האם יש פה עילה?
שלום לכולם. לפני פחות מחודש קניתי מחשב מחברת מחשבים מוכרת בארץ. יום אחרי שקיבלתי אותו, החזרתי אותו למעבדה בכדי שיתקנו אותו. אחרי שקיבלתי אותו השתמשתי בו וכעבור שבועיים וחצי שוב פעם למעבדה לתיקון, הפעם שהה המחשב במעבדה כשבוע והובטח לי שלא תקרה יותר שום בעיה מאחר והם מצאו התקלה שנבעה מכרטיס המסך ולכןהחליפו לי את הכרטיס (לא עקרוני). כשקיבלתי את המחשב עבדתי עליו במשך חצי שעה, ושוב, אותה הבעיה. הוחלט שמחר לוקחים לי את המחשב למעבדה (בפעם השלישית בפחות מחודש!!!) ושם מחליפים לי את המחשב לחדש. הבעיה היא, שיש לי תוכנות שעלו לי כסף ( כמו Win XP)ועכשיו מחליפים לי מחשב והכל ימחק והם אומרים שאין ביכולתם לעשות שום דבר... ברצוני להוסיף, שקיבלתי פיצוי על כל הבעיות (מצלמת אינטרנט). שאלתי היא, האם יש פה עילה לתביעה? תודה מראש. דודו.
שלום לכולם. לפני פחות מחודש קניתי מחשב מחברת מחשבים מוכרת בארץ. יום אחרי שקיבלתי אותו, החזרתי אותו למעבדה בכדי שיתקנו אותו. אחרי שקיבלתי אותו השתמשתי בו וכעבור שבועיים וחצי שוב פעם למעבדה לתיקון, הפעם שהה המחשב במעבדה כשבוע והובטח לי שלא תקרה יותר שום בעיה מאחר והם מצאו התקלה שנבעה מכרטיס המסך ולכןהחליפו לי את הכרטיס (לא עקרוני). כשקיבלתי את המחשב עבדתי עליו במשך חצי שעה, ושוב, אותה הבעיה. הוחלט שמחר לוקחים לי את המחשב למעבדה (בפעם השלישית בפחות מחודש!!!) ושם מחליפים לי את המחשב לחדש. הבעיה היא, שיש לי תוכנות שעלו לי כסף ( כמו Win XP)ועכשיו מחליפים לי מחשב והכל ימחק והם אומרים שאין ביכולתם לעשות שום דבר... ברצוני להוסיף, שקיבלתי פיצוי על כל הבעיות (מצלמת אינטרנט). שאלתי היא, האם יש פה עילה לתביעה? תודה מראש. דודו.