האם גם אתן כתובת למתלבטות?

nina L

New member
ממי והאישה הקטנה: הדברים האלה לא ראויים

מצד שתיכן.
 

טלטל11

New member
../images/Emo18.gif שתיכן מתבקשות לעצור פה

אם ממש דחוף לכן לבצע את ההשתלחויות האלה אחת בשנייה המקום המתאים לזה הוא המסרים, ולא על גבי הפורום
 

ממולדה

New member
אני משתדלת לא להיות מיסיונרית

לא לעניין הזה בכל אופן
קטונתי מלייעץ לאנשים אחרים לגבי תכנון המשפחה שלהם. להבדיל משאלות על תזונה, חיתולים או שיטות הרדמה, שבהן אני שמחה לחלוק את דעותיי, כאן יש עניינים שבדיני נפשות ממש. זה לא במחלקה שלי.
 

shir shir 111

New member
לא מסיונרית אבל בהחלט כתובת למתלבטות

שנשלחות אליי. הרבה פעמים אני מזמינה אליי הבייתה ומאפשרת להציץ על ערב סטנדרטי בחיינו. רק רוצה להראות שזה אפשרי וממלא למי שתחליט לבחור בכך אבל לעולם לא ממליצה כך או אחרת. לכל היותר מציעה לבצע בדיקה של הפרופיל ההורמונלי.
 

טלטל11

New member
בהחלט ../images/Emo13.gif

עם חלק אני רק משוחחת בטלפון, וחלק גם הגיעו אלי הביתה. אני גאה לומר שיש לפחות שתי נשים (שאולי קוראות בפורום הזה ואולי לא) שהביקור אצלי בבית (שפיצקי היה אז אולי בן חודש) שינה להן את החיים. כל פעם שיוצא לי לדבר עם אחת מהן, פעם בכמה חודשים, הן מזכירות לי את זה ומודות לי על ה-wake-up call שהן חוו אצלי בבית
אני לא מרגישה מסיונרית, בכלל לא. אני כן, בשמחה, מספרת על החווייה שלי, לכל מי שמגיעה אלי (ומגיעות דרך לקוחות, דרך חברה של חברה של אמא שלי, דרך שכנה.. אמרנו כתובת?
). אני לא משכנעת ולא דוחקת באף אחת. רק מסבירה מה הביא אותי לבחור בדרך שבחרתי, מתעכבת על אלמנט הגיל וההשלכות לגבי פוריות, ומסבירה איך מתחילים ואת התהליך. אני לא נמנעת מלתאר את הקשיים, ואת האושר לא ממש צריך לתאר- רואים את זה לבד
 

ממי101

New member
זו לא פעם ראשונה שכל הפורום נגדי . אני מניחה

שמשום שאין פה הרבה נשים שיש לילדן אב ידוע ( ולא עוד אחד בדרך שונה ) אתן רואות את הדברים שונה ממני . לטעמי כשנפתח הפורום הזה מחדש מול הפורום השני , היה ברור שעניין הסובלנות כאן הוא ערך . כי בפורום השני טוהר האימ"ב הוא הקריטריון היחיד . בנק הזרע או לכי מפה . אני באה ממקום של אימ"ב שונה . לא ויתרתי על אהבה . לא חשבתי שאני אמא עייפה ולכן ילכו מפה הגברים . לא קידשתי את הלבד . לא ששתי לעשות עוד ילד בפורמט המקובל של הפורום כי אני לא שלמה עם הורות כזאת אבל יחד עם זאת אני אימ"ב . לא בעל כורחי . מאושר גדול והבנה כי זה יסתום את הוגלל ( זמנית או שלא ) על מערכת יחסי עם X . נשים רבות פה לא חוו זוגיות אמיתית . כך הן בעצמן מספרות . אני שחוויתי רואה את הדברים אחרת ואמרת אותם . עולם של אמהות לבד ? ?? מותר וצריך להגיד מה שחושבים . אין כאן שום דבר שיפוטי . הקוראות הן המחליטות לראות את הדברים כך ( מחולשה ? מנחיתות ?) היו פה אימ"ב כמוני ( סיגי של יפעת למשל ) . לא אני הברחתי אותה . מיסיונרית של אימ"ב אני לא . לא באה להעיר אף אחת מתרדמת השעון הביולוגי/הפנטזיה שנגוזה . אני מכירה שלתבי יהיה בן זוג אהוב שישהי גם החבר שלה . שלא תגדל ילדים לבד . ועדיין זה לא אומר כלום . זאת המשאלה שלי . ( כן כן התשובה שתגיע היא שאני ארצה שהיא תהיה מאושרת בכל דרך . ברור ) אבל כפי שאמרה טוטיק , לקות כאן שאת השלמה עם מציאות של חוסר אהבה . אני לא מטפחת אותה . טוב לי עם בן זוג שמחבק אותי צוחק איתי , ישן איתי . ואני מדברת על זה גם איתכן . ולא משלימה איתכן . זה חלק מסובלנות ולא שום דבר אחר .
 

nina L

New member
מן הראוי שאת תגלי סובלנות, כבוד רגישות כלפינו

לא פעם נתקלתי בדברייך ב"הנמכה" של אימ"ב. חבל שבמקום להקשיב למה שאנו מנסות לומר לך, את מעדיפה לחוש סוג של קרבן "נפגע" - במקום להבין כי מי שפוגע כאן היא את עצמך.
 

