יש מצב שנדבר ב-icq?אני עכשיו מחוברת גם שלחתי לך הודעה
I i love usa New member 3/1/04 #37 ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif
I i love usa New member 3/1/04 #38 ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gifלא נשאר עוד הרבה
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gifלא נשאר עוד הרבה
I i love usa New member 3/1/04 #39 ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif
I i love usa New member 3/1/04 #40 ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif אחרון
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif אחרון
א אמא של יותם1 New member 3/1/04 #45 בתור אחת שאוהבת את ארה"ב, יש לך המון בולים מאנגליה. אבל אין לך הסדרה היפה של הנרי השמיני ושש נשותיו (שרכשתי בטיול בלונדון). מאיפה יש לך אותם?
בתור אחת שאוהבת את ארה"ב, יש לך המון בולים מאנגליה. אבל אין לך הסדרה היפה של הנרי השמיני ושש נשותיו (שרכשתי בטיול בלונדון). מאיפה יש לך אותם?
I i love usa New member 3/1/04 #46 הבולים היו של דוד שלי מאנגליה והאמת יש קצת מארצות הברית אבל לא הרבה
A Athaclena New member 4/1/04 #53 גם אני רציתי לההגיד את זה הוצאת לי את המילים מהמקלדת. יש לי בערך חצי מהבולים כאן, כולם חתומים וחלקם במצב גרוע מאוד...
גם אני רציתי לההגיד את זה הוצאת לי את המילים מהמקלדת. יש לי בערך חצי מהבולים כאן, כולם חתומים וחלקם במצב גרוע מאוד...
R rachelea New member 3/1/04 #49 מה לגבי 4 הבולים ב"אחרון" לפני ה"אחרון" שמת 7 סמיילי'ס (מדובר בבולים בנושא אסטרונומיה). מה את מבקשת תמורתם?
מה לגבי 4 הבולים ב"אחרון" לפני ה"אחרון" שמת 7 סמיילי'ס (מדובר בבולים בנושא אסטרונומיה). מה את מבקשת תמורתם?