האסון התחבורתי החדש בצפון - נתיב אקספרס

מצב
הנושא נעול.

MightyKnight

New member
האסון התחבורתי החדש בצפון - נתיב אקספרס

האסון התחבורתי החדש בצפון - נתיב אקספרס
כידוע, נתיב אקספרס החליפו השבוע את אגד בקווים של נהריה ועכו. בהחלט ניתן להבין שהנהגים/ההנהלה עדיין לא רגילים למסלולים החדשים, אבל יש כמה בעיות שאי אפשר להתעלם מהם:

1. הנהגים לא עוצרים בתחנות. אנשים עומדים בתחנה, מעיפים ידיים והנהג ממשיך. בתחנה מסוימת מישהו כמעט חסם את האוטובוס בגופו כדי לגרום לו לעצור (כן, הלך ועמד באמצע נתיב על כביש 4, אתם יכולים להבין עד כמה הבנאדם היה מתוסכל כבר).

2. הנהגים לא יודעים את המחירים ולא יודעים איך לבדוק. אם גם הנוסע לא יודע מה המחיר, פשוט זורקים מספר ולמי איכפת מה נכון?!

3. הנהגים לא יודעים להוציא שום דבר אחר פרט לכרטיס פשוט. נוסע ביקש כרטיסייה וקיבל תשובה של "עכשיו זה לא זמן לזה"...

4 והדבר הכי גרוע - מכשיר הקורא את הרב תו. הנהג לוקח את הרב קו של כל נוסע שעולה עם רב קו, משפשף אותו איזה 5 שניות על שני צדדיו עד שהמכשיר יקרא אותו ואז מדפיס פתקית (גם לאלה עם חופשי שנתי). אם יש בתחנה 10 אנשים, האוטובוס יתעכב בתחנה כ3-4 דקות.

למנוסים בנפלאות של נתיב אקספרס - זה טיב השירות בכל הארץ של המפעיל הזה?
 

טשאפק 2

New member
מנסיוני - לא נורא

האסון התחבורתי החדש בצפון - נתיב אקספרס
כידוע, נתיב אקספרס החליפו השבוע את אגד בקווים של נהריה ועכו. בהחלט ניתן להבין שהנהגים/ההנהלה עדיין לא רגילים למסלולים החדשים, אבל יש כמה בעיות שאי אפשר להתעלם מהם:

1. הנהגים לא עוצרים בתחנות. אנשים עומדים בתחנה, מעיפים ידיים והנהג ממשיך. בתחנה מסוימת מישהו כמעט חסם את האוטובוס בגופו כדי לגרום לו לעצור (כן, הלך ועמד באמצע נתיב על כביש 4, אתם יכולים להבין עד כמה הבנאדם היה מתוסכל כבר).

2. הנהגים לא יודעים את המחירים ולא יודעים איך לבדוק. אם גם הנוסע לא יודע מה המחיר, פשוט זורקים מספר ולמי איכפת מה נכון?!

3. הנהגים לא יודעים להוציא שום דבר אחר פרט לכרטיס פשוט. נוסע ביקש כרטיסייה וקיבל תשובה של "עכשיו זה לא זמן לזה"...

4 והדבר הכי גרוע - מכשיר הקורא את הרב תו. הנהג לוקח את הרב קו של כל נוסע שעולה עם רב קו, משפשף אותו איזה 5 שניות על שני צדדיו עד שהמכשיר יקרא אותו ואז מדפיס פתקית (גם לאלה עם חופשי שנתי). אם יש בתחנה 10 אנשים, האוטובוס יתעכב בתחנה כ3-4 דקות.

למנוסים בנפלאות של נתיב אקספרס - זה טיב השירות בכל הארץ של המפעיל הזה?
מנסיוני - לא נורא
אני נוסע לא מעט בקווי ת"א-נתניה.

באופן כללי הנהגים מכירים את המחירים ואת התחנות, ויודעים למכור כרטיסיות. הרב-קו עובד לרוב בסדר.

מה שכן, מבחינת אדיבות ותודעת שירות הנהגים בנתיב, בהכללה, פחות מצטיינים מאלה של אגד, אבל זה לא מתבטא בדר"כ בנסיעה שגרתית.
 

