האיש

  • פותח הנושא asw
  • פורסם בתאריך

asw

New member
האיש

אני הוא האיש שבחריג מצדד אני הוא האיש שלעולם הוא בודד אני הוא האיש זוכר העבר אני הוא האיש שליבו כבר נשבר אני הוא האיש הנחשב לחריג אני הוא האיש הטיפש, המבריק אני הוא האיש השחקן, החולה אני הוא האיש אשר לגהנום יעלה אני הוא האיש שבחיים הוא מאס אני הוא האיש אותו העולם כבר לעס אני הוא האיש הכותב ביד שמאל אני הוא האיש הנושא על עב עול.
 

SunShine86

New member
וואו!

אני ממש מזדהה!!! חוץ מהקטע של הכתיבה ביד שמאל...
זה ממש מבטא את כל הרגשות והמחשבות שלי בזמן האחרון!! מקסים!!
 
גם אני ממש אהבתי!

זה ממש מבטא המון המון דברים שאני מרגיש... בזמן האחרון ובכלל!!
אולי כדאי לחזור רק בכל פתיחת בית על "אני הוא האיש" כדי לשמור על זרימת הקטע... אני אישית קצת טבעתי בחזרות הרבות...
 

קסנדרה*

New member
כתיבה סטיכומטרית ואהבתי

בדרך כלל אני באופן אישי פחות אוהבת כתיבה סטיכומטרית (שורה חוזרת), אבל הפעם זה הדגיש כל שורה ושורה. אהבתי את האיש הזה, אולי בגלל חריגותו ? אולי בגלל העזתו בהצהרתו "אני טיפש" ואולי בגלל הניגודים המעניינים באיש הזה. קסנדרה
 
למעלה