אמא לבונבונות
New member
האם זו תופעה?
שלום אני שואלת בשביל מכר, הירדמויות חוזרות ונישנות בכל פעם של ריכוז בלי קשר לרמת עייפות זה יכול להיות גם אחרי שינה של 12 שעות בלילה ושעתיים עירנות. האם יש תופעה כזו? יש לזה שם? ההרדמויות יכולות להיות באמצע הרצאה (כמעט תמיד וגם כשמעניין), נהיגה שדורשת ריכוז (מחוץ לעיר) ועוד. זה ממש מפריע לתפקוד לפעמים. מדובר בהירדמות בכל צורה גם בישיבה או עמידה. האם זו בעיה נוירולוגית או פסיכולוגית? מה אפשר לעשות נגד זה?
שלום אני שואלת בשביל מכר, הירדמויות חוזרות ונישנות בכל פעם של ריכוז בלי קשר לרמת עייפות זה יכול להיות גם אחרי שינה של 12 שעות בלילה ושעתיים עירנות. האם יש תופעה כזו? יש לזה שם? ההרדמויות יכולות להיות באמצע הרצאה (כמעט תמיד וגם כשמעניין), נהיגה שדורשת ריכוז (מחוץ לעיר) ועוד. זה ממש מפריע לתפקוד לפעמים. מדובר בהירדמות בכל צורה גם בישיבה או עמידה. האם זו בעיה נוירולוגית או פסיכולוגית? מה אפשר לעשות נגד זה?