האם השמאל... נאמן לעם?

אבו-דני

New member
האם השמאל... נאמן לעם?

מועצת חכמי הפורום שלום כך טוען עיתון ערבי אל איאם ב23 לחודש זה..מפי האני אל מסרי ..``האינתיפאדה יכולה וצריכה להמשך כל עוד לא הושגו מטרותיה אולם יש לגבש את מטרותיה ולהסכים עליהם ולקבוע לנו הנהגה אחת, מתוך קביעה כי האנתיפאדה היחידה שיכולה לנצח היא האינתיפאדה העממית... בדרך זו נציב גבולות לכוחה של ישראל, ונוכל להביס אותה אם תבחר באופציית ההכרעה הצבאית, משום שאנו נעמיד נגד זה התנגדות, כשלצידנו העולם כולו וחלק גדול מהישראלים ( שמאלנים א.ד.) עכשו.... שרוף, הראובן, מרקי וכל אנשי ימין..מבינים מדוע שרון מבליג? יען כי הכרעה צבאית עכשו תביא לנו מלחמה מבית והערבים יודעים זאת היטב...השמאל הינו עבורם חלק ממערך הגייסות...לכן יש לשנן: טוב מלחמה על הירקון עם קונצנסוס מאשר מלחמה על הירדן בלי קונצנסוס`` שלכם האבו.....שלא שכח שמהרסייך (כובש?) ומחריבייך ממך יצאו...
 

shanon

New member
האם השמאל.... נאמן לעם?

בס``ד לפחות מימה שהבנתי הרשות הפלסתינית חזקה דאי הצורך נגד ישראל אין צורך להגזים אבל אם תפרוץ מלחמה אמתית לו יכח יותר מיממה לשטק כליל את הרשות ואת כל חייליה כלל את הערפאדדד ערפאת עצמו
 

שרוף

New member
לפי דעתי ולא כאיש ימין כי אני לא

ימין גם לא שמאל המלחמה הבאה היא רק עניין של זמן(כי אנחנו משדרים חולשה ולא עצמה)רצוי מאוד שלמלחמה הבאה נגיע כשעראפת והכנופיה שלו מנוטרלים ואותו חלק מערביי ישראל ובראשם רוב חברי הכנסת ערביי ישראל מנוטרלים. אנחנו לא נוכל לעמוד במלחמה חיצונית עם סוריה עיראק ואולי איראן עם חזבאללה ואולי צבא לבנון בצפון + מלחמה ברשות הפלשתינית + חמאס + הגי`האד האיסלמי+ ערביי ישראל. לכן ההבלגה הזאת של שרון לא ברורה ולא מובנת ולפי דעתי החיבור של שרון לשמאל בניגוד גמור לרצון העם הוא אסון לישראל. עיראק איראן סוריה ולבנון וגם ירדן ומצריים בונים על הכוח הזה של עראפת וערביי ישראל במלחמה הכוללת נגדנו. יכול להיות שמיגור עראפת והכנופייה שלו ומלחמת חרמה בחמאס ובגי`האד האיסלמי ובחלק הזה של ערביי ישראל המתנגדים לריבונותה של ישראל ובראשם עזמי בשארה (אני פלשתינאי) מוחמד ברקה עיסאם מחול וכל אלה שלא הזכרתי יקטין את רצון מדינות ערב הסובבות אותנו לעימות מזויין.
 

אבו-דני

New member
שרוף? יש לך ספק אם נוכל לכולם?

שרוף המפתיע שלום, ....``אנחנו לא נוכל לעמוד במלחמה חיצונית עם סוריה עיראק ואולי אירן..וגו`...שרוף לא רק המפתיע,... המזעזע!..איך הגעת למסקנה הזו? הקשב ופקח עינייך היטב..פער אותן!!!...אילו לא יכולנו למדינות הללו מזמן.מזמן הן היו יוצאות עלינו..ברם לא רק שאנו יכולים להביס אותן בקלילות מדהימה (גם אם ישנן קורבנות כמובן..רק מהפן הצבאי גרידא) ההרפתקאה הצבאית שלהן תחזיר אותן (אם המעצמות לא התערבו כמובן)ישר לתקופת הברונזה..וזה בדוק. שלך האבו...שלא מבין מהיכן שרוף מצא את הפניקה...
 
למעלה