tutik1

New member
ממי, אני חייבת להגיד לך שהפעם הצלחת להרגיז

אותי. במשפט אחד את כותבת: אין כאן שום דבר שיפוטי, ובהמשכו: הקוראות החליטו לראות כך את הדברים-מחולשה? מנחיתות? מה אני אגיד לך-אם זאת לא שיפוטיות, אז מה כן...
הסובלנות שאת כל כך מחפשת כאן בטח לא נמצאת במשפט הזה, ולתחושתי היא גם לא נמצאת בהתעקשות שלך להסביר לנו כמה היא זוגיות היא דבר נפלא, למרות שנשים כאן אמרו לך מספר פעמים ש- א. הן יודעות ב. לא מעניין אותן לדבר בפורום על כמה זוגיות היא דבר נפלא. אני חוזרת ואומרת לך שוב-את נמצאת בפורום אימהות יחידניות מבחירה, שמטבע הדברים נסיבות כאלה ואחרות הביאו אותן לאימהות מסוג זה. התעקשות חוזרת ונשנית שלך לנפנף אל מול עינהן בנפלאותיה של הזוגיות היא חוסר רגישות וחוסר כבוד. ואגב-סיגי של יפעת, כפי שהעידה על עצמה, היא אם גרושה, והיא אף סיפרה לנו כמה זה כיף שהגרוש לוקח את הבת לסופהשבוע והיא יכולה לישון עד מאוחר..... ועדיין, היא (וכל אחד או אחת אחרת) בהחלט מוזמנת לכתוב כאן (אם זה מעניין אותה) על נושאים של אימהות יחידנית. ובהקשר הזה-ממש אין לי שום בעיה עם הדרך שבה הרית את ביתך. יש כאן עוד נשים שסיפורן דומה במידה זו או אחרת. לתחושתי, זו את זו שמנפנפת בשוני הזה (אפילו בתגובה הזו שלך) ומצהירה עליו שוב ושוב.
 

ממולדה

New member
משהו על ערך הסובלנות

א. הפורום הזה מעולם לא נסגר
ולכן גם לא נפתח מחדש. ב. אחרי הפיצול, כשהמנהלות חזרו לנהל, הוחלט שהפורום אכן יהיה סובלני - ב*זהות המשתתפות בו*. לא בנושאים עליהם המשתתפות מדברות. על זה היה כל הרעש.
 

lb4

New member
בהחלט כך . ועוד תוספת

בפעם האלף אני חוזרת על שנאמר , חלק נכבד מחברות הפורום אינו רואה כל רע בזוגיות ,נהפוך הוא.... ואני האחרונה שאקדש אימ"ב כאופציה מועדפת על זוגיות טובה, ולא הייתי רוצה להגיע למצב בו מסיבות שונות ( עייפות, נוחות, אכזבות עבר, אידאליזציה של המצב הנכחי, הכחשה כזו או אחרת ) אוותר על זוגיות, ואני בטוחה שרבות כמוני. אבל המציאות לפחות כרגע שונה, ואנחנו חיות אותה, ומנסות להפיק ממנה את המיטב. אולי המציאות הזו אצל חלקינו מרחיקה את הזוגיות אף יותר,אבל מה לעשות אתה לא יכול כל היום להיות עסוק באין. אז אנחנו עסוקות במה שיש לנו, בתקווה שאולי מתי שהוא יהיה יותר. נכון שזה לא יקרה מעצמו, אולי זה גם לא יקרה. כל אחת עם הרצונות, ,סדרי העדיפויות שלה, והבחירה שלה איפה לשים אטת האנרגיות שלה. אבל אם להשתמש בדימוי- פשוט מאוד להבנה- כשקבוצת חברים בעלי רקע כלכלי מסויים יושבת יחד, נהנית מהחברה והשיתוף, ומישהו שנמצא במקום אחר ( נניח עמיד הרבה יותר ) טורח כל 2 משפטים לספר להם ממנעמי חייו עתירי הממון , כולל כל הדברים שהם חלמו עליהם ואין להם.....ומידי פעם גם גוער בהם על כך שהם "לוזרים" שלא מתאמצים מספיק לקדם את מצבם הכלכלי... אחרי כמה פעמים שהם ינסו לאמר לו שנושא השיחה לא ממש תורם להם, כנראה שחברתו פשוט תפסיק להיות להם נעימה.לא בגלל שהוא עשיר והם לא, וגם לא בגלל שהם לא דמוקרטים או פלורליסטים אלא פשוט כי הוא לא רגיש ומבאס להם בגלל זה את הערב. ועניינית, לי אין בעיה מיוחדת לשמוע את הערותייך, אבל ברור לי שלאחרות הן יכולות מאוד להפריע. בלי קשר הטון בהחלט לא לרוחי.
 

kתנה

New member
אהבתי את האנלוגיה...- ומה לגבי רזות שמספרות

כמה הן טורפות כל היום - כל דבר... ואני עם צמיגי הדקא?.....
 

judith4

New member
גראושו מרקס אמר שלא יצטרף למועדון שמוכן לקבלו

אז גם את ממי, בעצם, בדברייך שלך, לא מוכנה להצטרף למועדון שקיבלך. מדברייך עולה, כי נוכחותך פה זמנית בהחלט עד אשר תיגאלי מהסיטואציה האומללה (לשיטתך) והיחידנית אליה נקלעת, שלא מבחירתך ונכפיתה עלייך גם אם את אומרת אחרת. ובעצם אינך מבינה ומזדהה כאן כמעט עם מרבית הגולשות לגבי הבחירות שהן עשו בחייהן. בהחלט לא נעים לשמוע השכם וערב מפיך כמה טעינו בדרכנו וכמה אנחנו לא מבינות מה אנחנו מפסידות - ואולי, כמו שכבר אמרו לך כאן - תתני לנו את הקרדיט?
 
למעלה