האם חוסר הספקה זה לקוי למידה?

Sami144

New member
האם חוסר הספקה זה לקוי למידה?

לא תמיד אני מצליח לענות על כל השאלות במבחנים ואני חושש ממבחן הפסיכומטרי. זה לקוי למידה?
 

liatporaz

New member
צריך לבדוק מה המקור חוסר ההספק

לעיתים חוסר ההספק יכול לנבוע מקשיים המוגדרים בתחום לקויות הלמידה , כמו קשיים בארגון שפתי,איטיות בשיום, במנגנוני עיבוד המידע, קריאה איטית, וכו, . קשיים נוספים שיכולים להשפיע על הנושא כמו קשיים מוטוריים המתבטאים בכתיבה איטית. לעיתים זה לא קשור ללקויות כמו מזג איטי של אדם. כדי לדעת את התשובה יש לפנות לאבחון.
 
זה יכול להיות אחד ממליוני דברים

מה שבטוח הוא שחייבים לאבחן. בהרבה מהמקרים יש למה לעשות לשיפור יכולת ההיבחנות שלך ואולי גם לשיפור דברים רבים שאתה לא מקשר לבעיה שלך במחבנים.
 
חוסר הספק.....

הי סמי ותודה שאתה מעלה את בעייתך ומשתף אותנו..... חוסר הספק כמו שענו פה חברים יכול להעיד על מספר גורמים, כגון: קשיים בהתארגנות, קושי בהפרדה בין עיקר ותפל, חוסר מיומנות ותרגול בכתיבת תשובה, וכן גם יכול להעיד על קשיים אחרים..... כדי לדעת יותר ולאבחן את התופעה צריך עוד המון פרטים כגון: האם זה חדש?, האם זה מופיע בכל המקצועות או רק ההומנים? ואם זה בהומאנים אז האם בכולם?, האם אתה חולם בזמן המבחן (יכול גם להעיד על בעיית קשב....)..... מכייון שיש מבחן פסיכומטרי בפתח אני מניח שאתה לקרת סיום לימודייך התיכוניים או אחרי צבא..... ואם הנחתי נכונה אני הייתי מברר מה מקור הבעיה ע"י אבחון ואז כשיהיה לך את התשובה מהיכן הושי תוכל לטפל..... המון בהצלחה יוסי
 
למעלה