תגובה...
א. לא מעניין אותי "טוהר הגזע". מעניין אותי שהדור הבא יהיה יהודי לפי ההלכה, ושהוא יחונך ברוח המסורת היהודית (ושים לב למינוח "מסורת" ולא "דת"). אין לי שום ענין שהאבא הרוסי יהיה הדומיננטי בעיצוב אורח החיים המשפחתי, ויגדל פה דור מנוכר ליהדות. ב. הטענה שלך על ילדי עובדים זרים היא היתממות. ראשית, כל ילד של עובד זר שיקבל אזרחות יגרור מיד את כל משפחתו בטענה של "איחוד משפחות". הרי לא יעלה על הדעת שנשאיר צעיר בודד בארץ והוריו יגורו בגאנה או בפיליפינים, וכמובן שלא נפקיר בקולומביה את הסבא החולה שנשאר לבדו. נכון? אני גם לא צריך ללכת רחוק... הרי כבוד השר פורז ירום הודו כבר דאג שהוריו של חייל בודד ששרת בצה"ל (שאינם זכאי חוק השבות) יקבלו אזרחות ישראלית בזכות בנם. היות ומן הסתם ילדי העובדים הזרים שיתאזרחו גם ישרתו בצה"ל (שהרי הם יהיו אזרחים מועילים ונאמנים), ברור שתקדים פורז יחול עליהם והוריהם יזכו באזרחות ישראלית. (אגב, גם אם המדובר רק בתושבות קבע - עדיין זה ישנה את פני המדינה. תושב קבע מצביע בבחירות המוניציפליות, וברור גם שאחרי כמה שנים הוא זכאי לאזרחות.) בנוסף לכל הנ"ל, מרבית העובדים הזרים הם ממדינות עולם שלישי ומשכבות עניות. ואנשים אלה באו מתוך תרבות של משפחות ברוכות ילדים. אז הדעת נותנת שילדי העובדים הזרים יביאו לעולם ילדים רבים, ויווצר כאן עוד סקטור לא-יהודי גדול (שכמובן ישאף למחוק את דמותה היהודית של המדינה). ג. לגבי ערביי ישראל... הצחקתני. ערביי ישראל ידועים בנטיייתם להביא ילדים רבים לעולם. ד. לגבי החרדים... אריק כבר ענה לך והעיר לגבי שנאתך לחרדים.