האם יש לו זכות..?

plomphy

New member
קודם כל

כמו שכולם אמרו- אני לא מבינה למה צעירים יושבים במקומות הקדמיים. גם כשהאוטובוס מפוצץ, הסיבה היחידה שאני אשב מקדימה זה כי אני לא סומכת על אחרים שייתנו למבוגרים לשבת, ומעדיפה "לתפוס" בעצמי זמנית את המקום במקום מתיישבי קבע חוצפנים למיניהם. עכשיו, נניח שלא שמת לב, והוא אמר לך לקום. זה בהחלט הדבר הנכון שקמת, וממש לא היית צריכה בשום מצב לסרב לו ולהמשיך לשבת. המוסכמה החברתית (ומוסרית ואישית ומה לא. לא יודעת שום דבר מבחינת שילוט וחוק..), לתת לנכים ומבוגרים לשבת מקדימה, לא צריכה להיות מותנת בהתנהגות מנומסת שלו. העובדה שהוא לא אדם נחמד לא אומרת שאת לא צריכה לקום.
 

Freemee

New member
קודם כל

ברור שצריך לפנות לו את המקום ולתת לו לשבת. זה שהוא היה חצוף זה באמת לא יפה מצידו ויכלת להעיר לו על כך אך עדיין בכל מקרה לתת לו את המקום כפי שאמרו מעלי. פתרון יעיל כפי שאמרו מעלי, במיוחד אם זאת לא נסיעה ארוכה אלא פנימית בתוך העיר לשבת מראש רק במושבים האחוריים או לעמוד אם אין מקום מאחור.
 
מובן שיש לו זכות

נכון שהשרשור כבר מלא בתגובות... אבל הנושא בוער בעצמותי ממש. בשום אופן אין להתעקש לשבת. נהפוך הוא. אני לעולם לא מתיישבת בספסלים הראשונים של האוטובוס. מבחינתי מקומות הישיבה מתחילים בדלת האחורית (או האמצעית באוטובוס מפרקי). לא יקרה מצב בו יעלה אדם זקן לאוטובוס ולא אפנה לו את מקומי. אני גם מקימה צעירים. אני לא מתביישת להיות החצופה והרעשנית לפעמים. שיתביישו הצעירים שממשיכים לשבת. טוב עשית שקמת. תארי לך שלא היית קמה, הנהג היה בולם בלימת פתע, ואותו קשיש היה נופל... את רוצה על מצפונך את הפציעה שלו? לאנשים מבוגרים קשה מאוד לעמוד ברציפות. קשה להם להחזיק את המוטות שנועדו לעומדים. היציבות שלהם יורדת כך שהם חשופים יותר לנפילות. העצמות שלהם חלשות יותר כך שהם עלולים לשבור עצם מסתם בלימת פתע באוטובוס! והיכולת שלהם להחלים נמוכה יותר כך שהם עלולים להיות מושבתים לחודשים ארוכים ממשהו שלאדם צעיר לא יגרום לנזק.
 

GentlyWeeps

New member
גם לאנשים שמנים! חח

לא הבנתי אבל מה עושה האישה בתמונה באמצע
 
למעלה