האם יש פה משהו

jackie111

Well-known member
שאם היה יכול להשתתף כיום בבחירות בארהב.
היה תומך בטראמפ.

אני יודע שלא יוכל להשתתף בבחירות הבאות.
אבל אני שואל כדי לשמוע סיבות לתמיכה בו.
 

lemner40

Well-known member
שאם היה יכול להשתתף כיום בבחירות בארהב.
היה תומך בטראמפ.

אני יודע שלא יוכל להשתתף בבחירות הבאות.
אבל אני שואל כדי לשמוע סיבות לתמיכה בו.
1. כל אזרח אמריקאי יכול להשתתף בבחירות
לא משנה איפה הוא גר.
2. עד החודש האחרון כל הימנים הישראלים תמכו בטראמפ.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שאם היה יכול להשתתף כיום בבחירות בארהב.
היה תומך בטראמפ.

אני יודע שלא יוכל להשתתף בבחירות הבאות.
אבל אני שואל כדי לשמוע סיבות לתמיכה בו.
לימני ישראלי אין שום אופציה עם נשיא דמוקרטי, כך שכמו שנאמר לא הצבעה בעד טראמפ אלא נגד המועמד הדמוקרטי שמתמודד מולו. כמו שפריצקי ז"ל שבישראל אין בחירות בעד אלא רק בחירות נגד.
 

jackie111

Well-known member
לימני ישראלי אין שום אופציה עם נשיא דמוקרטי, כך שכמו שנאמר לא הצבעה בעד טראמפ אלא נגד המועמד הדמוקרטי שמתמודד מולו. כמו שפריצקי ז"ל שבישראל אין בחירות בעד אלא רק בחירות נגד.
האמת היא שאני מרחם על מי שתמך בעבר בטראמפ.
עוברים על הבוחרים האלה ימים קשים.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
האמת היא שאני מרחם על מי שתמך בעבר בטראמפ.
עוברים על הבוחרים האלה ימים קשים.
בפרשנות הרל"בית בוודאי :cool:. אבל רק נזכיר למפרשים כך שהם עשו זאת גם ימים בודדים לאחר בחירת טראמפ ברוב גדול. כבר אז טענו (גם כאן בפורום) בדיוק את מה שנטען היום בענין הזה. אז אמנם היום לכאורה יש לכך הצדקה מסוימת ובהחלט יש כאן מחשבות שמתעוררות ואין להסתירן. אבל לא בהכרח כצעקתה. בכל מקרה כך או אחרת, "ימים קשים" לא עברו על תומכי טראמפ בשבוע שלאחר שנבחר על אף שנטען כאן שכל הימין הישראלי מבכה את תמיכתו זו ו(עדיין)לא עוברים בהכרח גם היום.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ומה זה אומר לך?

לא חשבת על זה לעומק אלא כרק סוג של בדיחה.

שהכל מושחת!

ולכן הגישה הנכונה היא בהגרלה להיות בשלטון לזמן קצר - שנה למשל.
לא זאת לא בדיחה, אבא שלי ב-1996 אמר בפירוש שהוא לא מצביע בעד ביבי אלא נגד פרס ז"ל וגם ב-1999 הוא אמר שחשוב להצביע נגד ברק ולא בעד ביבי. וגם חוץ מבחירות 2019 א' שהוא הצביע משיקול תועלתני משפחתי לכחלון מבחירות מועד ב' הוא הצביע נגד ביבי פעמיים לגנץ או לליברמן, אני לא זוכר, ופעמיים ללפיד, כשאין לו שום סימפטיה לאלה שהוא רצה לראות כראשי ממשלה, רק רצה שביבי יוחלף. כך גם אחותי היא הצביעה שלוש פעמים לגנץ ופעם לסער כשפעמיים לגנץ זה נגד ביבי ולסער ולגנץ עם סער זה בעד סער או יותר נכון בעד הערכים האמיתיים של הליכוד שהיא מצאה במפלגה של סער. וגם אני עצמי כמה שאני אהבתי את שרון ז"ל, ב-2001 ראיתי בהצבעה שלי לשרון ז"ל קודם כל כהצבעה במשאל עם נגד מתווה קלינטון. ולמעשה אם תחטט גם כשהתווכחתי עם ביביסט בבחירות מועד ג', אמרתי שאני לא מבציע בעד בנט, אני מצביע נגד בג"צ.
 
