הבולים

i love usa

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gifלא נשאר עוד הרבה

 

i love usa

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

 

i love usa

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif אחרון

 
בתור אחת שאוהבת את ארה"ב, יש לך

המון בולים מאנגליה. אבל אין לך הסדרה היפה של הנרי השמיני ושש נשותיו (שרכשתי בטיול בלונדון). מאיפה יש לך אותם?
 

i love usa

New member
הבולים היו של דוד שלי מאנגליה

והאמת יש קצת מארצות הברית אבל לא הרבה
 

Athaclena

New member
גם אני רציתי לההגיד את זה

הוצאת לי את המילים מהמקלדת. יש לי בערך חצי מהבולים כאן, כולם חתומים וחלקם במצב גרוע מאוד...
 

rachelea

New member
מה לגבי 4 הבולים ב"אחרון"

לפני ה"אחרון" שמת 7 סמיילי'ס (מדובר בבולים בנושא אסטרונומיה). מה את מבקשת תמורתם?
 
למעלה