האיימק החדש

Pintuk

New member
סתם שינוי קוסמטי

האיימקים החדשים סתם עברו שינויים קוסמטיים (פרט לכרטיס מסך) אין באמת הבדל משמעותי בין המפרטים. לא משהו שמצדיק הכרזה של איי מק חדש.
 

noyil

New member
לדעתי

השינוי המשמעותי ביותר היה הורדת שני דגמי ה-17 אינץ' והוספת דגם 20 אינץ' במחיר של ה-17 היקר יותר, בנוסף לשינוי הזה שונו כרטיס המסך, נפח ההארדיסק, המקלדת ועוד כמה שטויות. ואם כבר כתבתי הודעה: כרגע בעמוד הראשי של האתר הרשמי של אפל מופיע הטקסט "The new iMac. You can't be too thin. Or too powerful.", מי אמר ששום דבר לא יכול להיות כ"כ דק?
(ראו קובץ מצורף)
 

5th color

New member
יש רק מסך גלוסי?

במקבוק פרו אפשר לבחור בין גלוסי לרגיל.
 

resputin

New member
רק גלוס.

במצגת שהוסיפו בעמוד הבית של אפל סטיב מסביר שאפל קיבלה אינספור שבחים על המסך הגלוסי מעבר למסך הרגיל. הצבעים שלו בהירים יותר, עמוקים יותר והוא הרבה יותר מתאים לצפייה בוידאו, לדוגמא.
 

noyil

New member
ולא רק זה

במחשב שולחני אין בעיה להסתדר ולמקם אותו כך ששום אור לא ישתקף על המסך, בעוד במחשב נייד משתמשים במקומות שונים וגם בחוץ, אז האפשרות לבחור מסך רגיל בנייד היא הגיונית ובאיימק היא לא הכרחית.
 

alon oak

New member
ואוו הוא מדהים,

הייתי רוצה להחליף רק כדי שיהיה לי הכי חדש " חח אני אוהב מאוד את העיצוב אבל השחור מעט מוזיל את העיצוב, אני ממש אוהב את הלבן, יכלו לעשות אותו דבר רק בלבן וזה היה נראה הרבה יותר מתוחכם...:) המחשב שלי כרגע פשוט לא עובד-הוא בקופסא מחכה שיבוא מושיע.... תמיד אני שואל את עצמי מתי יודעים שהגיע הזמן הנכון למכור ולקנות מחשב חדש, אני תמיד חושב שבסוף לא יהיה משתלם למכור כי המחיר ממש ירד ....
 
למעלה