האם לדעתכם 1100 ש"ח על TUNGSTEN T

william

New member
כך באותו כסף TE ...

מסך יותר טוב,ומערכת הפעלה יותר חדשה ...
 

2cookie

New member
אבל

ה-TE מרגיש זול, איטי יותר והכי חשוב- חסר שן כחולה. ל-TT יש גם פורט אוניברסלי... לסיכום, לדעתי ה-TT עדיף. (ואפשר להוסיף לו גרפיטי עברי טוב בלי להתעסק עם TEAL SCRIPT)
 

2cookie

New member
תלוי איזה T. אם אתה לא יכול להתמודד

עם המסך של ה-TT (והוא סביר לדעתי, רק אל תסתכל על מסכים אחרים- אתה תסתנוור) הוא בחירה עדיפה.
 
חסר מידע:

מה אתה רוצה לעשות איתו? האם BLUETOOTH חשוב? למה אתה מעדיף אותו על ZAIRE71 שמוצע גם בלוחות ב 300 ש"ח פחות, אבל בא עם מצלמה? מי הפליל את רוג'ר ראביט? חסר מידע.
 

rnissenbaum

New member
חשוב לי הזיכרון המובנה..

אפליקציות שונות שיעבדו "חלק",למשל תוכנת מפות(ובעתיד עבודה עם GPS ),אפשרות עבודה עם WI-FI,מעבר מהיר בין מסמכים: PDF ו WORD , אפשרות של הצגת סרטים,מוסיקה..
 

2cookie

New member
סרטים? שכח מזה

ה-TT שלי לא יכול להתמודד עם קבצי וידאו באיכות מתקבלת על הדעת. WORD? PDF? GPS? WIFI? נראה לי שפוקט יתאים לך יותר מפאלם.
 

udrive

New member
ה-TT של אחי לוקח אותו הבייתה..

עם GPS והנחיות קוליות.. וידאו זה ממש בדיחה.. יש לי T3 ומעולם, מעבר להראות לילדים לא השתמשתי בזה..
 

2cookie

New member
יש לי X30../images/Emo3.gif ואני צופה בפרקים

של ארץ נהדרת בהרבה הזדמנויות, ושומע MP3 כל יום. אני לא צופה בוידאו על הפאלם בגלל שהוא מראה בערך 2 פריימים לשניה, וגם בגלל שההמרה ל-DIVX מתישה. ל-MP3 הוא בכלל נוראי, לא רק שאף אחת מהתוכנות שניסיתי לא מציגה שמות בעברית- הן פשוט לא מזהות את הקבצים. התוכנות עצמן כבדות ותופסות המון זיכרון הרצה (שוב, עם MMP ברקע ביג'ולד 2 מסרב להיפתח) ו-4 לחיצות כדי להיכנס לתוכנה, להעביר שיר ולחזור לקודמת לא באים בחשבון מבחינתי בזמן עבודה שוטפת עם המכשיר.
 

בינבא

New member
ניסית AerolPlayer?

אחלה תוכנה, מהפאלם בכל מקרה לא ציפיתי ל-multitasking עם mp3, והיא בהחלט מציגה שמות בעברית!!
 

shed

New member
אז אתה לא עושה משהו כמו שצריך

כי aero player מציגה , משמיעה ומנגנת גם קבצים בעברית. חפש בפורום, היה שרשור בנושא וגם שמתי screen shot מהפאלם שלי.
 

william

New member
אתה עכשיו סתם מגזים

אפילו עם הREALONE המובנה, אני רואה שירים בעיברית !!!! כל השירים (כ40 במספר) שהכנסתי לפאלם עובדים מצויין (גם בסוני SJ33 שהיה לי, וגם בTT3 החדש שיש לי היום)
 

atzmony

New member
אולי נמאס לך לשמוע את זה אבל התשובה

שלך דורשת
מתי חוץ מלאחיך וליחדי סגולה תנתן היכולת המופלאה הזאת...
 

udrive

New member
בקרוב ידידיי בקרוב..

אני מקווה שאתה באמת לא חושב שאלימות תפתור לך את בעיות ההתמצאות במרחב..
כמו שאתה יכול לשער לעצמך אין לי שום רצון לעקב משהו שאני יכול למכור..
 

amasaf

New member
אין ל T כל בעיה עם עבודה עם מפות

כולל עבודה עם BT GPS או GPS סריאלי.
 
למעלה