האם גם אתן כתובת למתלבטות?

gezers

New member
בעיקר מסכימה עם החלק המודגש!

ולא אוסיף שוב את דעתי לגבי האוטנטיות של מעמדך...
 

ממולדה

New member
ממש לא נגדך

רק שהייתי מייעצת לך קודם כל להיות שלמה לגבי מצבך שלך, ורק אחר כך להטיף לאחרות בנושא מצבן שלהן. מעבר לזה, אתר תפוז גדול ופתוח, ובפורומים רבים בו דנים בשמחה ובאריכות על גברים ודייטים.
 
../images/Emo23.gifבואו נסגור את הענין בזה

שכל אחת מאתנו זכותה לחיות את חייה כרצונה לבחור את דרכה וכל דרך היא טובה ומיוחדת ונכונה לכל אחת ואחת. ואנו צריכות לכבד אחת את השניה את מחשבותיה ואת הדרך שבחרה. אנחנו פה בפורום לא בשביל לשפוט, ולהעביר ביקורת אלא להעשיר אחת את השניה בידע, לשתף כשרע, ולחלוק כשטוב אז באמת כדאי שאלה ישארו המטרות. שלנו .
 

nina L

New member
בהחלט.

בסביבה שלי יש המון רווקות המשיקות לסוף שנות השלושים- לארבעים או חלפו עברו שם. (או בנות 30+ שמתחילות לחשוש מן העתיד.) אני לא יוזמת שיחה. חלק מהן/ קרוביהן פנו אלי (לקרובים אני נותנת טלפון בשמחה. שוב - אם הן מעוניינות לפתוח בנושא שייפנו. מי שקיבלו טלפון מקרובים מעולם לא התקשרו.. ). מי שפנו אלי הכירו אותי המון זמן ופנו לאחר זמן רב. חלקן אמרו שחששו לחדור לפרטיותי, אף שהנושא מאד פתוח אצלי. הפונות פנו בכאב גדול, בדמעות, מתוך רצון עז לילד אבל עם מעצור עז כלשהו. הן מאד העריכו את ה'תעוזה' שלי - משהו שהדגישו, כנראה מתוך החששות הכבדים שלהן. שוחחתי אתן כשהייתי בתהליך ניסיונות הכניסה להריון ואולי תחילת ההריון. הדגשתי מאד את נושא הגיל והסטטיסטיקה והתהליך - אופרטיבית. מי ששוחחתי אתן ארוכות ושוב ושוב פנו אלי היו בנות 39 ו-43. פרשתי בפניהן את מערך השיקולים שלי. אחת מהן - ידידה טובה שלי היום - החליטה ומנסה את נתיב ההורות האחרת, ואני תומכת בה בחום. האחרות לא פעלו. בהתחלה ניסיתי לשכנע את המבוגרות שבהן בלהט, כי חשתי את הכמיהה הרבה וידעתי שזמנן אוזל והולך - אם נותר עוד כזה. אבל מתישהו הבנתי, שמה שלא אומר לא יניע. אין קיצורי דרך בתהליך ההבשלה וההכרה בדרך הנבחרת. אני כמובן מכבדת את בחירתן, אבל במקרה של שתיים מהן ברור לי שהכאב גדול, ועצוב לי.
 

