הגאווה שבחטאים !!!!!

יפה אמרתם ארבל ושועלת ../images/Emo45.gif

אח...איזה חברים
 

SOSANAA

New member
אל תלך לפניי ../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif

אכן אמר אלמוני ואני מצטטת "אל תלך אחריי, כי אולי לא אצעד לפניך, אל תלך לפניי כי אולי לא אדע להוביל, לך פשוט לצידי, והייה ידידי". וכאן -רואות עיניי כולם צועדים זה לצד זו. נהדר.
 
למעלה