האיימק החדש

noyil

New member
האיימק החדש

כמה שאלות לגבי ה-iMac החדש: 1. יש למישהו מושג מתי הוא יגיע לארץ? 2. אם כן, יש למישהו מושג מה יהיה המחיר שלו? צריכה להיות התחשבות בעובדה שאין יותר דגם 17", לא הגיוני שהדגם הכי זול (20") יעלה בסביבות 10,000 ש"ח כמו דגם ה20" כיום.. 4. מה השם של האיימק החדש? G6? לא ראיתי שום אזכור לשם באתר של אפל. 5. נכון שהוא והמקלדת החדשה פשוט מדהימים?
 

enola

New member
הוא נמצא כבר באתר של ידע

אני די מופתע מהמהירות שהוא הגיע לארץ... והמחיר גם לא נורא כל כך... אבל הוא לא יפה!!!! אני רוצה לבן... כמו הקודם...רק המקלדת החדשה יפה. שאלה: האיימקים הקודמים לא מופיעים יותר באתר של ידע - הייתי בטוח שברגע שהחדשים יגיעו אז תהיה הנחה משמעותית על הישנים - כמו שבדרך כלל הם עושים - יש למישהו מושג אם ניתן להשיג איימק 'רגיל' בארץ? עוד שאלה... הזיכרון של האיימק ושל המקבוק - הם זהים ? הכוונה שלי היא אם אני קונה איימק עם 1ג'יגה זיכרון ויש לי מקבוק עם 2 ג'יגה זיכרון - אני יכול להחליף ביניהם? לשים במקבוק את הג'יגה של האיימק ולשדרג את האיימק לשני ג'יגה? enola
 
המחיר מדהים והמעבד מהיר יותר

מהירות באס איטית 800Mhz, מסך מבריק, מארז דקיק שיגרום להתחממות יתר. לא שווה את הכסף.
 

resputin

New member
...

1. הגיע 4. (אין שלוש?!) פשוט iMac. בניגוד לדסקטופ, כשיוצא אחד חדש מפסיקים למכור את הקודם. אין לו וורסיות. iMac intel. 5. מקלדת יפה מאוד, במיוחד האלחוטית, נוחה מאוד לידיים ולא צוברת לכלוך. המחשב עצמו מכוער, הלבן היה יותר יפה בעיניי, אבל הוא הרבה יותר טוב מבחינה מחזורית.
 

noyil

New member
אופס, עד עכשיו לא שמתי לב שאין 3, מצטער[?]

בקשר לעיצוב של המחשב, לדעתי הצבע הלבן היה מתלכלך והלבן כבר לא היה כ"כ לבן, מה גם שהעיצוב הקודם נראה קצת יותר שמן, והעיצוב הזה ממש נראה כמו כל מסך LCD (רק מעוצב יותר יפה מכל מסך LCD).
 

resputin

New member
למה שהוא יתלכלך?

מה גם, זה מצופה בשכבת גלוס. גם המקבוק שלי לבן ואני דואג מדי שבוע להעביר עליו שכבת מגבון+יבש בשביל שהוא יהיה נקי ונהדר. לא יודע, העיצוב הקודם מאוד קסם לי, הוא עדיין היה נראה מאוד מרשים. עכשיו הוא נראה לי כזה.. לא יודע, מצחיק לומר פלסטיקי מדי אם הוא ברובו מאלומיניום, אבל פלסטיקי מדי.
 

Rockamora

New member
../images/Emo45.gif הלבן הרבה יותר יפה.

השחור הזה, זה כל כך לא אפל. אבל זה היה יכול להיות משעשע אם במקום שחור, היו שמים פלסטיק שקוף.. גירסה דקיקה לeMac [ככה קראו להם? המחשבים בגודל מסך CRT?] המיושנים.
 
המחשבים נקראו דאז אימקים iMac G3

כשעברו למעבדי G4 הiMacים עברו למסך דק אפל ראו שיש עדיין ביקוש לצורה הקודמת ויצרו את הגרסה eMac אבל בלבן ולא שקוף כמו הקודמים להם וכך בעצם הם המשיכו את זה בשם אחר.
 

noyil

New member
זה לא אפשרי

שים לב שהמסגרת השחורה מקיפה את המסך, לפני כמה ימים ראיתי כבר תמונות של איימק פתוח ואין שם סנטימטר אחד שלא מנוצל. אם הייתה מסגרת שקופה במקום שחורה, היית רואה את הרכיבים של האיימק. האפשרות היחידה להפוך את העיצוב ה"כל כך לא אפל" הזה לעיצוב "כל כך כן אפל" ולהשאיר את האיימק יפה, היא לשנות את כל מה שכסוף ללבן וכל מה ששחור לכסוף.
 

noyil

New member
תנסה לדמיין את זה

זה פשוט לא יראה יפה, הצורה הדקיקה הזאת פשוט מחייבת שיהיה יותר מצבע אחד.. אני בטוח שמי שלא עיצב את זה, ידע שהוא הולך לעשות עיצוב שונה מכל שאר מוצרי אפל ולא הייתה לו ברירה, כי העדיפות היא היופי של המוצר ולא ה"סמל" של אפל. מה שכן אפשר לעשות זה לרסס את כל המסך בלבן, אבל למה להשחית איימק?
 

Rockamora

New member
עד עכשיו האיימק היה לבן.. למה להרוס את זה

עם שחור או אפור? הוא יפה מאוד כשהוא לבן.
 

noyil

New member
עד עכשיו הוא גם היה עבה יותר

אם הביקוש יהיה גדול אולי אפל יוציאו גם דגם לבן, מי יודע..
 

resputin

New member
דווקא שרואים את הבפנוכו זה סוג-של אפל,

להזכירכם את העכבר Uni-click המיתולוגי שהיה הו, כה יפה רק בגלל שהוא היה שקוף וראו לו את הבפנוכו. הוא עד היום יושב לי על המדף :)
 

SaRaS GirL

New member
הוא הגיע לארץ בוודאות?

כי תכננתי לקנות היום ובסוף לא יצא, כי התקשרתי לידע והם בכלל לא ענו, התקשתי לשריג ושם לא ענו לי, ובסוף אמרתי שאני כבר אתקשר לביג בוקס זאת הייתה האופצייה הכי פחות מועדפת עלי והם אמרו לי שזה ייקח שבועיים-שלוש,אבל אני לא בדיוק סומכת עליהם כי אני זאתי שהודיעה להם שכבר יש מחירים לאיימאקים החדשים באתר של ידע. בכל מקרה ממש ממש חשוב לי לדעת אם הוא הגיע, כי אם כן אני טסה לשריג ביום ראשון לקנות :]
 
למעלה