הבטחות מקימים...

ציטוט נבחר של מנהלת הפורום

"היום אני עדיין רוצה ילד. מה עושים?" מי מוכן לעזור לילדה?
 
כן, מי מוכן לעזור לי?? ../images/Emo101.gif

נשמה שלי, הלוואי וזה היה כל כך פשוט. כל יום אני מקללת את כל הבחורות הצעירות שנכנסו להריון לא רצוי. אבל דווקא כשהוא רצוי, הוא לא בא!!
 
את מתכוונת הלחשוב או הלעומק??

טוב נראה לי שנסחפנו. די. תקבלי דיווח אישי בטלפון.
 
תמחקי את השרשור

תמחקי. לא נראה לי שמנהל הפורום שותפך יתנגד. בסך הכל זה גם אינטרס שלו שימחקו את כל השטויות שהוא אמר.
 
מה, הKGB יתפסו אותי

בשביל לגלות עלייך פרטים חסויים?
 

גופמן

New member
מעניין

לבוא הביתה אחרי יום בים בעצם בחוף ולקרוא את זה. מעניין. ואכן זכות הציבור לדעת. על היכולת המופתית של המנהלים שלו לנוע מהפוזה הבוהמיינית-אינטלקטואלית (מצטטים שירה אלק) לתהומות (אנחנו לעומתפ עדינים). ולדעתי אחרי שרשור זה מן הראוי להעמיד את המנהלים להצבעת אי אמון. ומובן להצביע שיישארו כיון שהם לא מחקו את קלונם. ואין כמו אדם שלא מתבייש בקלונו. הכל נשמר בזכרון. לתכנית "חיים שכאלה" ניקח את שמות של שחקנים לליהוק שרשור זה ייתקבלו בברכה
 
איזה כיף לך

שאתה בנאדם כל כך רציני, שלעולם לא משתעשע ולא מתלוצץ. איזה חיים נפלאים יש לך בגלל זה! תזכיר לי לקנא בך פעם. וכמובן, את הצבעות האי-אמון אתה מוזמן לקחת לפורום משוב. במחשבה שניה, קח לשם גם את הקלון. אני בטוחה שהוא ימצא לו שם בית חם.
 
מי מדבר על משבר הסטודנטים?!

אני מדבר על משבר חצי גיל הארבעים! שהתחיל בכלל בגיל 17 כשהבנתי שבשמחה שייתי נשאר בגיל הזה. בגיל 18 הבנתי שאני ממש מזדקן ובגיל 20 כאמור - משבר ממש אז אל תתוכחי - את מפגרת וזהו!
 
נו...

ואני מפגרת. אני מזמינה קוראים אובייקטיבים, שלא השתתפו עד כה בויכוח, שיסבירו לעדי ולתופס, את האבחנה שבין משבר גיל 17 למשבר גיל 26. חבל שתותי בת לא נצפתה פה לאחרונה.... היא בוודי יכולה להתעמת איתנו על התקופה ההיא.
 
אני מוכרח לציין שאת מתעייפת מהר...

זה בטח ההתאוששות מהמשבר ("אולי זה רק משבר קטן וזה חולף, אולי אני פשוט נהייתי קצת עייף")
 
שיחקת אותה עם החיבור הלירי הזה

ו...כן...כפי שאמרתי אני בסופו של המשבר. תאריך סופי לסיום המשבר: 1.9.2002.
 
למעלה