MightyKnight
New member
האסון התחבורתי החדש בצפון - נתיב אקספרס
האסון התחבורתי החדש בצפון - נתיב אקספרס
כידוע, נתיב אקספרס החליפו השבוע את אגד בקווים של נהריה ועכו. בהחלט ניתן להבין שהנהגים/ההנהלה עדיין לא רגילים למסלולים החדשים, אבל יש כמה בעיות שאי אפשר להתעלם מהם:
1. הנהגים לא עוצרים בתחנות. אנשים עומדים בתחנה, מעיפים ידיים והנהג ממשיך. בתחנה מסוימת מישהו כמעט חסם את האוטובוס בגופו כדי לגרום לו לעצור (כן, הלך ועמד באמצע נתיב על כביש 4, אתם יכולים להבין עד כמה הבנאדם היה מתוסכל כבר).
2. הנהגים לא יודעים את המחירים ולא יודעים איך לבדוק. אם גם הנוסע לא יודע מה המחיר, פשוט זורקים מספר ולמי איכפת מה נכון?!
3. הנהגים לא יודעים להוציא שום דבר אחר פרט לכרטיס פשוט. נוסע ביקש כרטיסייה וקיבל תשובה של "עכשיו זה לא זמן לזה"...
4 והדבר הכי גרוע - מכשיר הקורא את הרב תו. הנהג לוקח את הרב קו של כל נוסע שעולה עם רב קו, משפשף אותו איזה 5 שניות על שני צדדיו עד שהמכשיר יקרא אותו ואז מדפיס פתקית (גם לאלה עם חופשי שנתי). אם יש בתחנה 10 אנשים, האוטובוס יתעכב בתחנה כ3-4 דקות.
למנוסים בנפלאות של נתיב אקספרס - זה טיב השירות בכל הארץ של המפעיל הזה?
האסון התחבורתי החדש בצפון - נתיב אקספרס
כידוע, נתיב אקספרס החליפו השבוע את אגד בקווים של נהריה ועכו. בהחלט ניתן להבין שהנהגים/ההנהלה עדיין לא רגילים למסלולים החדשים, אבל יש כמה בעיות שאי אפשר להתעלם מהם:
1. הנהגים לא עוצרים בתחנות. אנשים עומדים בתחנה, מעיפים ידיים והנהג ממשיך. בתחנה מסוימת מישהו כמעט חסם את האוטובוס בגופו כדי לגרום לו לעצור (כן, הלך ועמד באמצע נתיב על כביש 4, אתם יכולים להבין עד כמה הבנאדם היה מתוסכל כבר).
2. הנהגים לא יודעים את המחירים ולא יודעים איך לבדוק. אם גם הנוסע לא יודע מה המחיר, פשוט זורקים מספר ולמי איכפת מה נכון?!
3. הנהגים לא יודעים להוציא שום דבר אחר פרט לכרטיס פשוט. נוסע ביקש כרטיסייה וקיבל תשובה של "עכשיו זה לא זמן לזה"...
4 והדבר הכי גרוע - מכשיר הקורא את הרב תו. הנהג לוקח את הרב קו של כל נוסע שעולה עם רב קו, משפשף אותו איזה 5 שניות על שני צדדיו עד שהמכשיר יקרא אותו ואז מדפיס פתקית (גם לאלה עם חופשי שנתי). אם יש בתחנה 10 אנשים, האוטובוס יתעכב בתחנה כ3-4 דקות.
למנוסים בנפלאות של נתיב אקספרס - זה טיב השירות בכל הארץ של המפעיל הזה?