s p r i n g1

New member
כן, קורה מידי פעם

מבקשים רשות לתת את הטלפון שלי ל... אני מסכימה כמובן עד עכשיו נדמה לי שרק אחת התקשרה והשאר לא. הגישה שלי היא בעיקר לספר להם את הסיפור שלי, מה חשבתי בגיל 35 ומה עכשיו ולמה אם רוצים ילד כדאי מאד לקפוץ למים סביב גיל 35 ולא הרבה שנים אחרי, אבל מוטב מאוחר מלעולם. וכמובן אם יש להן שאלות וכו לענות ולהסביר מה עושים כדי לממש... אני לא חושבת שזה נכון לדחוף ממש מישהי לתהליך , אחד הדברים שאני מדגישה שזאת אחריות רבה, שזה לא פשוט בכלל לגדל לבד ושזה דורש משאבים כספיים מסויימים ודורש המון השקעה וויתורים וכוחות נפשיים אבל שמבחינתי האישית זה הדבר הכי חכם והכי נכון והכי טוב והכי מוצלח שעשיתי בחיים ... ושהדבר היחיד שאני מצטערת שלא מימשתי בגיל 35 אבל כמובן שמחה שזכיתי למתוקית עכשיו ומוטב מאוחר...ובכלל היה לי מזל גדול ואסור להשאיר את זה לרגע האחרון כי עלולים לפספס את הרכבת... בכל מקרה אני מדגישה שחשוב מאד שהרצון לילד יהיה שלהן ולא של מישהו אחר שדוחף אותן בלי שבכלל יש להם תשוקה לילד משלהן. ושאם הם זקוקות לכתף תומכת, לתשובות והנחיות שאשמח תמיד לענות לשאלות. כמובן שאחד הדברים שאני מדגישה זה שיש גיל שאחריו עלולים להיות קשיים בכניסה להריון, שזה לוקח לעיתים זמן ושעדיף בכל זאת להיות אמא יותר צעירה במיוחד אם חושבים על שמירת אופציות ליותר מילד אחד וגם מספרת להן שחשוב להפריד בין השאיפה לזוגיות לשאיפה לילד ואפשר להיות אמא ועדיין למצוא זוגיות ובגיל מסויים פשוט לא לבנות על האביר על הסוס הלבן שהוא היחיד שיהיה שותף למימוש האמהות...
 

זואי11

New member
מאז ומתמיד שלחו אליי את השכנה/הבת דודה/ הבת

של.... וכו'. ביחוד שכשהריתי את הפושטקית התופעה הייתה עוד הרבה פחות נפוצה והרבה פחות מדוברת מאשר היום. אני לא יכולה לקבל החלטה עבור אף אחת ולא נותנת עצות לאף אחת אבל מספרת על נסיוני כאמא יחידה לבנותיי.
 

panzita

New member
אויש, במקרה שלי,

אמא שלי, מאז שרואים בטן, מספרת לכל העולם איך *הבאנו* את יוכבד הקטנה לעולם - אה, ד"א, זאת בת, והיא מהממת לגמרי - ואיך לגדל ילדים בשבט זה הרבה יותר הגיוני וטבעי, ואיזה יופי שתהיה *לנו* תינוקת. בקיצור, הפכתי לגורו לענייני יחידנות שלא מרצוני אפילו. אבל קרה כבר ששאלו אותי על זה, למרות שכרגע אני יכולה לספר רק על שלב התהליך, איך נכנסים להריון וזה, ואני תמיד עונה באריכות ובשמחה. סביר להניח שכשיוכי תהיה בחוץ ישאלו אותי יותר, ואני שוב אענה באריכות ובשמחה, אבל בלי לדחוף.
 

nina L

New member
אני רוצה לומר לסיכום האירוע המצער כאן: ממי,

על כל משתתפ/ת כאן לכבד את המקום ואת יושביו. מי שאינה מסוגלת לכך - אל לה להשתתף בפורום הזה. בכל דרך שתבחרי אני מאחלת לך ולמשפחתך הצלחה ואושר.
 

יובלית37

New member
היי, בנות, ממי101 היא משלנו, היא מתוקה להפליא

והילדה שלה משגעת. מי שמכירה אותה מהמפגשים יודעת שאין כמוה בישירות, בכנות ובפילפליות, וככה בדיוק היא גם כותבת. אין לי גם ספק, שהלוואי שכולנו היינו סובלניות וסבלניות כמוה (ראיתי אותה עם הקטנה), אז יאללה, חיבוקי ומספיקי!
 

פזפוזה

New member
אני מקווה למצוא ....

זוגיות.וכן, בכל זוגיות אני משערת יש קצת עינין אינטרסנטי משני הצדדים. אבל זה לא קשור לבחירה שעשיתי שהבאתי את נוני לעולם. אני מאושרת מאד איתו ושמחה על החלטתי זוגיות אפשר לעשות בכל גיל-ילד לא!.וזה מה שאמליץ לזאת שתשאל ילד הוא לא בן זוג וכל דבר עומד בזכות עצמו. גם להביא ילד לעולם ולממש את האמהות. וגם לנסות זוגיות (במידה ומתאים כמובן) ולממש את הנשיות.
 

