האם יש פה עילה?

kinay

New member
האם יש פה עילה?

שלום לכולם. לפני פחות מחודש קניתי מחשב מחברת מחשבים מוכרת בארץ. יום אחרי שקיבלתי אותו, החזרתי אותו למעבדה בכדי שיתקנו אותו. אחרי שקיבלתי אותו השתמשתי בו וכעבור שבועיים וחצי שוב פעם למעבדה לתיקון, הפעם שהה המחשב במעבדה כשבוע והובטח לי שלא תקרה יותר שום בעיה מאחר והם מצאו התקלה שנבעה מכרטיס המסך ולכןהחליפו לי את הכרטיס (לא עקרוני). כשקיבלתי את המחשב עבדתי עליו במשך חצי שעה, ושוב, אותה הבעיה. הוחלט שמחר לוקחים לי את המחשב למעבדה (בפעם השלישית בפחות מחודש!!!) ושם מחליפים לי את המחשב לחדש. הבעיה היא, שיש לי תוכנות שעלו לי כסף ( כמו Win XP)ועכשיו מחליפים לי מחשב והכל ימחק והם אומרים שאין ביכולתם לעשות שום דבר... ברצוני להוסיף, שקיבלתי פיצוי על כל הבעיות (מצלמת אינטרנט). שאלתי היא, האם יש פה עילה לתביעה? תודה מראש. דודו.
 

igalgolan

New member
אם התוכנה חוקית ניתן להתקינה שנית

אם רכשת תוכנה חוקית ניתן להתקינה שנית על אותו מחשב, או על מחשב חדש (אם התברר שהראשון לא תקין). נכון שההתקנה עצמה על ידי טכנאי עשויה לעלות כסף, אך אם ברשותך התוכנה המקורית עם רשיון, בקש בחנות שיתקינו אותה שנית (בודאי כך לגבי Win Xp). יגאל גולן
 

kinay

New member
אני לא מדבר רק על ה xp

אני מדבר על כל העוול שנגרם לי, האם יש אפשרות לזכות בתביעה??
 

igalgolan

New member
העיקר הוא הנזק

בתביעה תצטרך להוכיח נזק ממשי (למשל העובדה שלא היה לך מחשב זמין מנעה את השתתפותך במכרז חשוב בו היית זוכה ומרויח מליון ש:ח), אם תצליח להוכיח נזק ממשי, ותביא עד מומחה שיעיד שניתן היה להתגבר על התקלה מיד ולמעשה התנהגו ברשלנות, אולי תקבל משהו יותר מסליחה. יגאל גולן
 
למעלה