נתנאל531

Well-known member
מה לגבי כרטיסיות אגד, האם מכובדות?

האסון התחבורתי החדש בצפון - נתיב אקספרס
כידוע, נתיב אקספרס החליפו השבוע את אגד בקווים של נהריה ועכו. בהחלט ניתן להבין שהנהגים/ההנהלה עדיין לא רגילים למסלולים החדשים, אבל יש כמה בעיות שאי אפשר להתעלם מהם:

1. הנהגים לא עוצרים בתחנות. אנשים עומדים בתחנה, מעיפים ידיים והנהג ממשיך. בתחנה מסוימת מישהו כמעט חסם את האוטובוס בגופו כדי לגרום לו לעצור (כן, הלך ועמד באמצע נתיב על כביש 4, אתם יכולים להבין עד כמה הבנאדם היה מתוסכל כבר).

2. הנהגים לא יודעים את המחירים ולא יודעים איך לבדוק. אם גם הנוסע לא יודע מה המחיר, פשוט זורקים מספר ולמי איכפת מה נכון?!

3. הנהגים לא יודעים להוציא שום דבר אחר פרט לכרטיס פשוט. נוסע ביקש כרטיסייה וקיבל תשובה של "עכשיו זה לא זמן לזה"...

4 והדבר הכי גרוע - מכשיר הקורא את הרב תו. הנהג לוקח את הרב קו של כל נוסע שעולה עם רב קו, משפשף אותו איזה 5 שניות על שני צדדיו עד שהמכשיר יקרא אותו ואז מדפיס פתקית (גם לאלה עם חופשי שנתי). אם יש בתחנה 10 אנשים, האוטובוס יתעכב בתחנה כ3-4 דקות.

למנוסים בנפלאות של נתיב אקספרס - זה טיב השירות בכל הארץ של המפעיל הזה?
מה לגבי כרטיסיות אגד, האם מכובדות?
 

MightyKnight

New member
כאשר המכשיר מצליח לקרוא את הרב קו

מה לגבי כרטיסיות אגד, האם מכובדות?
כאשר המכשיר מצליח לקרוא את הרב קו
כרטיסיות של אגד מכובדות. אני קניתי בחיפה באוטובוס עירוני של אגד כרטיס לעכו (קוד 6, עולה 14.70 ש"ח). כשעליתי ל 271, קבלתי פתקית ועליה כתוב "קוד שיתוף 11.30". מזה אני מסיק, שאגיד יעבירו בהמשך לנתיב אקספרס 11.30 על הנסיעה.
לפני הנסיעה התקשרתי למודעין של נתיב אקספרס ושם אמר לי המוקדן שאין שיתוף בינם לבין אגד. כנראה שלא ידע על מה הוא מדבר.
 

olli3

New member
מנהל
מזה יש להסיק שהכסף עובר במלואו

כאשר המכשיר מצליח לקרוא את הרב קו
כרטיסיות של אגד מכובדות. אני קניתי בחיפה באוטובוס עירוני של אגד כרטיס לעכו (קוד 6, עולה 14.70 ש"ח). כשעליתי ל 271, קבלתי פתקית ועליה כתוב "קוד שיתוף 11.30". מזה אני מסיק, שאגיד יעבירו בהמשך לנתיב אקספרס 11.30 על הנסיעה.
לפני הנסיעה התקשרתי למודעין של נתיב אקספרס ושם אמר לי המוקדן שאין שיתוף בינם לבין אגד. כנראה שלא ידע על מה הוא מדבר.
מזה יש להסיק שהכסף עובר במלואו
למשרד התחבורה.

במכרזים החדשים, כל הכסף שהנוסעים משלמים לחברה מועברים במלואם למשרד התחבורה. גם בקווי חברות וותיקות שנכנסות להסכם שיתוף - הכסף עובר למשרד התחבורה. קרי, לא משנה אצל מי טענת את הכסף, הכל הולך למשרד התחבורה.
 
אפרופו מחירים - הם ירדו עם המעבר?!

