האם יש דרך להתקדם בסולואים בלי מורה

shukyn

New member
האם יש דרך להתקדם בסולואים בלי מורה

אם יש אתרים או משהו שממש עוזרים ומקדמים בסולואים וכאלה.
 
להתאמן הרבה.

זאת הדרך היחידה. הדבר היחיד שאתה כן יכול ללמוד זה טכניקות, ברגע שיש לך את הטכניקה יש לך את הסולו ויש לך כל קטע אחר שאתה רוצה לנגן. הבעיה היא, שאין בעברית (או באנגלית) שיכול באמת לעזור בזה.
 

guitarman

New member
טכניקות לא חסר

ארפג´יו, סוויפ ארפג´יו, ספיד מטאל, פריטה אלטרנטיבית (לא נשמע טוב בעברית אבל בסך כל זה להזיז את המפרט מעלה-מטה...) ועוד מיליארד... ככל שיש לך שליטה ביותר טכניקות ויותר סולמות ככה הסולו יותר מעניין..
 

shukyn

New member
יש לך דרך ללמד אותי טכניקות

של ספיד מטאל וכל מה שרשמת
 

Wyld stallyn

New member
אתה צריך להבין

שאף אחד לא יכול ללמד אותך את הדברים האלה אז אל תנסה לחפש קיצורי דרך אתה פשוט צריך להתאמן על שירים וסולואים עד שתצליח כתהיה לך טכניקה טובה תוכל לאלתר ולהמציא דברים כבר... אל תנסה לחפש נוסחאת פלא כי אין כזה דבר אף נגן לא נהיה בעל יכולות טכניות גבוהות מלידה או כי מישהו לימד אותו הכל זה אימון
 

guitarman

New member
אם יש לך אייסיקיו זה לא סתם יעמיס

את הפורום וזה גם ילך יותר מהר... בשביל להתחיל תלמד את כל המצבים של הסולם הפנטטוני המז´ורי והמינורי (למרות שהם פלוס מינוס אותו דבר...) בינתיים תתאמן כל הזמן על לפרוט צליל אחד מטה וצליל אחד מעלה עם המפרט.. אחרי שאתה יודע את המצבים תנגן אותם עם מטרונום במהירות נמוכה ולאט לאט תגביר.. שים לב שאתה פורט על כל צליל בכל מיתר ולא מפספס עד שיוצא שאתה מסופק.. האייסיקיו שלי הוא 9610720 דרך אגב: מה שכתבתי לך הוא התחלה הבסיסית לפיתוח מהירות..
 
למעלה