לא זאת לא בדיחה, אבא שלי ב-1996 אמר בפירוש שהוא לא מצביע בעד ביבי אלא נגד פרס ז"ל וגם ב-1999 הוא אמר שחשוב להצביע נגד ברק ולא בעד ביבי. וגם חוץ מבחירות 2019 א' שהוא הצביע משיקול תועלתני משפחתי לכחלון מבחירות מועד ב' הוא הצביע נגד ביבי פעמיים לגנץ או לליברמן, אני לא זוכר, ופעמיים ללפיד, כשאין לו שום סימפטיה לאלה שהוא רצה לראות כראשי ממשלה, רק רצה שביבי יוחלף. כך גם אחותי היא הצביעה שלוש פעמים לגנץ ופעם לסער כשפעמיים לגנץ זה נגד ביבי ולסער ולגנץ עם סער זה בעד סער או יותר נכון בעד הערכים האמיתיים של הליכוד שהיא מצאה במפלגה של סער. וגם אני עצמי כמה שאני אהבתי את שרון ז"ל, ב-2001 ראיתי בהצבעה שלי לשרון ז"ל קודם כל כהצבעה במשאל עם נגד מתווה קלינטון. ולמעשה אם תחטט גם כשהתווכחתי עם ביביסט בבחירות מועד ג', אמרתי שאני לא מבציע בעד בנט, אני מצביע נגד בג"צ.
בקיצור אתה והמשפחה שלך חזק בקירקס הבחירות.

אצלנו זה היה הרבה יותר פשוט - בוחרים לשמאל מי יותר ומי פחות לפי האידאולוגיה - קל ופשוט...


למה זה ככה?

בימין תמיד מתאכזבים שעובדים עליהם ובוחרים באג'נדה של שמאל אחרי הבחירות אז הם נוקמים.


אני עברתי משמאל - לקנוניות אז אין לי למי להצביע אבל כל השאר בשלהם - אולי טיפה ימינה כי גנץ/בנט של היום

זה העבודה של פעם.

 

drקולדר

Well-known member
שאם היה יכול להשתתף כיום בבחירות בארהב.
היה תומך בטראמפ.

אני יודע שלא יוכל להשתתף בבחירות הבאות.
אבל אני שואל כדי לשמוע סיבות לתמיכה בו.
הנכדים של דרעי עריקים ושם ויהדות התורה הם תומכים בביבי אז טראמפ התפיס איתם הוא בכלל עשה טעות שהוא נגרר אחריהם גם מצב ישראל היה הרבה יותר טוב אילו ההרפתקה המיותרת לגמרי במפרץ
 

איציק5111

Well-known member
שאם היה יכול להשתתף כיום בבחירות בארהב.
היה תומך בטראמפ.

אני יודע שלא יוכל להשתתף בבחירות הבאות.
אבל אני שואל כדי לשמוע סיבות לתמיכה בו.
אם קמלה תתמודד אז ברור טראמפ,

כמו שלא רצינו את לינדברג במלחמת העולם השניה אנחנו לא רוצים עכשיו את קמלה
 

Harrington

Well-known member
מנהל
שאם היה יכול להשתתף כיום בבחירות בארהב.
היה תומך בטראמפ.

אני יודע שלא יוכל להשתתף בבחירות הבאות.
אבל אני שואל כדי לשמוע סיבות לתמיכה בו.
בהחלט. הסיבה פשוטה ולמעשה מתחלקת לשתיים:
א. מאחר ואני (לפי שעה) לא יודע בדיוק מה קורה היום מאחורי הקלעים, אני לא מהממהרים לבכות על 'התהפכות' טראמפ וכיו"ב. אגב זה נכון גם למה שקורה בפומבי ולא רק מאחורי הקלעים. כך למשל התבטאויות טראמפ שאירן לא תקבל דולר אם לא תבצע את התחייבויותיה וכיו"ב.
ב. טראמפ עדיין עדיף בעיני על החלופה שהייתה ביום הבחירות האמריקאי האחרון. לא רק שבשנה וחצי הראשונים שלו בקדנציה (שכבר לא נדבר על הקדנציה הראשונה שלו) הוא עמד לצד ישראל כפי שאף נשיא אמריקאי לא נהג לפניו, אלא שכאמור גם היום אני לא בטוח שזה לא המצב. אבל בכל מקרה, כשאני מסתכל על השנה וחצי האחרונות ומשווה אותן לחלופה*, אצבעי הולכת לטראמפ בלי אפילו לחשוב על זה פעמיים.


* למשל ע"ע איסור כניסה לרפיח על אף המידע על טרור במקום, ע"ע חוסר תמיכה בישראל במועה"ב של האו"ם, ע"ע אי-אספקת אמל"ח חשוב ודחוף באמצע מלחמה ועוד. כל זאת אל מול התקפה משותפת (ויעילה) נגד פרויקט הגרעין האירני ועוד.
 
למעלה