ממולדה

New member
לצערי, מה שאולי עובר פנים מול פנים

פשוט לא עובד בווירטואליה. אני חוששת שלפחות עבורי זה קצת מאוחר מדי לחיבוקי, אחרי השפל שאליו ירדו תכני הפורום היום. אולי בחלוף קצת זמן.
 

lollla

New member
מה הקשר בין מחט לשחת? יתכן שממי סובלנית להפלי

להפליא לביתה ואף לחברות במציאות - אך פה לא הפגינה סובלנות - וזה לא פעם ראשונה. זו לא היתה תגובה לממי כאדם. זו היתה תגובה לדברים ספציפיים שאמרה יש פתגם - ברומא התנהג כרומאי, והיא לא השכילה לעשות זאת בנוסף, יובלית, זה נחמד שאדם ישר וכן ופלפל - אבל... זה גם נחמד שהוא דואג שהכנות והפלפל שלו לא ישרפו לאחרים.... אז בואי נסכים שלא להסכים
 

nina L

New member
היי יובלית

גם אני נ-ו-ר-א לא אוהבת אינטראקציות מן הסוג שהיה כאן, וחומלת, אבל אי-הסובלנות וההנמכה כלפינו היו עקביים ועמוקים. בשרשורים מן העמוד הזה עלו כמה מרצעים כבדים במיוחד שהונחתו על ראשנו. וכשזה עולה שוב ושוב נגדשת הסאה. בשרשור הזה ובשרשור שנמחק נחצו גם כמה גבולות וקווים אדומים באמירות אישיות קשות ומאד לא הוגנות.
 

lollla

New member
לא השתתפתי בשירשור - אך בהחלט מסכימה

שזה לא הפורום לדון בנפלאות הזוגיות זה פורום לאמהות המגדלות ילדים לבד ונושאים הקשורים מכך זה גם לא המקום לבוא ולהתגרות בנשים שלרובן אין זוגיות בכך שלי יש גם לי יש זוגיות ולעולם לא חשתי שאני צריכה לדחוף את בנות הפורום למצוא חבר כי כך יותר טוב כמו שלא אמרתי לאף אחד שעדיף בלי חבר יש נסיבות בחיים, יש גורל, יש אופי, יש דרישות, ויש מציאות בנוסף, יש גם הבדל בין לעודד נשים שמתלבטות אם להביא ילד - כי הן צריכות מעט דחיפה( ומין הסתם אם עשינו זאת אנו מאמינות בכך ונמליץ על כך - ) לבין ל"עודד" נשים למצוא זוגיות כשקשה או כשלא רוצים. זה יותר דריכה על יבלות מאשר עידוד. אני בטוחה שאף אחד לא הולכת פה עם שלט ומטיפה לנשים בגיל שלנו להביא ילד אם הן רווקות.
 

e l l a 0 0 7

New member
my two cents

Hi, writing in English, since this is easier Looked ath the whole exchange and we have two "trols" as I see it - namely people who like to create fights. Those are "sake" and "isha ktana ba rehov" they never write about any "real" topic only when they see an opportunity to create a fight - they did it with the lesbian woman's post (the one about searchin for a nany) and did with this one. They - or maybe it is actually one person are good at stiring things up. So I sugest we all reread the posts and see how the discussion escalated. My two cents
 
I am not a troll

The least you can do before accusing someone of being a troublemaker is to run a Tapuz search. I never wrote in the lesbian mother's thread. I have written dozens of posts in this forum, most of them purely informative on "real" topics. Some may have sparked an argument, but that wasn't my intention.​
 

ronsha1

New member
אני הייתי מציאה

אני הייתי מציאה לאישה קטנה ברחוב להמשיך להתעדכן בתפוז בנושא החרוזים
 
גזר, קודם לחשוב לפני שאת מגיבה

אולי במקרה, בטעות, מדובר במישהי שעברית היא לא שפת אימה?
 
למעלה