לדעתי..
עדיף ומעשי לתכנן קו רכבת קלה על המסעה או עילית (סקאי טרין שעובד מצוין בקננדה), הרבה פחות מרעיש, הרבה פחות מזהם ואני מניח שפחות יקר ותתן מענה גם לביקוש וגם תצמצם נסיעת רכב ןתאפשר הקצעת נתיב עבורה, רכבת כבדה תצתרך להגיע מהיכן שהוא וכבר היום יש בעיית נתיבים באיילון ולא מספיק נתיב, היא תצתרך הפרדה מלאה ומרחב בינה לבין הנתיבים לרכב ובין שכונות המגורים, תהיה התנגדות של שכונות המגורים, זה עניין שיכול להמשך כמה עשורים, מול פתרונות של קלה, עלית או BRT אוטובוס שתי מפרקים, שלושה קרונות, על מסלול ובתדירות גבוהה, פרויקט שיכול להתבצע בין שלוש שנים לBRT לעשר שנים לסקאי טרין.
לדעתי..האם מרכז עתיר יוממים ונוסעים מזדמנים כמו איזור בר אילן
אלוף שדה ובית חולים תל השומר לא אמור להיות מקושר בעזרת רכבת כבדה?
זה אולי לא פרויקט עם עדיפות גבוהה ביחס לאחרים, אבל מדוע בכלל לא חושבים בכיוון הזה?
עדיף ומעשי לתכנן קו רכבת קלה על המסעה או עילית (סקאי טרין שעובד מצוין בקננדה), הרבה פחות מרעיש, הרבה פחות מזהם ואני מניח שפחות יקר ותתן מענה גם לביקוש וגם תצמצם נסיעת רכב ןתאפשר הקצעת נתיב עבורה, רכבת כבדה תצתרך להגיע מהיכן שהוא וכבר היום יש בעיית נתיבים באיילון ולא מספיק נתיב, היא תצתרך הפרדה מלאה ומרחב בינה לבין הנתיבים לרכב ובין שכונות המגורים, תהיה התנגדות של שכונות המגורים, זה עניין שיכול להמשך כמה עשורים, מול פתרונות של קלה, עלית או BRT אוטובוס שתי מפרקים, שלושה קרונות, על מסלול ובתדירות גבוהה, פרויקט שיכול להתבצע בין שלוש שנים לBRT לעשר שנים לסקאי טרין.