האסון התחבורתי החדש בצפון - נתיב אקספרס
כידוע, נתיב אקספרס החליפו השבוע את אגד בקווים של נהריה ועכו. בהחלט ניתן להבין שהנהגים/ההנהלה עדיין לא רגילים למסלולים החדשים, אבל יש כמה בעיות שאי אפשר להתעלם מהם:

1. הנהגים לא עוצרים בתחנות. אנשים עומדים בתחנה, מעיפים ידיים והנהג ממשיך. בתחנה מסוימת מישהו כמעט חסם את האוטובוס בגופו כדי לגרום לו לעצור (כן, הלך ועמד באמצע נתיב על כביש 4, אתם יכולים להבין עד כמה הבנאדם היה מתוסכל כבר).

2. הנהגים לא יודעים את המחירים ולא יודעים איך לבדוק. אם גם הנוסע לא יודע מה המחיר, פשוט זורקים מספר ולמי איכפת מה נכון?!

3. הנהגים לא יודעים להוציא שום דבר אחר פרט לכרטיס פשוט. נוסע ביקש כרטיסייה וקיבל תשובה של "עכשיו זה לא זמן לזה"...

4 והדבר הכי גרוע - מכשיר הקורא את הרב תו. הנהג לוקח את הרב קו של כל נוסע שעולה עם רב קו, משפשף אותו איזה 5 שניות על שני צדדיו עד שהמכשיר יקרא אותו ואז מדפיס פתקית (גם לאלה עם חופשי שנתי). אם יש בתחנה 10 אנשים, האוטובוס יתעכב בתחנה כ3-4 דקות.

למנוסים בנפלאות של נתיב אקספרס - זה טיב השירות בכל הארץ של המפעיל הזה?
אפרופו מחירים - הם ירדו עם המעבר?!
בדקתי עכשיו באמת באתר של נתיב אקספרס את המחירים (שאגב, לא ממש ברורים), יכול להיות שמחירי הנסיעות הוזלו באופן משמעותי מהמחיר שהיה באגד? עוד פעם חזרנו לתקופה שמכרזים מורידים מחירים ואזורים של אגד נדפקים?
והכי חשוב, אם באמת הבנתי נכון מהמחירים של נתיב אקספרס ב271, יכול להיות המצב האבסורדי שבו נסיעה מהקריות לחיפה עולה 10.70 ונסיעה מהקריות לנהריה עולה 10 שקלים בלבד?? ולעכו פאקינג 6.60?!?!?
בבקשה תגידו לי שאני טועה.
 
לפי האתר של נתיב אקספרס:

אפרופו מחירים - הם ירדו עם המעבר?!
בדקתי עכשיו באמת באתר של נתיב אקספרס את המחירים (שאגב, לא ממש ברורים), יכול להיות שמחירי הנסיעות הוזלו באופן משמעותי מהמחיר שהיה באגד? עוד פעם חזרנו לתקופה שמכרזים מורידים מחירים ואזורים של אגד נדפקים?
והכי חשוב, אם באמת הבנתי נכון מהמחירים של נתיב אקספרס ב271, יכול להיות המצב האבסורדי שבו נסיעה מהקריות לחיפה עולה 10.70 ונסיעה מהקריות לנהריה עולה 10 שקלים בלבד?? ולעכו פאקינג 6.60?!?!?
בבקשה תגידו לי שאני טועה.
לפי האתר של נתיב אקספרס:
נהריה - עכו 10 ש"ח
נהריה - קריות 13.5 ש"ח
נהריה - חיפה 14.9 ש"ח
עכו - קריות 10 ש"ח

כשמסתכלים בטבלה צריך להסתכל על ריבוע שמעליו שם מקום אחד (שם המייצג טור) ומימין לשורה שבה הריבוע הנמצא שם שני (שם המייצג שורה) ולא על שני שמות המייצגים טורים שונים.
 
הבנתי, נראה הגיוני יותר. תודה רבה!

לפי האתר של נתיב אקספרס:
נהריה - עכו 10 ש"ח
נהריה - קריות 13.5 ש"ח
נהריה - חיפה 14.9 ש"ח
עכו - קריות 10 ש"ח

כשמסתכלים בטבלה צריך להסתכל על ריבוע שמעליו שם מקום אחד (שם המייצג טור) ומימין לשורה שבה הריבוע הנמצא שם שני (שם המייצג שורה) ולא על שני שמות המייצגים טורים שונים.
הבנתי, נראה הגיוני יותר. תודה רבה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה