האם מדובר בנקמנות?

CANADA101010

New member
האם מדובר בנקמנות?

טראמפ חתם על צו נשיאותי נגד הרשתית החברתיות https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001330575 מהו סעיף 230? סעיף 230 לחוק הגינות התקשורת, שהתקבל בשנת 1996, אומר ש"שירות מחשבים אינטראקטיבי "לא ניתן להתייחס אליו כאל המפרסם או הדובר של תוכן של צד שלישי. זה מגן על אתרים מפני תביעות משפטיות אם משתמש מפרסם משהו בלתי חוקי, אם כי ישנם חריגים לחומרים שקשורים לפירטיות וזנות. הסנאטורים רון ווידן (D-OR) והנציג כריס קוקס (R-CA) יצרו את סעיף 230 כך שבעלי אתרים יוכלו ליצור אתרים מבלי לדאוג לחבות משפטית.
 

vinney

Well-known member
וודאי שמדובר בנקמנות, קראו לו שקרן בפרצוף

זה די אירוני שטראמפ, שהיה נשאר בריון שכונתי בניו יורק אלמלא טוויטר, עכשיו מאיים לסגור אותו בשם "חופש הביטוי" רק כי הם העזו להצביע על השקרים שלו...
 
מפיצי השקרים (פייק ניוז)
בפאניקה
 

JimmyGee

New member
מפיץ השקרים / פייק ניוז (Trump) אכן בפאניקה

בלי Twitter איך Trump יפיץ שקרים, שינאה, ויקרא לאלימות? אתה יכול לעזור לו?
 

Boston Guy

New member
אני צריך ללכת לסופרמרקט לקנות מלאי של פופקורן

נראה לי שהולך להיות מעניין ביותר בחדשים הקרובים (בין עכשיו ובין נובמבר). הבוקר (יום שישי, 29 במאי) טוויטר צינזרה בפעם השנייה ציוץ של טראמפ - הפעם מהסיבה של "הסתה לאלימות". למסתכל מהצד - זה עלול להתפרש כתגובה ישירה לצו הנשיאותי של טראמפ. המשחק עכשיו יעבור למגרש של הקונגרס ושל בתי המשפט... התוצאה הסופית שאני צופה זה שהניתוק בין הימין ובין השמאל יתעצם - כי יווצרו "רשתות חברתיות" נפרדות.
 

vinney

Well-known member
אם טראמפ יקבל את מה שהוא רוצה זה יקבור אותו די מהר

הימין הנוכחי בארה״ב לא יכול להתקיים בלי פלטפורמה ענפה של שקרים ודיסאינפורמציה. מה שטראמפ רוצה זה להעניש פלטפורמות על הפצת שקרים ודיסאינפורמציה. &nbsp לא יהיו ״רשתות חברתיות נפרדות״, פשוט לא יהיו רשתות חברתיות. כמו שהימין ינסה לתבוע את fact checkers, כך השמאל יתבע על אותו הבסיס ובאותם בתי המשפט את כל ה4chanים וbreitbratים למיניהם. &nbsp הדרך היחידה לטראמפ לנצח במלחמה הזאת היא לעוות את בתי המשפט ואת החוקה, ומשם הדרך למלחמת אזרחים קצרה. אבל, אחרי הכל, זה מה שהתומכים שלו רוצים, לא?
 

JimmyGee

New member
הגיע הזמן שחברות כמו Twitter יתעוררו

לא יתכן שהם ימשיכו לתת לבן אדם מסוכן ומוטרף כמו Trump במה, להסתה והפצת שקרים. enough is enough. מילא השקרים של Trump משלשום. אבל Looting will lead to shooting? WTF עכשיו המגּ'נון הכתום גם קורה לשוטרים לירות על אנשים! חיבים לשים לטרוף הזה סוף -- Biden 2020.
 

איי ל

New member
מנהל
יש לך פתרון אחר לעצור את הבזיזה?

זה כאוס רציני שמתחיל בבזיזה מחנויות/רשתות ומאיים להגיע לבתים של אנשים. אז כן, אם הדרך היחידה לעצור את זה היא בכח, אז שיפעילו כח.
 

vinney

Well-known member
אני לא רואה את זה מגיע לבתים של האנשים

זה עניין של עלות תועלת - לפרוץ לטרגט בזמן שהשוטרים עסוקים באבטחת הפגנות מביא הרבה תמורה במאמץ יחסית קטן. לפרוץ לבתים - מה תגנוב משם? צריך לדעת למי לפרוץ, צריך לפרוץ להרבה בתים, זה לא עוקץ ש20 איש יכולים לעשות ב20 דקות עד שהשוטרים יגיעו, ועל הדרך בעלי הבתים עוד ירו בהם. &nbsp הבוזזים הם לא אנשים אקראיים שהחליטו לבזוז בלהט הרגע, זה מתוכנן ומתואם, ולא קשור להפגנות מעבר לניצול העובדה שכוחות המשטרה מרוכזים במקום אחר.
 

איי ל

New member
מנהל
אני רואה את זה אחרת.

המטרה היא לא בזיזה של בתים אלא ליצור הרס. לשבור חלונות, דלתות וכ'ו. אני מסכים איתך שאין שום קשר למפגינים. אלה שבוזזים הם פראי אדם חוליגנים שמנצלים את המצב כדי לגנוב. &nbsp
 
למעלה