בדיחה של המסילה השלישית לבאר שבע?
דוקא אני מוצא הגיון בקווים כאלה ראשיים שתהיה עוד מסילה. כיום, הביקוש הוא רב. אם היו מתכננים נכון את הקו לדימונה+הקו העתידי ל"עיר הבה"דים", הרי שיש הגיון בהוספת מסילה נוספת. בהרבה מקומות בעולם אין שתי מסילות, אלא יותר מזה.
בדיחה של המסילה השלישית לבאר שבע?אני לא מוצא שום טעם בשלוחה
למיתר, מיתר הוא לא ישוב בסדר גודל המצדיק תחנת רכבת, בדיוק כמו להבים, להבים לעומת זאת נמצאת על הקו הראשי כך שהצורך הוא להקים את המבנה בלבד בעוד למיתר יש צורך בסלילת 15 ק"מ של מסילה לערך כאשר במיתר להערכתי לא מתגוררים יותר מ2000 תושבים. לגבי השוואת מסילת החוף למסילה לבאר שבע, יש להזכיר שהמסילות באזור הדרום (בעיקר) משנעות מטענים בהיקפים אדירים. למרות שאני לא שמעתי על הבדיחה של המסילה השלישית לבאר שבע אף פעם, יש בזה יותר כדאיות מאשר קו מגוכח למיתר.... אגב, מבאר שבע עד להבים תיסלל מסילה משולשת בכל מקרה במסגרת השדרוג הנוכחי.
דוקא אני מוצא הגיון בקווים כאלה ראשיים שתהיה עוד מסילה. כיום, הביקוש הוא רב. אם היו מתכננים נכון את הקו לדימונה+הקו העתידי ל"עיר הבה"דים", הרי שיש הגיון בהוספת מסילה נוספת. בהרבה מקומות בעולם אין שתי מסילות, אלא יותר מזה.