האם אני היחיד שהטרול פנה אליו במסר?

alienboo

דיי, מספיק עם ההכפשות

לפחות עכשיו זה הרבה יותר איכותי ( אני מקווה ) ערן כותב שאם אינכם מעוניינים להיות ברשימת התפוצה, תודיעו לו. על פניו זו נראית הודעה הולמת.

alienboo

תשובה ? איזו תשובה ?? כן לא אולי ?

אני החזרתי. כל עוד ישנה האפשרות להפסיק את תפוצת המידע ( מכל מקור ) זה לגיטימי אם זה יעבוד כמו שזה מפורסם, סבבה פלוס, הוא לא כופה את עצמו על אף אחד.

mikki01

do you really believe that

he will stop sending his trash if you ask from him ? He is like a spammer if you send him a message he will bombard you with meny more He was asked to stop bombarding the forum with his garbage but he continued what makes you think that he will not bombard your email with garbage though you'v asked him to stop?!

mikki01

and you made the mistake of

giving him attention , that is what he wants , either here in the forum or by email for him it does not matter it is attention.

alienboo

The answer is very simple

Never mind if i belive him or not ( i give every one the benefit of the doubt, until one crosses me ) in public forum, im bound to the decisions of the manager, but in my personal message box, i have the option to block messages from anyone, meaning, im in control. if i request from eran to stop sending me info and he will not, a. i can block him under any alias he have b. i am entitled to press charges on the ground of him spamming me, since he offerd me the option to ask him to stop and he refuses.

mikki01

Guys what ever you get on your

Personal email is fully your problem and not of any ones concerns Have fun

rinam

כן בתור ערן סבג 6, איזה כיף שאפשר

לחסום אותו, לא רק דודו צריך להינות מהפעולה, כבר הרבה זמן אני טועה מתי אני אשתמש באופציה הזאת???? היי ערן אותה הגשמת לי חלום. רינה וונקובר

alon114

לצערי לא, גם אני קיבלתי

אם הוא ימשיך ככה אני אפנה לחבר שלי שהוא האקר ואני אדאג שהוא יקבל טיפול 10000 אישי למחשב!

alon114

כן, ואני לא מאמין לשום מילה שלו

הוא כבר מזמן איבד כל זכות הקשבה אצלי

alon114

לא

מבחינתי יש סוס טרויאני במסר שהוא שלח לי, יש לנו עסק עם חולה נפש ואין לי מושג מה לצפות ממנו. בדיוק כמו ספאם אני לא מסתכן בשליחת מסר חזרה אלא פשוט חוסם. אני משתתף בצערך שחסמו לך את הטרול גם פה. אולי במקום לחיות מהטרול הזה כמו שכבר עשית בשני פורומים תתחיל גם לגלות את הדברים האחרים שבפורום. שבת שלום, אלון.

alienboo

אתה רוצה להסביר לי בבקשה

מה לכל הרוחות עבר עליך שענית את התגובה הנ"ל ? יש סיבה למסיבה ? עשיתי לך משהו רע ? רוצה להסביר את עצמך ?

למעלה