האם השמאל... נאמן לעם?
מועצת חכמי הפורום שלום כך טוען עיתון ערבי אל איאם ב23 לחודש זה..מפי האני אל מסרי ..``האינתיפאדה יכולה וצריכה להמשך כל עוד לא הושגו מטרותיה אולם יש לגבש את מטרותיה ולהסכים עליהם ולקבוע לנו הנהגה אחת, מתוך קביעה כי האנתיפאדה היחידה שיכולה לנצח היא האינתיפאדה העממית... בדרך זו נציב גבולות לכוחה של ישראל, ונוכל להביס אותה אם תבחר באופציית ההכרעה הצבאית, משום שאנו נעמיד נגד זה התנגדות, כשלצידנו העולם כולו וחלק גדול מהישראלים ( שמאלנים א.ד.) עכשו.... שרוף, הראובן, מרקי וכל אנשי ימין..מבינים מדוע שרון מבליג? יען כי הכרעה צבאית עכשו תביא לנו מלחמה מבית והערבים יודעים זאת היטב...השמאל הינו עבורם חלק ממערך הגייסות...לכן יש לשנן: טוב מלחמה על הירקון עם קונצנסוס מאשר מלחמה על הירדן בלי קונצנסוס`` שלכם האבו.....שלא שכח שמהרסייך (כובש?) ומחריבייך ממך יצאו...
מועצת חכמי הפורום שלום כך טוען עיתון ערבי אל איאם ב23 לחודש זה..מפי האני אל מסרי ..``האינתיפאדה יכולה וצריכה להמשך כל עוד לא הושגו מטרותיה אולם יש לגבש את מטרותיה ולהסכים עליהם ולקבוע לנו הנהגה אחת, מתוך קביעה כי האנתיפאדה היחידה שיכולה לנצח היא האינתיפאדה העממית... בדרך זו נציב גבולות לכוחה של ישראל, ונוכל להביס אותה אם תבחר באופציית ההכרעה הצבאית, משום שאנו נעמיד נגד זה התנגדות, כשלצידנו העולם כולו וחלק גדול מהישראלים ( שמאלנים א.ד.) עכשו.... שרוף, הראובן, מרקי וכל אנשי ימין..מבינים מדוע שרון מבליג? יען כי הכרעה צבאית עכשו תביא לנו מלחמה מבית והערבים יודעים זאת היטב...השמאל הינו עבורם חלק ממערך הגייסות...לכן יש לשנן: טוב מלחמה על הירקון עם קונצנסוס מאשר מלחמה על הירדן בלי קונצנסוס`` שלכם האבו.....שלא שכח שמהרסייך (כובש?) ומחריבייך ממך יצאו...