נסה לחשוב על תאגיד בעולמנו
תתחיל מלמעלה ותצור חלוקת תפקידים: מנכ"ל סמנכ"ל (תן סמנכל אחד לכל כמות מסויימת של עובדים) עכשיו יש מנהלים ראשיים: אחד לכ"א, אחד לרכש, אחד לשיווק, אחד לתקנים וכו' כל אגף כזה יש תחתיו עוד מנהלים למשל כא: יש מחלקת גיוס עובדים, מחלקת שכר, מחלקת הכשרת עובדים, בטחון וכו' לשיווק יש לך הפצה, פרסום, תמחור וכו' וכן הלאה ביתר האגפים... תגלה שבתאגיד שבו מייצרים מדי יום מליוני פרטים צריך המון עובדים ולכן בכל בניין מחלקה צריך הרבה עובדים (תחשוב שלכל מנהל צריך 4-25 פקידים ופקידות וכן צריך להאכיל את כל האנשים האלה אז צריך כמה קפיטריות, צריכה להיות גישה נוחה לכל המשרדים ומקום לנוח בו וכן מקום לקבלת קהל ומישהו שיתן מענה לקהל וגם מודיעין וכו' אני מקווה שזה נותן לך נקודת התחלה טובה
תתחיל מלמעלה ותצור חלוקת תפקידים: מנכ"ל סמנכ"ל (תן סמנכל אחד לכל כמות מסויימת של עובדים) עכשיו יש מנהלים ראשיים: אחד לכ"א, אחד לרכש, אחד לשיווק, אחד לתקנים וכו' כל אגף כזה יש תחתיו עוד מנהלים למשל כא: יש מחלקת גיוס עובדים, מחלקת שכר, מחלקת הכשרת עובדים, בטחון וכו' לשיווק יש לך הפצה, פרסום, תמחור וכו' וכן הלאה ביתר האגפים... תגלה שבתאגיד שבו מייצרים מדי יום מליוני פרטים צריך המון עובדים ולכן בכל בניין מחלקה צריך הרבה עובדים (תחשוב שלכל מנהל צריך 4-25 פקידים ופקידות וכן צריך להאכיל את כל האנשים האלה אז צריך כמה קפיטריות, צריכה להיות גישה נוחה לכל המשרדים ומקום לנוח בו וכן מקום לקבלת קהל ומישהו שיתן מענה לקהל וגם מודיעין וכו' אני מקווה שזה נותן לך נקודת התחלה טובה