האם דמנו שווה מים???
אלוהים!! אם אתה שומע, אולי אתה תעזור, כי איך שהמדינה הזאת מתנהלת, כולנו נלך לאבדון. לא! אני לא מאמינה בחזרה בתשובה. ולא! אני לא חושבת שאסון ורסאי נגרם בגלל חטאים! אבל אני כן יודעת כמה דברים- אסון ורסאי נגרם בגלל אנשים שהתנהגו כמו חיות, ואילו הפיגוע בדולפינריום נגרם ע``י חיה שמייצגת חיות! כן! חיות פרא! חיות שאין להם זכות קיום על פני אדמה קדושה ספוגה בדם ילדינו! אני קוראת לכל מי ששומע וקורא- ח-ר-ם!ח-ר-ם!ח-ר-ם! חרם על בני הפלישתים! חרם על המסעדות שלהם! החנויות שלהם! המקומות שלהם! ה-כ-ל! שירעבו ללחם! אל תעסיקו את הרוצחים כי יום יבוא והעובד הכי נאמן שלכם ימכור אתכם בעבור נזיד עדשים או אפילו יותר טוב- סתם בשביל התענוג לראותכם שותתי דם! מחכה לתגובותיכם!
אלוהים!! אם אתה שומע, אולי אתה תעזור, כי איך שהמדינה הזאת מתנהלת, כולנו נלך לאבדון. לא! אני לא מאמינה בחזרה בתשובה. ולא! אני לא חושבת שאסון ורסאי נגרם בגלל חטאים! אבל אני כן יודעת כמה דברים- אסון ורסאי נגרם בגלל אנשים שהתנהגו כמו חיות, ואילו הפיגוע בדולפינריום נגרם ע``י חיה שמייצגת חיות! כן! חיות פרא! חיות שאין להם זכות קיום על פני אדמה קדושה ספוגה בדם ילדינו! אני קוראת לכל מי ששומע וקורא- ח-ר-ם!ח-ר-ם!ח-ר-ם! חרם על בני הפלישתים! חרם על המסעדות שלהם! החנויות שלהם! המקומות שלהם! ה-כ-ל! שירעבו ללחם! אל תעסיקו את הרוצחים כי יום יבוא והעובד הכי נאמן שלכם ימכור אתכם בעבור נזיד עדשים או אפילו יותר טוב- סתם בשביל התענוג לראותכם שותתי דם! מחכה לתגובותיכם!