הבולים

i love usa

New member
הבולים

זה חלק ממש ממש קטן מהבולים שלי הבולים שכאן הם למכירה הם באים במעטפה אם ניילון ויש מין דף אם ההסברים בפנים הם במצב מצויין חלק נמכר אז אני שמה את מה שנישאר לי
 

i love usa

New member
8.

זה רק דוגמא איך זה מגיעה אין לי את הבול הזה רק להמחשה איך זה בא ואני לא מצליחה לעלות שתי תמונות שח בולים
 

i love usa

New member
הגלויות

שאני מוכרת בניפרד יש לי יותר ממאה כמה תמונות שלהם ממה שיש לי יש לי עוד מלא לא רק את אלה פשוט אני לא מוצאת עוד תמונות באינטרנט אני ימשיך לחפש
 

תמיר1991

New member
הבולים באיכות מאוד גבוהה, אבל אני

לא ממש מעוניין. בטוחני שניסים ירצה את 5 האוניות. והבולים הם MNH, כמו בתצלומים, או חתומים? תמיר.
 

i love usa

New member
לא חושבת הם חתומים

הם כמו בתמונה הם לא חתומים הם בנילון מיוחד אני ינסה לעלות תמונה שאיך זה ניראה עדין לא המצלחתי לסדר את המצלמה אולי אני יבקש מחברה
 

python 4

New member
היי, איילאביואסאיי, מה שלומך?

נראה לי שאת לא מקבלת מסרים כי שלחתי לך כבר שניים. הבעתי התעניינות בבולים שלך, בפרט ארבעת אלה עם המפות והארבעה ממלחמת האזרחים (ארוע היסטורי מרתק בתולדות בריטניה, לא?) תשלחי לי מסר.. (אצלי זה עובד)
 

i love usa

New member
עניתי לך לאיזה בולים התכוונת ל..

זה
 

python 4

New member
אה כן,

המילים האלה civil war fought between king and parliment עושות לי את זה. את בטוחה שאת רוצה למכור? לא להחליף אולי?
 
למעלה