, כי אולי לא אצעד לפניך, אל תלך לפניי כי אולי לא אדע להוביל, לך פשוט לצידי, והייה ידידי". וכאן -רואות עיניי כולם צועדים זה לצד זו. נהדר.
אל תלך לפניי ../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif אכן אמר אלמוני ואני מצטטת "אל תלך אחריי, כי אולי לא אצעד לפניך, אל תלך לפניי כי אולי לא אדע להוביל, לך פשוט לצידי, והייה ידידי". וכאן -רואות עיניי כולם צועדים זה לצד זו. נהדר.